Farve kokos til drømmekage?

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 617
Likede indlæg: 3464

Farve kokos til drømmekage?

Indlægaf FruDulle » 2. aug 2016, 12:12

Min søn har snart fødselsdag og skal have noget med i børnehaven. Kan ikke bestemme mig for hvad, men min foreslog drømmekage som barnet elsker. God ide. Men så tænkte jeg om man kunne gøre det mere festligt og farve kokos massen. Men hvad så når der laves til snask? Bliver det mon så bare kedelig fesen snusket farve? Er der nogen der har prøvet?
0
Whatever
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 6814

Re: Farve kokos til drømmekage?

Indlægaf Wizzze » 2. aug 2016, 14:32

Tænker det måske ville være nemmere at farve kagen, altså den lyse bund under kokosmassen? :gruble:
Jeg tror at den brune farin og smørret vil "pakke" en evt. farve på kokos´en inde, så du ender med en eller anden nuance af brun alligevel :gruble:

Så er det nok nemmere at få en giftiggrøn bund, eller hvad du nu vælger, til at tage sig godt ud. Og ungerne vil sikkert synes det er lige så sjovt :-D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 2. aug 2016, 17:17

Ja det også det jeg tænker. Farvet kage var også i mine overvejelser. Men nu er jeg vist landet på at romkugler istedet og trille dem i farvet kokos
0
Whatever
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3339

Indlægaf Hunkat » 2. aug 2016, 17:20

FruDulle skrev:Ja det også det jeg tænker. Farvet kage var også i mine overvejelser. Men nu er jeg vist landet på at romkugler istedet og trille dem i farvet kokos

Regnbuefarvet? :love: that would be awesome
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 2. aug 2016, 17:34

Ja jeg havde tænkte det, men jeg får stress over at det ikke bliver snorlige osv.
0
Whatever
Brugeravatar
Hunkat

Indlægaf Hunkat » 2. aug 2016, 17:45

FruDulle skrev:Ja jeg havde tænkte det, men jeg får stress over at det ikke bliver snorlige osv.

Nu spørger jeg måske dumt.... opdager børnehavnebørn overhovedet noget som helst efter der er blevet sagt "romkugler" ? :D
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 2. aug 2016, 17:47

Hunkat skrev:
FruDulle skrev:Ja jeg havde tænkte det, men jeg får stress over at det ikke bliver snorlige osv.

Nu spørger jeg måske dumt.... opdager børnehavnebørn overhovedet noget som helst efter der er blevet sagt "romkugler" ? :D

Var det ikke drømmekagen der skulle være regnbue? Romkuglerne bliver alle mulige farver :D
0
Whatever
Brugeravatar
Hunkat

Indlægaf Hunkat » 2. aug 2016, 17:49

FruDulle skrev:
Hunkat skrev:

Var det ikke drømmekagen der skulle være regnbue? Romkuglerne bliver alle mulige farver :D

Bare der er noget der er regnbuefavet så er min lykke gjort :blomst:
1
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 2. aug 2016, 17:49

Hunkat skrev:
FruDulle skrev:
Hunkat skrev:

Bare der er noget der er regnbuefavet så er min lykke gjort :blomst:

:lun:
0
Whatever

Tilbage til "Mad og drikke"