Tindertråden.

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Re: Tindertråden.

Indlægaf ManicNinja » 21. nov 2015, 17:26

Puffi skrev:
ManicNinja skrev:Fik ham til at sige ord til dig? Lyder nederen hvis du er nødt til at "få ham til" på den måde ... Forstår vist ikke helt, hvad historien er her? Har han afvist dig, efter at I havde kysset osv eller?

Det er en laaaaang historie, som egentlig ikke behøver bliver uddybet her :) "få ham til" er måske også en anelse spil med ord, men han har lukket sig lidt ind i sig selv, ja.

Fair nok. Så giver det god mening, at jeg fattede hat af dit indlæg. :lol: Men jeg håber da for din egen skyld, du finder ud af at holde op med at gnave i ham, hvis du ikke kan få ham, og situationen gør dig ked af det. :)
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Puffi » 22. nov 2015, 10:49

Yndlingstinder-mand har svaret! :dance: Han virker ret sød, så tror, jeg prøver at ses med ham. Der er i hvert fald ingen dårlige fornemmelser ved ham (som med ham den anden), faktisk modsat. Han fangede fuldstændig min humor og spillede med på den, det lover godt :-D

Mand fra den virkelige verden spøger stadig, men jeg skal vist bare indse (igen), at det ikke bliver til noget. De timer med ham i går, rippede bare lige op i det, det skal "bare" lige afrippes igen.
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
DenBlødeJyde
Kort karma: 77
Likede indlæg: 896

Indlægaf DenBlødeJyde » 24. nov 2015, 18:16

Jeg har så åbenbart swipet "like" til én, der er med i Luksusfælden i aften............. godt vi tilsyneladende ikke er et match... :P
4
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 24. nov 2015, 19:06

Kan man swipe så mange, at man rammer folk der bare er grimme? Jeg har seriøst ikke fundet en eneste pæn mand på Tinder i ugevis nu :( og nu er den med tidligere Tinder date jo død, og jeg er jo ikke død og alt det der.
2
All Adventurous women do
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 487
Likede indlæg: 1581

Indlægaf Spjaerten » 24. nov 2015, 19:10

canoodle skrev:Kan man swipe så mange, at man rammer folk der bare er grimme? Jeg har seriøst ikke fundet en eneste pæn mand på Tinder i ugevis nu :( og nu er den med tidligere Tinder date jo død, og jeg er jo ikke død og alt det der.

:lol: :lol: :lol: det tror jeg for jeg har oplevet det også
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
canoodle

Indlægaf canoodle » 24. nov 2015, 20:17

Spjaerten skrev:
canoodle skrev:Kan man swipe så mange, at man rammer folk der bare er grimme? Jeg har seriøst ikke fundet en eneste pæn mand på Tinder i ugevis nu :( og nu er den med tidligere Tinder date jo død, og jeg er jo ikke død og alt det der.

Hvordan fandt du så den søde og pæne? :gruble:
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 487
Likede indlæg: 1581

Indlægaf Spjaerten » 24. nov 2015, 20:25

canoodle skrev:
Spjaerten skrev:

Hvordan fandt du så den søde og pæne? :gruble:

jeg fangede ham åbenbart 10 min efter han havde oprettet sig :whip:
5
Tryk på * :slem:
DenBlødeJyde
Kort karma: 77
Likede indlæg: 896

Indlægaf DenBlødeJyde » 30. nov 2015, 20:56

Der er øvelse i Oksbøl-lejren = Mange soldater på Tinder..... :slem:
7
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 2. dec 2015, 21:56

Skriver I med alle jeres match? Jeg oprette mig derinde igen i lørdags, og min strategi indtil videre er at lade dem selv skrive. Jeg har dog skrevet til en, som ikke svarede. Sådan er det egentlig tit, synes jeg - at hvis de er interesserede, så skriver de selv - og hvis de ikke skriver, så får man intet ud af selv at skrive. Det er da lidt mystisk. :gruble:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 3. dec 2015, 11:40

JessicaD skrev:Skriver I med alle jeres match? Jeg oprette mig derinde igen i lørdags, og min strategi indtil videre er at lade dem selv skrive. Jeg har dog skrevet til en, som ikke svarede. Sådan er det egentlig tit, synes jeg - at hvis de er interesserede, så skriver de selv - og hvis de ikke skriver, så får man intet ud af selv at skrive. Det er da lidt mystisk. :gruble:

Nja. Kønsroller ...
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 3. dec 2015, 16:51

ManicNinja skrev:
JessicaD skrev:Skriver I med alle jeres match? Jeg oprette mig derinde igen i lørdags, og min strategi indtil videre er at lade dem selv skrive. Jeg har dog skrevet til en, som ikke svarede. Sådan er det egentlig tit, synes jeg - at hvis de er interesserede, så skriver de selv - og hvis de ikke skriver, så får man intet ud af selv at skrive. Det er da lidt mystisk. :gruble:

Nja. Kønsroller ...

Ja, det er jeg også kommet frem til. Har skrevet til et par flere nu - sådan lige for at teste det af :D Og et par af dem svarer sådan lidt tørt og halvhjertet tilbage, og de sidste par stykker svarede slet ikke. Så nu kan jeg vist bare læne mig tilbage i prinsessestolen og vente på, at de selv skriver. :cool: :sarkasme: Det er da plat, at det er sådan. Flere fyre skriver endda i deres profil, at kvinderne skal komme ind i kampen og skrive først. Men mon ikke også mændene oplever ovenstående? :gruble:
0
Brugeravatar
canoodle

Indlægaf canoodle » 3. dec 2015, 19:32

Jeg snakker med TO søde fyre. Ikke på Tinder med på Happn og OKCupid app'en. Den ene bor i Hamburg, så det er lidt besværligt, men snakken kører ret ubesværet og han virker simpelthen så rar.

Dude nummer to er lidt sådan en hipsterdude, men han virker ret chilled, og er også vaks på at chatte. Lad os se hvad det bringer med sig! :)
5
All Adventurous women do
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 3. dec 2015, 19:46

Jeg skriver stadig lidt med ham, der aflyste daten i fredags. Han er meget "på" når vi skriver og vil så gerne mødes, men så er han bare tavs i lang tid og jeg er sådan lidt, handling/ord.

Skriver så med en anden, der virker ret sød.

Har skrevet meget med en, men det blev sådan mest ved snak, som om der ikke rigtig var udsigt til at mødes, så jeg har nok trukket mig lidt i samtalen.

Har stadig til gode at mødes med en fra Tinder.
1
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 7. dec 2015, 23:28

Daten, der aflyste (stadig yndlings-tindermand) har selv foreslået fredag, så der har jeg en date. Måske :forvirret2: Ej, jeg regner ikke med, han aflyser, men frygter det godt nok lidt. Alle mine usikkerheder er i spil, så jeg tør ikke håbe, agtigt.

Hans årsager til at aflyse sidste fredag var, for øvrigt, reelle nok, det kom bare lidt sent.
1
Brugeravatar
canoodle

Indlægaf canoodle » 8. dec 2015, 20:29

Puffi skrev:Daten, der aflyste (stadig yndlings-tindermand) har selv foreslået fredag, så der har jeg en date. Måske :forvirret2: Ej, jeg regner ikke med, han aflyser, men frygter det godt nok lidt. Alle mine usikkerheder er i spil, så jeg tør ikke håbe, agtigt.

Hans årsager til at aflyse sidste fredag var, for øvrigt, reelle nok, det kom bare lidt sent.

Mon ikke det så bliver til noget denne gang? :) Det er et godt tegn, at han selv kommer på banen med en dato.

Jeg var på date med hipster-agtig fyr i lørdags. Det var rigtig hyggeligt :) Han er ret anderledes end nogen fyre jeg har mødt, meget introvert type og udseendemæssigt også lidt sjov. Han er super stiv og klodset i sin motorik, hvilket jeg kan mærke, at jeg ikke er sådan helt nede med. Tænk, jeg havde aldrig overvejet at det kunne være et issue. Til gengæld har han super god stil, er vildt sød og intelligent, og var ret sjov, så snart han åbnede lidt op. Så summa summarum er at vi skal ses igen, når han er tilbage i Berlin efter nytår, og så skriver vi sammen så længe.

Hamborg-fyr er meget sjov at snakke med stadigvæk, men han kommer ikke til byen før til nytår, så der er ikke rigtig nogen mulighed for rigtig at kemi-tjekke før det. Det passer mig fint. Jeg har virkelig rigeligt at se til :)
5
All Adventurous women do

Tilbage til "Forhold og sex"