Hvad er dine kendetegn?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 140
Likede indlæg: 2080

Re: Hvad er dine kendetegn?

Indlægaf eks-Maupassant » 4. aug 2016, 23:22

Lulu skrev:Jeg har et ar i panden som en vis hr potter.

Mit stammer dog fra en skoldkop der kløede voldsomt dengang jeg havde skoldkopper så knap så sej en måde at få et arbejde på.

Sådan et har jeg også. Og så har jeg nedsat hørelse på et af ørerne pga mellemørebetændelse som barn, jeg nægtede at have hue på.

Ellers er alle arrene forsvundet helt, jeg heler vist rigtigt godt. Havde f.eks. et 4 mm dybt aftryk af en trappekant på knæet på et tidspunkt, der var et ar nogen år, men der er intet at se nu.
0
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2712

Indlægaf Urtekussen » 5. aug 2016, 07:20

Jeg har lange, tynde bryster.
4
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 28
Likede indlæg: 241

Indlægaf Prosperity74 » 6. aug 2016, 15:54

Mine høje kindben, et ret tydeligt modersmærke på indersiden af min højre pegefinger, mine krøller ( naturkrøllet hår )
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2135

Indlægaf sigge » 8. aug 2016, 11:23

Jeg er ret så tyk, særligt på maven, typisk æbleform.

Jeg har en halvstor, skarpt afgrænset bleg plet i panden pga. en hudtransplantation. Mit pandehår dækker den dog normalt, så man skal se godt efter for at opdage den.

Jeg har et dybt, rundt ar på hvert skinneben efter hudafskrabninger i barndommen. Lige for tiden har jeg to meget genstridige buler/blå mærker på højre skinneben. Det mindste stammer fra marts måned, hvor jeg slog en bildør ind i benet, og det største er 2 måneder gammelt og skyldes, at jeg hamrede benet ind i hjørnet på min seng.

Og så har jeg virkeligt mange skønhedspletter/modermærker fordelt over hele kroppen.
0
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1140

Indlægaf zembra1986 » 8. aug 2016, 13:35

Min højde og drøjde: folk bemærker og kommentere tit at jeg er meget høj og meget slank (jeg er egentlig "kun" 1,77, hvilket jo ikke er helt exceptionelt, men jeg tror jeg ser højere ud fordi jeg samtidig er meget slank)

Min bule på næseryggen

Mit mellemrum imellem mine fortænder

Mit smil: igen bemærker og komplimentere folk mig tit for at jeg smiler meget :)
0
Rosen
Kort karma: 1
Likede indlæg: 11

Indlægaf Rosen » 8. aug 2016, 14:08

Jeg har et specielt gammeldags navn som kun 67 andre har i Danmark.

Jeg har en tatovering på venstre fod.

Har et lyst modermærke, formet som sommerfugl på maven.

Andre kommenterer primært mine øjne, som er ret store og grøn/brune.
0
Brugeravatar
Suzan
Kort karma: 8
Likede indlæg: 149

Indlægaf Suzan » 8. aug 2016, 15:14

Min højde!

Og mit larmende grin.
0
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5880

Indlægaf Smiling_Goat » 8. aug 2016, 15:25

Det folk kommenterer mest er faktisk min charme. Jeg ved helt oprigtigt ikke, hvad de mener. Det er ikke fordi, jeg går rundt og forsøger at charmere folk, så jeg aner ikke, hvor de får det fra.

Desuden har mit smil høstet en del kommentarer, og så mine naturlige krøller. Dem er der også blevet talt en del om igennem mit liv (især ældre damer i bussen, der hægede sig fast til en lok og udbrød: "Næææh, er det ægte krøller?")

Og så har jeg en øjenfarve som ingen kan blive enige om. Nogle mener, jeg har grønne øjne, andre at de er blå og andre igen siger, at de er grå.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 8. aug 2016, 17:33

Rent fysisk er der vist ikke noget der stikker ud.
Det eneste der er tilbage fra min ungdoms særprægede tøjstil er en forkærlighed for sort tøj. Det bliver af og til kommenteret, men vist mest hvis folk ikke kan finde på andet at sige. :gruble:
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1124

Indlægaf Torn » 8. aug 2016, 17:36

Jeg har naturligt rødt hår og bliver nemt solbrun om sommeren. Det har nogle kommenteret på. Det er vist en pudsig kombination.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1015
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9197

Indlægaf Fru Sunshine » 8. aug 2016, 19:37

Smiling_Goat skrev:Det folk kommenterer mest er faktisk min charme. Jeg ved helt oprigtigt ikke, hvad de mener. Det er ikke fordi, jeg går rundt og forsøger at charmere folk, så jeg aner ikke, hvor de får det fra.

Desuden har mit smil høstet en del kommentarer, og så mine naturlige krøller. Dem er der også blevet talt en del om igennem mit liv (især ældre damer i bussen, der hægede sig fast til en lok og udbrød: "Næææh, er det ægte krøller?")

Og så har jeg en øjenfarve som ingen kan blive enige om. Nogle mener, jeg har grønne øjne, andre at de er blå og andre igen siger, at de er grå.

Jeg har også blå/grå/grønne øjne.
På billeder ser de mest blå ud.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1823

Indlægaf Anilara » 9. aug 2016, 14:49

Jeg har store bryster, hvilket nok mest bliver bemærket fordi jeg er slank. Folk spørger jævnligt hvor jeg har fået dem lavet. Det er så noget min krop selv har produceret...

Mit navn er sådan ok sjældent. Vi er vidst 300 som hedder det.

Jeg har en høj HAHAHA-latter, som bliver bemærket.

Forholdsvis store hænder, hvor fingrene er lidt skæve særligt på højre hånd, grundet talrige forstuvninger fra håndboldtiden.
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 9. aug 2016, 15:43

Jeg har en del synlige tatoveringer, bl.a. på hals og hænder, relativt store boobs og hår der gerne vil lege afro.
Som regel er det dog min højde, der bliver mest bemærket...jeg er et langt hyl :lol:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5960

Indlægaf LadyFox » 9. aug 2016, 16:01

Pityt skrev:Jeg har en del synlige tatoveringer, bl.a. på hals og hænder, relativt store boobs og hår der gerne vil lege afro.
Som regel er det dog min højde, der bliver mest bemærket...jeg er et langt hyl :lol:

Haha, jeg overså det markerede da jeg læste dit indlæg, og så virkede det bare sært :stoned: :genert:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 9. aug 2016, 16:07

LadyFox skrev:
Pityt skrev:Jeg har en del synlige tatoveringer, bl.a. på hals og hænder, relativt store boobs og hår der gerne vil lege afro.

Haha, jeg overså det markerede da jeg læste dit indlæg, og så virkede det bare sært :stoned: :genert:

Godt nok kan de være uregerlige, sådan nogle bryster...meeeen... :lol:
2
What's done in the dark will be brought to the light

Tilbage til "Livets forhold"