Tindertråden.

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Re: Tindertråden.

Indlægaf canoodle » 3. sep 2015, 10:08

Kan vi også snakke om Happn herinde? Jeg har forsøgt mig lidt med den, og der er mere action :)
2
All Adventurous women do
Brugeravatar
Lækre Arne
Kort karma: 114
Likede indlæg: 703

Indlægaf Lækre Arne » 3. sep 2015, 10:30

Helt klart, bring it, Canoodle :gogo:
0
Brugeravatar
canoodle

Indlægaf canoodle » 3. sep 2015, 11:36

Well, jeg blev lidt træt af Tinder. Dem der skrev til mig, skrev kun i weekenden, og halvdelen ville egentlig bare bruge mig som turistguide. Så har ikke brugt den siden fredag, og har til dato ikke haft en date, da mini var syg den ene gang det lå i luften.

Kedede mig på vejen til arbejde og downloadede Happn. SÅ mange lækre mænd i min aldersgruppe! :love: anywho, allerede efter et par dage med et par få, men gode matches, er jeg kommet i snak med en høj, flot mand, som har inviteret mig på café i næste uge. Vi gider ikke chatte en masse inden, så jeg ved ikke så meget om ham end at han er høj, har et fedt job og er sporty. Så nu må vi se om denne date bliver til noget :)
7
All Adventurous women do
Brugeravatar
canoodle

Indlægaf canoodle » 4. sep 2015, 17:17

Nå, og jeg skal så også på tinderdate i morgen
6
All Adventurous women do
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 136
Likede indlæg: 1084

Indlægaf Planten » 4. sep 2015, 17:58

Sejt Canoodle ;)
Jeg skriver bare med folk - blandt andet en yndig ung mand :lol:
3
Brugeravatar
canoodle

Indlægaf canoodle » 4. sep 2015, 18:17

Planten skrev:Sejt Canoodle ;)

Uuh! Jeg elsker unge mænd. Fortæl! :)

Ham jeg skal mødes med, er ham der der var så begejstret. Vi har fælles venner på facebook, så har lige udfrittet. Han skulle være ret sød og klog. Det er svært ikke at glæde sig lidt. Er bare bange for at jinxe en god oplevelse, fordi jeg glæder mig.
2
All Adventurous women do
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 4. sep 2015, 18:27

canoodle skrev:

Ham jeg skal mødes med, er ham der der var så begejstret. Vi har fælles venner på facebook, så har lige udfrittet. Han skulle være ret sød og klog. Det er svært ikke at glæde sig lidt. Er bare bange for at jinxe en god oplevelse, fordi jeg glæder mig.

Haha, han bor så langt væk, men han er super yndig og sådan velsoigneret ser han ud. Og det der kommer nu, er fri fantasi - er sikker på, at han dufter godt, har dejligt varme hænder og stærke arme :love:

Jeg forstår dig - det er altid lidt nervepirrende, når det er noget, man gerne vil :)
2
Brugeravatar
canoodle

Indlægaf canoodle » 4. sep 2015, 18:30

Planten skrev:
canoodle skrev:

Haha, han bor så langt væk, men han er super yndig og sådan velsoigneret ser han ud. Og det der kommer nu, er fri fantasi - er sikker på, at han dufter godt, har dejligt varme hænder og stærke arme :love:

Jeg forstår dig - det er altid lidt nervepirrende, når det er noget, man gerne vil :)

Haha, jeg er sikker på at du har ret med ham :)

Vil og vil, jeg vil bare gerne have en god oplevelse. Vi skal bare gå en lille tur. Så må vi se om vi gider ses efter det.
1
All Adventurous women do
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 4. sep 2015, 18:36

canoodle skrev:
Planten skrev:
canoodle skrev:

Haha, jeg er sikker på at du har ret med ham :)

Vil og vil, jeg vil bare gerne have en god oplevelse. Vi skal bare gå en lille tur. Så må vi se om vi gider ses efter det.

Det går sikkert godt det :) du må jo lige melde tilbage ;)
0
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 4. sep 2015, 18:54

Haha, jeg tager det tilbage. Jeg skriver ikke længere med en ung mand :-D
0
Brugeravatar
canoodle

Indlægaf canoodle » 4. sep 2015, 19:07

Planten skrev:Haha, jeg tager det tilbage. Jeg skriver ikke længere med en ung mand :-D

Hvad nu?
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 4. sep 2015, 19:13

canoodle skrev:
Planten skrev:Haha, jeg tager det tilbage. Jeg skriver ikke længere med en ung mand :-D

Hvad nu?

Det må guderne vide, i går spurgte jeg ind til, hvorfor han var til ældre kvinder, og det syntes han var svært at svare på, så jeg spurgte ham, om ikke han ville prøve :lol: hvilket resulterede i at han slettede matchet i dag :D tinder ee altså sjovt :-D
0
Brugeravatar
canoodle

Indlægaf canoodle » 4. sep 2015, 19:16

Planten skrev:
canoodle skrev:

Hvad nu?

Det må guderne vide, i går spurgte jeg ind til, hvorfor han var til ældre kvinder, og det syntes han var svært at svare på, så jeg spurgte ham, om ikke han ville prøve :lol: hvilket resulterede i at han slettede matchet i dag :D tinder ee altså sjovt :-D

Eij? Hahahaha :klap:
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Lækre Arne
Kort karma: 114
Likede indlæg: 703

Indlægaf Lækre Arne » 4. sep 2015, 19:21

Hvad er der sket Plante?

Hvor er det fedt Noodle, spændende med en du ved lidt mere om en blot hvad han ønsker du skal vide :lol:. Det glæder jeg mig til at høre hvordn går.

Ja, begge dates da :P

Jeg overvejer at slette tinder. Ham den ualmindeligt lækre, dog ikke så unge og dumme fyr jeg ses med, vil gerne være eksklusive.
0
Brugeravatar
canoodle

Indlægaf canoodle » 4. sep 2015, 19:22

Lækre Arne skrev:Hvad er der sket Plante?

Hvor er det fedt Noodle, spændende med en du ved lidt mere om en blot hvad han ønsker du skal vide :lol:. Det glæder jeg mig til at høre hvordn går.

Ja, begge dates da :P

Jeg overvejer at slette tinder. Ham den ualmindeligt lækre, dog ikke så unge og dumme fyr jeg ses med, vil gerne være eksklusive.

Uuh! Er du klar på det?
0
All Adventurous women do

Tilbage til "Forhold og sex"