Nabo til bordel?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 168
Likede indlæg: 892

Re: Nabo til bordel?

Indlægaf Æble » 18. aug 2016, 05:55

Ja jeg tænker også at der kan ske meget på de 15-20 år vi skal bo der. Men det er bare mavefornemmelsen og vi ville ikke have det rart med at fortælle det til andre, ville synes det var lidt pinligt.
2
fisken80
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1537

Indlægaf fisken80 » 18. aug 2016, 07:54

Æble skrev:Ja jeg tænker også at der kan ske meget på de 15-20 år vi skal bo der. Men det er bare mavefornemmelsen og vi ville ikke have det rart med at fortælle det til andre, ville synes det var lidt pinligt.

Det forstår jeg også godt. Det var mere det med, at man jo aldrig kan gardere sig mod, at der åbner et bordel i nabohuset
1
godtnavn
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1231

Indlægaf godtnavn » 18. aug 2016, 08:06

fisken80 skrev:Jeg synes det er ret sjovt, at så mange ikke ville købe huset, fordi det ville være svært at sælge igen.... fordi - hvem siger, at der ikke lige pludselig åbner et bordel i jeres egne nabohuse?

Faktisk er det næsten mere sandsynligt end at der stadig er bordel når TS en dag skal sælge sit hus.

TS skriver at hun regner med at bo der i mindst 10 år, altså er det ikke et sted hun nødvendigvis vil bo i i evigheder, og kører forretningen godt og er ejerne af huset ikke +70 år (hvilket man må gå udfra de ikke er når de har små børn) så fortsætter de nok forretningen i mange år.

Og nej, man kan aldrig garderer sig, men jeg ville heller aldrig vælge et hus ved siden af en rockerborg, også selvom der i teorien kunne flytte en ind som nabo til næsten hvilket som helst hus.
3
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 105
Likede indlæg: 954

Indlægaf Evapeva » 18. aug 2016, 13:32

Der bor en prostitueret på vores vej, dvs. 30 meter fra os. Hun flyttede ind en 3 års tid efter vi havde købt hus her. Og jeg tænkte bestemt også mit inden, men det generer os aldrig. Tværtimod er hun det sødeste menneske, der altid hilser. :) Og hun er hygge-Bente-typen, som tidligere beskrevet.

Men hvis der er tale om, at I ligefrem har tilstødende mure, så kunne det måske gå hen at blive træls med lydgener. :gruble:

Edit: Jeg har nu læst om jeres beslutning, og den giver fin mening, særligt efter du uddybede problematikken. Ydrk.
1
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
OberstNasig
Kort karma: 43
Likede indlæg: 398

Indlægaf OberstNasig » 19. aug 2016, 21:16

fisken80 skrev:Jeg synes det er ret sjovt, at så mange ikke ville købe huset, fordi det ville være svært at sælge igen.... fordi - hvem siger, at der ikke lige pludselig åbner et bordel i jeres egne nabohuse?

Faktisk er det næsten mere sandsynligt end at der stadig er bordel når TS en dag skal sælge sit hus.

Det kan man jo, som i aldrig nogensinde, gardere sig imod. Men i dette tilfælde er der et bordel og jeg er slet ikke i tvivl om at det kan betyde at huset bliver svært at sælge- måske falder det ligefrem i værdi. Min far har et hus, han ikke kan sælge. Det har han haft i 4 år. Det tynger ham helt enormt og har også en stor økonomisk konsekvens, så med det in mente, ville jeg ikke selv købe noget, jeg ikke kunne sælge igen.
0

Tilbage til "Livets forhold"