Fra optur til nedtur til en permanent mellemting

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8423
Kontakt:

Re: Fra optur til nedtur til en permanent mellemting

Indlægaf Ado » 24. aug 2016, 13:58

Okay...Jeg går IKKE en tur i morgen. Ikke med de 29 grader, der er varslet. Vi er lige kommet hjem fra skoven og jeg er ualmindelig gennemblødt af sved. Ew, hvor er det varmt.
Det blev til 5 km. Til gengæld fik jeg med min elendige stedsans ledt os ud i skoven med pænt meget stigning. Da jeg kom hjem, kunne jeg mærke det rykkede i musklerne i ballerne. :lol:
Men altså, nu har jeg altså også gået 8½ km. i dag. Det er jo nærmest et marathon i min verden.

Vi var omkring Meny på vej hjem og jeg sendte virkelig mange kærlige blikke mod isdisken. Havde en Yoggi i hånden, men valgte i stedet Pepsi Max. Så må der komme ekstra isterninger i. Og så vil jeg have noget vandmelon om lidt.

Jeg er træt lige nu. Og jeg er klam. Men det er fandeme dejligt.

Lidt stemningsbilleder fra smukke Silkeborg. Hun er en lækker dame. Man har bare tendens til at overse det, når man bor her.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1060

Indlægaf Ally » 24. aug 2016, 15:11

Silkeborg er smuk. Ingen tvivl om det. Jeg arbejdede i byen for 3-4 år siden og kan stadig savne turen til og fra arbejde. Heldigvis bor jeg ikke længere væk end jeg sagtens kan køre dertil i forbindelse med shopping.
0
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 26. aug 2016, 08:09

Jeg vågnede kl. halv syv og den første tanke, der poppede op i mit hoved, var: "Jeg skal veje mig". Så er man da slet ikke besat. Men der er forsvundet 4½ kg, så det er jo en god start på weekenden.
Jeg glæder mig allerede til jeg har tabt 10 kg. Det er jo først der man begynder at kunne se noget. Og selv føle at man har tabt mere, end blot vægten af et par gode toiletbesøg.

Det er dejligt!
28
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2441

Indlægaf Bøtte » 26. aug 2016, 10:08

Du er sej :banan:
2
S :lun:
V :lun:
Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4561

Indlægaf Akehurst2 » 30. aug 2016, 08:07

Hvor er du god!

Og hvor er det dejligt at følge dig, for man kan virkelig mærke glæden ved dit projekt i tråden :)
0
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 30. aug 2016, 10:03

Akehurst2 skrev:Hvor er du god!

Og hvor er det dejligt at følge dig, for man kan virkelig mærke glæden ved dit projekt i tråden :)

Tusind tak. :kys:

Ja, det gør noget godt. Og det hjælper mig at kunne læsse af med tanker.

Det går stadig fint. Og jeg kæmper for at fastholde et kontrolleret brug af badevægten. Det må ikke tage magten. Jeg skulle egentlig have været ude at gå nu, men jeg valgte selvfølgelig at løfte en sæk med mel på jobbet, så lige nu ligger jeg og venter på pillernes magt. Jeg har en lille tirsdagsdate, som jeg gerne vil være frisk til i aften. :)
0
Petrix
Kort karma: 25
Likede indlæg: 119

Indlægaf Petrix » 6. nov 2016, 07:19

Hvordan går det med projektet?
Kan se at du ikke har fået opdateret tråden, men håber du har fundet rutinen :)
0
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 6. nov 2016, 07:47

Petrix skrev:Hvordan går det med projektet?
Kan se at du ikke har fået opdateret tråden, men håber du har fundet rutinen :)

Det står lidt stille. Jeg er seks kg. mindre, men det kunne have været mindst det dobbelte.

Der er ingen undskyldninger udover et totalt fravær af energi. Men i det mindste har jeg ikke taget på. Og i det mindste får jeg stadig rørt mig.
Har været hos en diætist i sidste uge og fået en masse (nyt for mig) info om, hvad der foregår i kroppen, når stresshormoner og kulhydrater mødes.

Men fedt du hiver tråden op. Det var én af grundene til jeg oprettede den. Netop for at nogen kunne "hive" fat og spørge: "Hey, du er så tavs". Det er faktisk lige nøjagtig det jeg har brug for, for at blive holdt til ilden. :) :D
Jeg har et stille ønske om at smide 8 kg. inden vi rammer d. 31. december. Men det kræver vist også, at jeg snører skoene og kommer op i et mere intenst tempo.

Jeg tror det eneste Wow-element jeg kan tilføje lige nu, er at jeg er blevet meget mere sej til bakkerne på cyklen.
5
Lys
Kort karma: 41
Likede indlæg: 762

Indlægaf Lys » 6. nov 2016, 07:53

Jeg fik sådan lyst til at omskrive dit indlæg, fordi du taler dig selv sådan ned. Hvordan føles det at læse din opdatering sådan her:

Ado skrev:Det står lidt stille. Jeg er dog seks kg. mindre.

Jeg har ikke taget på, selvom jeg ikke har haft så meget energi, og jeg får stadig rørt mig.
Har været hos en diætist i sidste uge og fået en masse (nyt for mig) info om, hvad der foregår i kroppen, når stresshormoner og kulhydrater mødes.

Men fedt du hiver tråden op. Det var én af grundene til jeg oprettede den. Netop for at nogen kunne "hive" fat og spørge: "Hey, du er så tavs". Det er faktisk lige nøjagtig det jeg har brug for, for at blive holdt til ilden. :) :D
Jeg har et stille ønske om at smide 8 kg. inden vi rammer d. 31. december. Så jeg snører skoene!

Jeg er også blevet meget mere sej til bakkerne på cyklen.
5
Petrix
Kort karma: 25
Likede indlæg: 119

Indlægaf Petrix » 6. nov 2016, 08:23

Du må bare igang igen. Sommeren er forbi og vejret er dejligt i din optik :)
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4295

Indlægaf Rapfisk » 4. dec 2016, 10:43

Lys skrev:Jeg fik sådan lyst til at omskrive dit indlæg, fordi du taler dig selv sådan ned. Hvordan føles det at læse din opdatering sådan her:

Jeg har ikke taget på, selvom jeg ikke har haft så meget energi, og jeg får stadig rørt mig.

Jeg har et stille ønske om at smide 8 kg. inden vi rammer d. 31. december. Så jeg snører skoene!

Hopsa! :blomst:
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 4. dec 2016, 12:18

Rapfisk skrev:
Lys skrev:Jeg fik sådan lyst til at omskrive dit indlæg, fordi du taler dig selv sådan ned. Hvordan føles det at læse din opdatering sådan her:

Hopsa! :blomst:

Hopsa-sa- :D Jeg ligger på et stabilt minus 6 kg. December er hård. Eller også er jeg svag. Jeg har bare ikke gidet skrive/opdatere, fordi der ligesom sidste gang jeg lavede sådaen en tråd, var et møgøre, der skulle sende mig en nedladende kommentar. Det fis gider jeg ikke finde mig. Dybt mærkværdigt, at voksne mennesker kan opføre sig sådan.

Så jeg skriver i Word i stedet og får tankerne ud der. Men én ting er sikkert: Foråret/Sommeren 2017 bliver ikke med sommertøj i str. dårligt selvværd. Vi er alle herhjemme hoppet på en grønnere vogn og mere kativ hverdag, så det i sig selv giver mere motivation, fordi der er et fællesskab omkring det.
7

Tilbage til "Fit og/eller lækker"