Kan man brune kød på forhånd?

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Trine2901
Kort karma: 1
Likede indlæg: 1

Kan man brune kød på forhånd?

Indlægaf Trine2901 » 8. aug 2016, 06:59

Jeg skal lave slowcoker chili con carne på onsdag, og det skal sættes over inden jeg går på arbejde. Jeg er virkelig ikke et morgenmenneske, så hvis jeg kan slippe for at stå og brune kød meget tidligt på dagen, vil jeg meget gerne det - så kan jeg brune kødet dagen inden og så bare smide det fra køleskabet i slowcookeren? (Og jeg ved godt, man rent teknisk ikke behøver at brune kødet, men det bliver markant bedre, når det bliver stegt og ikke kogt).
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3341

Re: Kan man brune kød på forhånd?

Indlægaf Hunkat » 8. aug 2016, 07:01

Trine2901 skrev:Jeg skal lave slowcoker chili con carne på onsdag, og det skal sættes over inden jeg går på arbejde. Jeg er virkelig ikke et morgenmenneske, så hvis jeg kan slippe for at stå og brune kød meget tidligt på dagen, vil jeg meget gerne det - så kan jeg brune kødet dagen inden og så bare smide det fra køleskabet i slowcookeren? (Og jeg ved godt, man rent teknisk ikke behøver at brune kødet, men det bliver markant bedre, når det bliver stegt og ikke kogt).

Jeg ville bare brune det dagen før.
Det gør jeg gerne, f.eks. lavede jeg en ordentlig omgang kylling i går som skal indgå i tre forskellige retter i løbet af ugen.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1345

Re: Kan man brune kød på forhånd?

Indlægaf Sophies-mor » 8. aug 2016, 07:54

Ja det kan du sagtens.
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D

Tilbage til "Mad og drikke"