Tindertråden.

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Re: Tindertråden.

Indlægaf JessicaD » 31. okt 2015, 11:06

GnueN skrev:Jeg tror bare jeg holder mig langt væk fra det dér tinder-crap...

Havde du ikke også en kæreste? :deer:
0
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 287
Likede indlæg: 2164

Indlægaf Mulan » 31. okt 2015, 11:14

Puffi skrev:Kan I lige forklare mig det der Tinder? Jeg forstår det vist ikke. Man swiper den ene vej når man liker og den anden vej når man ikke liker, ja? Hvad så hvis man liker? Ser den anden det? Og hvad hvis en (man kan jo håbe :-D) liker mig?

Og er det kun via facebook? Kan alle så se man er på Tinder? Mine privatindstillinger på facebook er ret vilde, men det betyder måske ikke noget?

Og hvad med geografien? Synes, jeg har set noget med placering, men alt sådan noget er slået fra på min telefon. Jeg er så paranoid.

Man swiper deres profilbillede til venstre, når man ikke kan lide, hvad man ser. Til højre hvis man kan.
Den anden ser kun liket - hvis de har liket dig tilbage. Så opstår der et match.
Det er kun via FB. Ingen kan se at du er på Tinder.
Nej dine FB indstillinger betyder ikke noget for Tinder.

Flere spørgsmål til Dr. Tinder her? :lol:
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2231

Indlægaf Puffi » 31. okt 2015, 11:18

Mulan skrev:Man swiper deres profilbillede til venstre, når man ikke kan lide, hvad man ser. Til højre hvis man kan.
Den anden ser kun liket - hvis de har liket dig tilbage. Så opstår der et match.
Det er kun via FB. Ingen kan se at du er på Tinder.
Nej dine FB indstillinger betyder ikke noget for Tinder.

Flere spørgsmål til Dr. Tinder her? :lol:

Tak for svar! Jeg er vist stadig lidt skeptisk, men måske jeg skal prøve.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Lækre Arne
Kort karma: 114
Likede indlæg: 703

Indlægaf Lækre Arne » 31. okt 2015, 13:05

Jeg vil i hvert fald gerne skrive under på at det virker.
0
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Neenah » 31. okt 2015, 13:13

Også mig :lun:
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 471

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 13. nov 2015, 21:14

Hvordan TInder virker:

Billede
7
Brugeravatar
A 7
Kort karma: 18
Likede indlæg: 179

Indlægaf A 7 » 15. nov 2015, 11:45

Var på date foreden, og hun så unægtelig ikke HELT ud som på billederne. Og kort efter daten, havde hun slettet matchet.
0
Brugeravatar
Brutus
Kort karma: 6
Likede indlæg: 107

Indlægaf Brutus » 15. nov 2015, 16:29

:lol: Oh, du er ond :lol:
1
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 16. nov 2015, 07:49

Jeg fik prøvet Tinder i går. Ret hurtig match med mand, der skriver. Det var omkring midnat. Lidt smalltalk, manden spørger om jeg ikke skal sove, jo det skal jeg da snart, hvad med ham? Jamen han havde det såååå varmt så han lå og rodede rundt. Jeg var sådan helt, what, det var jo megakoldt i går. Men han havde det varmt. Om jeg havde noget frækt undertøj på. Mit svar? "Nå ups. Der døde den". Mand skrev noget, som jeg ikke nåede at se og fjernede matchet. :lol:
3
DenBlødeJyde
Kort karma: 77
Likede indlæg: 896

Indlægaf DenBlødeJyde » 20. nov 2015, 08:31

Lige nu er min Tinder oversvømmet af curling-mænd............. Esbjerg afholder EM i Curling...
1
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 20. nov 2015, 19:01

^Ej det er min også! Alle mulige mænd fra mærkelige steder.

Jeg ved ikke helt, om jeg allerede er tinder-skøge? Har faktisk aftalt at mødes med en mand på søndag, men så nu er jeg i samtale med en anden mand, der foreslår at mødes i morgen. Kan man godt bare det? Altså, behøver jo ikke fortælle hverken den ene eller den anden om den anden. Og ham jeg egentlig helst ville skrive med, svarer ikke, typisk!
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 213
Likede indlæg: 2197

Indlægaf Zombie » 20. nov 2015, 22:10

Puffi skrev:^Ej det er min også! Alle mulige mænd fra mærkelige steder.

Jeg ved ikke helt, om jeg allerede er tinder-skøge? Har faktisk aftalt at mødes med en mand på søndag, men så nu er jeg i samtale med en anden mand, der foreslår at mødes i morgen. Kan man godt bare det? Altså, behøver jo ikke fortælle hverken den ene eller den anden om den anden. Og ham jeg egentlig helst ville skrive med, svarer ikke, typisk!

Bare du er ærlig i både tale og handling. Og så ikke mere shaming, vel! :blomst:
1
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 21. nov 2015, 13:24

Zombie skrev:

Bare du er ærlig i både tale og handling. Og så ikke mere shaming, vel! :blomst:

Prøver at lade være :gogo:

Og planlægger ikke noget i aften, der er noget mærkeligt ved ham pludselig. Som om han skjuler noget. Måske det er min egen usikkerhed, det er muligt, men jeg er nødt til at reagere på den følelse, der opstår.

Plus, jeg i dag har brugt det meste af formiddagen sammen med en mand, jeg har crushet helt enormt på og åbenbart ikke kan få lov til at lave mere med (vi har kun kysset og krammet og raget lidt). Han sidder sgu stadig lidt i mig og det gør mig lidt ked af det. Selvom jeg dog, trods alt, i dag fik ham til at sige ord til mig.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5030

Indlægaf ManicNinja » 21. nov 2015, 16:44

Puffi skrev:
Zombie skrev:

Prøver at lade være :gogo:

Og planlægger ikke noget i aften, der er noget mærkeligt ved ham pludselig. Som om han skjuler noget. Måske det er min egen usikkerhed, det er muligt, men jeg er nødt til at reagere på den følelse, der opstår.

Plus, jeg i dag har brugt det meste af formiddagen sammen med en mand, jeg har crushet helt enormt på og åbenbart ikke kan få lov til at lave mere med (vi har kun kysset og krammet og raget lidt). Han sidder sgu stadig lidt i mig og det gør mig lidt ked af det. Selvom jeg dog, trods alt, i dag fik ham til at sige ord til mig.

Fik ham til at sige ord til dig? Lyder nederen hvis du er nødt til at "få ham til" på den måde ... Forstår vist ikke helt, hvad historien er her? Har han afvist dig, efter at I havde kysset osv eller?
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 21. nov 2015, 17:02

ManicNinja skrev:Fik ham til at sige ord til dig? Lyder nederen hvis du er nødt til at "få ham til" på den måde ... Forstår vist ikke helt, hvad historien er her? Har han afvist dig, efter at I havde kysset osv eller?

Det er en laaaaang historie, som egentlig ikke behøver bliver uddybet her :) "få ham til" er måske også en anelse spil med ord, men han har lukket sig lidt ind i sig selv, ja.
0

Tilbage til "Forhold og sex"