Ville du vælge en gynækolog der er tidligere dømt for blufærdighedskrænkelse?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 507
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6286

Re: Ville du vælge en gynækolog der er tidligere dømt for blufærdighedskrænkelse?

Indlægaf Delfin » 4. aug 2016, 16:38

Blonderella skrev:Jeg tog til lægen før sommerferien fordi jeg følte der var en hævelse og mistænkte nedsunken livmoder. Det så hun ingen tegn på.. jeg spurgte hvad det SÅ kunne være.. og hun virkede ikke som om det var vigtigt.. så jeg bad om en henvisning til gynækolog. Det indvilligede hun i, efter at have understreget at hun ikke så formålet. Hun mærkede ikke. Kiggede ikke.

I sommerferien er hævelsen så blevet til en konkret "dims" jeg kan mærke når jeg sidder. Så jeg er gået fra at være lidt forvirret over om jeg overhovedet skal afsted til at tænke at det må jeg nok hellere.. Men der er ingen der mistænker noget.. for lægen var ikke særlig interesseret.

1000 tak for alle jeres svar - især for jer der kender ham/bruger ham!

Alt det andet til side, ville jeg skifte læge.
Hun har jo nok ikke mistanke om kræft ud fra din beskrivelse, når hun ikke sender dig videre i kræftpakkeforløb, men hun burde da som minimum undersøge dig. Det er jo ikke meningen, man skal rende rundt med generende "dimser" i skamlæberne. Det kan i øvrigt være en Bartholincyste, bare for at nævne en enkelt harmløs ting, som let kan behandles.
5
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10254

Re: Ville du vælge en gynækolog der er tidligere dømt for blufærdighedskrænkelse?

Indlægaf Fru Sunshine » 4. aug 2016, 17:03

Jeg ville ikke bruge ham. Ikke på vilkår.

Og jeg er egentlig pænt ligeglad med, at der er nogen, der kender til det. Han er dømt for at være klam, og selv om jeg tydeligvis er uden for hans foretrukne alderssegment, skal sådan en karl ikke i nærheden af mit underliv.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 271
Likede indlæg: 4398

Indlægaf eks-Maupassant » 4. aug 2016, 18:29

Da jeg er en mand har jeg ikke brug for en gynækolog, derfor ville jeg fravælge hans ydelser, og det uanset hans fortidige kriminelle aktiviteter.
1
I wish the left would learn to love objectivity, reason, science, and evolutionary theory. They are very useful tools. - Keith Frankish
Blonderella
Kort karma: 21
Likede indlæg: 290

Indlægaf Blonderella » 22. aug 2016, 17:25

Jeg har været ved ham nu.. og der var slet ingen grund til bekymring. Super professionel og behagelig. Hans "fortid" fyldte intet i min bevidsthed.

Så.. bare hvis andre overvejer samme person; ikke en finger at sætte på ham

Det var i øvrigt en blodansamling- og ikke noget farligt.. heldigvis
5
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 318
Likede indlæg: 2164

Indlægaf Sophies-mor » 22. aug 2016, 17:42

Blonderella skrev:Jeg har været ved ham nu.. og der var slet ingen grund til bekymring. Super professionel og behagelig. Hans "fortid" fyldte intet i min bevidsthed.

Så.. bare hvis andre overvejer samme person; ikke en finger at sætte på ham

Det var i øvrigt en blodansamling- og ikke noget farligt.. heldigvis

Jeg er super glad for din tilbagemelding.
Og jeg er helt enig - han er nemlig knaldhamrende dygtig. Og rar!

Og endnu bedre, det var ikke noget farligt, du fejlede :lun:
1
Hæklerier på hjernen :cool:

Tilbage til "Helbred"