Kamera i smartphone

Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Kamera i smartphone

Indlægaf Jailbird » 8. aug 2016, 15:55

Hej, det er mig igen :-D

Min Xperia Z3 Compact skulle gerne have et 20,7 MP kamera. Men alle billeder jeg tager er kun omkring 8,3 MP (og det er front kameraet som burde være bedst). Jeg har ledt alle indstillinger igennem, men jeg kan simpelthen ikke finde et sted at skrue det op? Det sekundære kamera tager 2 MP billeder som lovet. Har både prøvet indendørs / udendørs, højlys dag osv., da jeg tænkte det måske kunne påvirke hvor detaljeret billedet blev, men 8 MP er det højeste jeg kommer op.
Ja, jeg har googlet, men kunne ikke finde min problemstilling.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Jailbird

Re: Kamera i smartphone

Indlægaf Jailbird » 8. aug 2016, 16:09

Okay, nu ser jeg så, at hvis jeg skruer den hen på "manuel" så kan jeg godt skifte i antal MP. Hvorfor så ikke i auto? Det er jo ikke altid man har tid til at justere 10 forskellige ting for at tage et billede.

Jeg er så glad for at jeg går med mine spørgsmål/undren i ugevis, og lige så snart jeg poster, så finder jeg næsten ud af det. Jeg må poste lidt hurtigere.
1
Jailbird

Re: Kamera i smartphone

Indlægaf Jailbird » 17. aug 2016, 11:52

Jeg forstår ikke kameraet. Så hver gang jeg vil tage et billede, så skal jeg huske at justere den hen på manuel (fordi den bliver jo ikke stående dér), gå ned og vælge 20mp billeder (for der bliver den jo heller ikke stående) OG SÅ begynde at justere indstillinger for manuel foto. DET er da ikke smart :gruble: Øv, havde til dels valgt telefonen for kameraets skyld, men det nytter jo ikke noget når det tager så lang tid at tage et billede.
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"