Hvad er dine kendetegn?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
POCKETKITTEN
Kort karma: 207
Likede indlæg: 2648

Re: Hvad er dine kendetegn?

Indlægaf POCKETKITTEN » 4. aug 2016, 06:27

Jeg har en tatovering på underarmen og adskillige blå mærker på benene, som jeg ikke kan forklare.

Derudover et lille ar på knæet (efter styrt på løbehjul), mellem fingrene (efter køkkenknive, der er smuttet i hånden) og et næsten ubetydeligt ar i øjenbrynet, som jeg ikke kan huske oprindelsen på.

Endelig har jeg en del fregner.

Ellers ser jeg rimelig ordinær ud og har ikke et godt bud på, hvad man kan huske mig på. Det plejer at være mit lange hår, folk påtaler, men det er jo ikke særlig unikt.
Senest rettet af POCKETKITTEN 4. aug 2016, 07:32, rettet i alt 1 gang.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 39
Likede indlæg: 987

Indlægaf Anne Droid » 4. aug 2016, 06:49

Jeg er hende den lille der altid strikker strømper.

Mine negle på højre fod er ikke helt som de skal være. Lilletåneglen falder af med jævne mellemrum. Storetåneglen er altid flækket på langs i større eller mindre grad. Hurra for neglelak.
Højre ankel er der også ar efter 3. grads forbrænding.

Venstre knæ er fyldt med ar. Et par stykker efter et fald og et par stykker fra den efterfølgende operation.

Min fætter kastede en sten i øjet på mig da vi var små. Der sidder et stykke (meget lille, som et sandkorn) blåsort i øjenlåget efter den episode.

Og så har jeg en god røv.
2
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6035

Indlægaf LadyFox » 4. aug 2016, 07:02

Jeg har et 20 cm dårligt helet ar på min venstre inder-underarm efter 2 operationer, derudover har jeg temmelig mange små ar på venstrearmen og lår efter mange år som cutter. Jeg har tændstiksmænd på håndledene og ret små hænder og fødder. Mine øjne er også noget folk nævner de bemærker, og husker.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 4. aug 2016, 07:28

Jeg har en skønhedsplet mellem tæerne på venstre fod...
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 489
Likede indlæg: 1598

Indlægaf Spjaerten » 4. aug 2016, 08:23

Jeg går under navnet den arrede dame :lol:

Har et ar på albuen efter en brækket arm, hoppede af en gynge og landede på armen.
Ar på det ene knæ efter flækket knæskal, skred på cykel i et sving der var fyldt med sand og ramte kantstenen - av!
Har en lillefinger med ar der ikke kan rettes ud, fik den i klemme i en dør som barn, de opererede og kom til at nakke noget af ledbåndet.

Derudover en masse forskellige små ar - har nok skåret mig i samtlige fingre gennem livet :lol:
0
Tryk på * :slem:
Wunder8
Kort karma: 34
Likede indlæg: 368

Indlægaf Wunder8 » 4. aug 2016, 09:03

Jeg har et gigantisk smilehul i den ene kind.
3
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 292
Likede indlæg: 2216

Indlægaf Mulan » 4. aug 2016, 09:48

Smilehuller, fregner og psoriasis. Nå, ja og et stort, mørkt, tykt og vildfarent troldehår med eget liv.
3
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 567

Indlægaf Lulu » 4. aug 2016, 09:56

Jeg har et ar i panden som en vis hr potter.

Mit stammer dog fra en skoldkop der kløede voldsomt dengang jeg havde skoldkopper så knap så sej en måde at få et arbejde på.
0
Brugeravatar
Frandsen
Kort karma: 68
Likede indlæg: 460

Indlægaf Frandsen » 4. aug 2016, 11:07

Lige pt er det mest markante nok, at jeg er skaldet :D

Ellers plejede det at være mit lange, kraftige hår, folk bemærkede (når jeg ikke havde det sat op - hvilket jeg nærmest altid havde). Ud over det har jeg vist ingen kendetegn ... Jo måske min ene hjørnetand, der er skæv.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 4. aug 2016, 16:33

Hmm.. altså sådan naturligt har jeg et modermærke/en vorteagtig udvækst under næsen over højre amorbue.
Ellers er der vist ikke noget.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Lismaens
Kort karma: 87
Likede indlæg: 469

Indlægaf Lismaens » 4. aug 2016, 16:42

Mine udstående ører. :genert: Det allerførste jeg gjorde som 18-årig, var at få dem opereret tilbage, eftersom mine forældre ikke ville gøre noget ved dem. I løbet af de sidste par år er de dog vendt tilbage til start nærmest.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10273

Indlægaf DetSorteCirkus » 4. aug 2016, 16:49

Min højde og min sjældne afstamning (to sider af samme sag). Der er indtil videre kun to, der har kunne gætte, hvor i verden jeg er født.
Og nej, det er ikke mig selv, der opfordrer folk til at gætte :D
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 96
Likede indlæg: 2375

Indlægaf paint » 4. aug 2016, 18:54

Joe skrev:
Wizzze skrev:
Juki skrev:Mangler du en finger? Er det meste af din krop dækket af tatoveringer? Er der et eller flere ord du konstant får flettet ind i dine sætninger? Har du nogle seje ar? Eller noget femte, så er det her tråden du kan dele det i :D

---

Jeg har tre tatoveringer, men ellers har jeg vist ikke nogle særlige kendetegn :gruble:

Startende oppefra og ned, så har jeg en plet på toppen lidt større end en femmer, hvor min måne er begyndt at vokse frem. Dernæst er jeg begyndt at blive gråhåret/sølvfarvet, det er især lige ved ørerne/bakkenbarter. Svend Dellepude har sat sig ca. i midten, med fine små håndtag i siderne :blush:
På højre underarm har jeg et lagt ar fra et åbet brud i barndommen, men det ses efterhånden kun som en lys stribe, når jeg har fået meget sol. På venstre hånd har jeg en række ar, fra nærkontakt med en stor køkkenkniv i teenageårene. Det er vist det, ingen tatoveringer, dele der mangler eller huller mærkelige steder

Udover arrene har du vel lige beskrevet de fleste mænd på din alder?

Nå nå, hov hov. Jeg er jævnaldrende med Wizze og jeg har hverken grå hår, måne eller deller. :D

Gråt hår, ligger åbenbart ikke til min familie. Selv min gamle mormor, havde i sine høje alderdom ikke gråt hår. Til gengæld, har jeg et højre håndled, som sidder en anelse skævt, efter et voldsomt brud, der krævede 3 operationer. Man skal nok kigge godt efter for at se det, men det er der. En lille, næsten usynlig tatovering på den ene læg. Èn af mine venner, lavede den da jeg var 12-13 år.

Et stort, og nu helt hvidt ar, på mit ene inderlår. Det gik galt med en hobbykniv engang og kostede 10-12 sting.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 842

Indlægaf lulu-p » 4. aug 2016, 19:06

Jeg bliver oftest bemærket for mine høje kindben og mit store hår. Ellers har jeg ingen specielle kendetegn.
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
kokkenok
Kort karma: 8
Likede indlæg: 73

Indlægaf kokkenok » 4. aug 2016, 23:01

Af synlige kendeteng må det være mit meget tynde hår på hovedet, samt to knogler(plader på kraniet) der ikke er vokset helt sammen som spæd(er det normalt). Super-muskeltunge ben, et ar på højre håndled og ar på alle mine knoer, efter for meget slagtræning.
Iøvrigt også et knæ, der har givet mig en "sømands"gang art.

Nogen gange er jeg også helt skaldet med skæg, med grå stænk/spidser i.
Men som oftest trimmer jeg håret til 0,5 mm og skægget lige sådan.
Senest rettet af kokkenok 9. aug 2016, 15:06, rettet i alt 1 gang.
0
"She stands before you naked. You can see it, you can taste it, And she comes to you light as the breeze.
Now you can drink it or you can nurse it, It don't matter how you worship. As long as you're Down on your knees."

Tilbage til "Livets forhold"