Tindertråden.

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2280

Re: Tindertråden.

Indlægaf Zombie » 11. sep 2015, 09:31

Dikus skrev:
canoodle skrev:Jeg er kommet i snak med en italiener, der bor hernede. Han er sjovt nok også tidligere ansat i det firma jeg arbejder i. Gad vide om han også har glemt at han har en kæreste?

Altså... Du ved, han har en kæreste? Og hans snakken er oplæg til mere?

Nok bare en frygt hun har, fordi den sidste havde en kæreste.
3
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5919

Indlægaf Dikus » 11. sep 2015, 11:46

Zombie skrev:
Dikus skrev:
canoodle skrev:Jeg er kommet i snak med en italiener, der bor hernede. Han er sjovt nok også tidligere ansat i det firma jeg arbejder i. Gad vide om han også har glemt at han har en kæreste?

Altså... Du ved, han har en kæreste? Og hans snakken er oplæg til mere?

Nok bare en frygt hun har, fordi den sidste havde en kæreste.

Nååååhhhh... Jeg tænkte altså også, at hun var liiiige uheldig nok!
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 18. sep 2015, 16:35

http://politiken.dk/kultur/fomo/feature ... er-farvel/

Godt nok en tankevækkende titel om, hvor kyniske vores datingvaner er blevet...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
A 7
Kort karma: 18
Likede indlæg: 179

Indlægaf A 7 » 19. sep 2015, 06:23

ManicNinja skrev:http://politiken.dk/kultur/fomo/features_fomo/ECE2846910/du-er-ikke-ligesaa-paen-som-paa-dine-billeder-farvel/

Hmm, jeg synes, artiklen lugter lidt af den sædvanlige "alting var bedre i gamle dage"-følelse.
2
Brugeravatar
Willow
Kort karma: 2
Likede indlæg: 77

Indlægaf Willow » 19. sep 2015, 12:37

ManicNinja skrev:http://politiken.dk/kultur/fomo/features_fomo/ECE2846910/du-er-ikke-ligesaa-paen-som-paa-dine-billeder-farvel/

Synes der er nogen gode pointer i hvor overfladisk og kynisk man behandler hinanden men det gælder generelt imo.

Men der går også bitter-mås og brok i den for hende synes jeg. Altså det må ikke være nært fordi det er at fake men heller ikke let med chill og netflix fordi det er overfladisk?

Jeg er da helt med på at det kan blive ALT for meget dybt alt for hurtigt og tilsvarende alt for kold og overfladisk men der er også den dimension at forsøge og lade være med at dømme den anden alt for hurtigt synes jeg. Altså at man ikke dømmer den anden super overfladisk fordi hun/han spørger om man vil chille og se noget netflix. Rolig nu :lol:

Uanset hvor mange idioter der er derude må det være vores alle sammen ansvar at gøre op med sin egen bitter-mås inden man går på næste date for det skaber bare nogle dårlige ringe i vandet. Det er sku heller ikke sjovt at blive mødt med alt den andens sammenlagte harme og mistro som er akkumuleret fra dumme oplevelser med andre mennesker :nerve: :skeptisk:
5
Brugeravatar
Wunderwetter
Kort karma: 0
Likede indlæg: 5

Indlægaf Wunderwetter » 18. okt 2015, 14:13

Jeg kedede mig lidt her i weekenden og geninstallerede Tinder efter en pause på et års tid. Hvorfor bliver man ikke klogere? Har haft en hyggelig beskedudveksling med en, der så slettede match lige efter han havde initieret et møde i dag.

Dør også en lille smule hver gang nogen har taget et billede af sig selv inde i en bil. Lad vær med det. Bare lad vær.
Senest rettet af Wunderwetter 18. okt 2015, 15:32, rettet i alt 1 gang.
2
Jacan
Likede indlæg: 20

Indlægaf Jacan » 18. okt 2015, 15:23

Wunderwetter skrev:Jeg kedede mig lidt her i weekende og geninstallerede Tinder efter en pause på et års tid. Hvorfor bliver man ikke klogere? Har haft en hyggelig beskedudveksling med en, der så slettede match lige efter han havde initieret et møde i dag.

Dør også en lille smule hver gang nogen har taget et billede af sig selv inde i en bil. Lad vær med det. Bare lad vær.

I samme kategori bør nævnes hoppe som en retarderet frø-, sammen med bedøvede kattedyr- og mærkelig yogastilling billeder :naughty:
0
Brugeravatar
Wunderwetter

Indlægaf Wunderwetter » 18. okt 2015, 15:32

Jacan skrev:
Wunderwetter skrev:Jeg kedede mig lidt her i weekende og geninstallerede Tinder efter en pause på et års tid. Hvorfor bliver man ikke klogere? Har haft en hyggelig beskedudveksling med en, der så slettede match lige efter han havde initieret et møde i dag.

I samme kategori bør nævnes hoppe som en retarderet frø-, sammen med bedøvede kattedyr- og mærkelig yogastilling billeder :naughty:

Ha ha, helt enig mht bedøvede katte. Det er vist en trend i alle aldersklasser. Føler mig total snydt over mangel på billeder med sjove yogastillinger. Mistænker det har noget med alderen at gøre? Jeg kigger på 37-47årige, men jeg skal måske længere ned for at se alternativ yoga.
1
Jacan

Indlægaf Jacan » 18. okt 2015, 15:38

Wunderwetter skrev:
Jacan skrev:

Ha ha, helt enig mht bedøvede katte. Det er vist en trend i alle aldersklasser. Føler mig total snydt over mangel på billeder med sjove yogastillinger. Mistænker det har noget med alderen at gøre? Jeg kigger på 37-47årige, men jeg skal måske længere ned for at se alternativ yoga.

Det er ihvertfald udbredt for kvinder i mellem 27-33 år at sidde i en meget anstrengt/alternativ stilling med et stort smil :mellow:

Jeg siger tak for kaffe og swiper til venstre, bliver næsten helt bange for dem :gisp:
1
Brugeravatar
Wunderwetter

Indlægaf Wunderwetter » 18. okt 2015, 16:02

Jacan skrev:
Wunderwetter skrev:
Jacan skrev:

Det er ihvertfald udbredt for kvinder i mellem 27-33 år at sidde i en meget anstrengt/alternativ stilling med et stort smil :mellow:

Jeg siger tak for kaffe og swiper til venstre, bliver næsten helt bange for dem :gisp:

Ah, jeg kigger mest på mænd, men bliver nødt til at lave en damesøgning nu.

Jeg er faktisk selv sådan en, der praktiserer yoga, men det var bare ikke lige faldet mig ind at tage et billede af mig selv imens, og da slet ikke at dele det med offentligheden. :nerve:
1
Jacan

Indlægaf Jacan » 18. okt 2015, 16:25

Wunderwetter skrev:
Jacan skrev:
Wunderwetter skrev:
Jacan skrev:

Ah, jeg kigger mest på mænd, men bliver nødt til at lave en damesøgning nu.

Jeg er faktisk selv sådan en, der praktiserer yoga, men det var bare ikke lige faldet mig ind at tage et billede af mig selv imens, og da slet ikke at dele det med offentligheden. :nerve:

På vegne af alle mænd siger jeg MANGE TAK :D

Yoga uden billeder er helt fint :danse: men med :naughty:
2
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5767

Indlægaf Animi » 28. okt 2015, 11:40

Jeg fik denne her besked fra en fyr på Tinder, kunne ikke lade være med at grine overbærende inden jeg så slettede ham:

"Fuck me if I'm wrong - but isn't your name Mary?"

Gad vide om den slags rent faktisk virker på nogen kvinder :lol: Den virkede så ikke på mig
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Nillerdrengen78
Kort karma: 14
Geografisk sted: Skovlunde
Likede indlæg: 150

Indlægaf Nillerdrengen78 » 28. okt 2015, 13:46

Altså jeg morede mig lidt over nogle af de digte der stod på siden...

Især den der remser de forskellige dating sider med Elitedaters, scor.dk og så min personlige favorit "lige lukt i skærsilden dating" :lol:

Så kan man også i en kæk vending krydre det med forførende bemærkninger som "Skærsilden?? Ja, det er så det vi kalder vores dobbeltseng.. Hvis du forstår så'n lille en" Og allerede dér er der jo skabt en forbindelse ikke?.. :dance:

Ba dum tss...
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5919

Indlægaf Dikus » 30. okt 2015, 10:13

Fnis.

Jeg super likede også en. Panik.
1
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2233

Indlægaf Puffi » 30. okt 2015, 19:09

Kan I lige forklare mig det der Tinder? Jeg forstår det vist ikke. Man swiper den ene vej når man liker og den anden vej når man ikke liker, ja? Hvad så hvis man liker? Ser den anden det? Og hvad hvis en (man kan jo håbe :-D) liker mig?

Og er det kun via facebook? Kan alle så se man er på Tinder? Mine privatindstillinger på facebook er ret vilde, men det betyder måske ikke noget?

Og hvad med geografien? Synes, jeg har set noget med placering, men alt sådan noget er slået fra på min telefon. Jeg er så paranoid.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…

Tilbage til "Forhold og sex"