Airbnb skal vi gøre rent?

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1153
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9752

Re: Airbnb skal vi gøre rent?

Indlægaf kidkomb » 7. aug 2016, 13:41

Dikus skrev:Hmmm... Ellers vil jeg da overveje at låne huset ud en uge :-) Når her trænger til rengøring

Haha, ja :D
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 260
Likede indlæg: 4303

Indlægaf Flora » 7. aug 2016, 13:45

kidkomb skrev:
Flora skrev:Jeg kender ikke reglerne, men jeg tænker at man efterlader det i nogenlunde samme stand som man overtog det, hvis ikke der står andet i kontrakten. Det ville jeg i hvert fald gøre.

Ja, præcis, det ville jeg også, men fordi her ikke var rent da vi ankom blev jeg pludselig i tvivl om, hvor meget der kunne forventes af os.

Forstår jeg godt. Men det er jo dybt urimeligt at I skal gøre rent efter udlejer. Jeg synes bare I skal rydde op, tømme skraldespand, tørre overflader af og den slags.
2
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 682
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Dikus » 7. aug 2016, 15:41

En gang overnattede jeg i en eller anden ferielejlighed en nat. Vi gjorde pænt rent. Men fik at vide, der ikke var støvsuget ordentligt under det ene skab.

De havde nemlig fundet en chips. Tjoooohhhh... Men nu havde vi så ikke spist chips. Og nej. Jeg tror faktisk ikke, min mand havde haft mundstykket af støvsugeren for at nå ind bagerst under det skab i soveværelset, meeeen... ærligt. Sådan nogle ting gør mig sådan lidt kontrær.

For vi vaskede altså bogstaveligt talt mug af i badeværelset, før jeg selv ville bade i det :(
1
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2524
Kontakt:

Indlægaf Annione » 7. aug 2016, 15:48

Nej, I skal ikke gøre rent. I skal rydde op efter jer, men med rengøringsgebyret betaler I for rengøring.
Jeg har boet gennem airbnb flere gange.
Og så skriver I i anmeldelsen, og evt og til airbnb, at der ikke var ordentligt rent.
0
At rejse er at leve :love2:

Tilbage til "Rejser"