Parisoula Lampsos - Mit liv med Saddam

Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Parisoula Lampsos - Mit liv med Saddam

Indlægaf ShuruQ » 8. aug 2016, 21:21

Den bog havde jeg engang. En af de mest gribende og fantastiske biografier jeg har læst. Jeg var helt opslugt af den. Jeg var så dum at låne den ud, men jeg fik den aldrig tilbage og jeg har ikke mulighed for at kontakte vedkommende.

Jeg har ledt huller i jorden, for at finde den, men jeg kan ikke få den nogle steder, og kan læse den åbenbart er udsolgt fra forlaget.

Er der nogle der ligger inde med den og vil sælge den, kender et sted jeg kan få fat i den eller noget? Longshot måske, men måske jeg kan være heldig. Forsøget værd er det i hvert fald :).

https://www.saxo.com/dk/mit-liv-med-sad ... 8776922375
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 70
Likede indlæg: 781

Re: Parisoula Lampsos - Mit liv med Saddam

Indlægaf Mangoness » 8. aug 2016, 21:32

2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Parisoula Lampsos - Mit liv med Saddam

Indlægaf ShuruQ » 10. aug 2016, 09:49

Mangoness skrev:Jeg har fundet noget :genert:

http://www.bogbasen.dk/boeger/3518518:m ... ed-saddam/

Det var dæleme hurtigt. Skrev til hende der havde bogen så snart jeg fik dit link. Hun svarede i går morges, jeg skrev tilbage overførte pengene og hun skrev hun ville sende den i dag (onsdag formiddag da hun var på tur), men må have nået det i går da hun kom hjem. For at spare mig penge sendte hun den som b-post men den kom alligevel allerede med posten i dag :blomst:.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Bøger"