Hvad griner du af lige nu

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1448

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Badesandalen » 13. maj 2016, 14:03

ShuruQ skrev:
Badesandalen skrev:
ShuruQ skrev:Animal cops Houston. Jeg ved godt det er infantilt og simpelt og virkelig plat, men Jim Boller (har grinet af det før, bare længe siden jeg har set det) er altså hysterisk morsomt navn på dansk :blush:.

Der er også en skuespiller der hedder Robert Knepper. Jeg er så barnlig at jeg fniser lidt hver gang jeg ser hans navn. :D

Robert Knepper, Jim Boller :-D.

:lol:
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 13. maj 2016, 17:59

:deer:.

corndog.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 13. maj 2016, 18:50

I Alle mod én genåbner de lige balladen om MF Issehoved med jollen MF Jollehoved :-D.

Det synes jeg altså var lidt skægt :genert:.
5
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4430

Indlægaf Rosa Espinosa » 13. maj 2016, 20:56

En reklame for et site der hedder "Den danske metode" som lover en, at man kan tjene hundredevis af tusind dollars på én måned (taget direkte fra videoen). Personen er brand alvorlig (igen taget fra videoen) :lol: :lol: Hold kæft den er sjov. Sådan et fjols.
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1529

Indlægaf Bad Samaritan » 14. maj 2016, 05:21

Mig selv! Jeg var ude til noget meget stadseligt musik med middag-hejs i en "officielt meget uofficiel" funktion med et engelsk medie-team på slæb igår, da jeg pludselig fik smidt en mikrofon i face og blev bedt om at synge en af mit hjemlands vemodige sange. Jeg havde lige siddet og doceret om vigtigheden af at bryde med grænser og traditionelle opfattelser af magt i udviklingsarbejde, så før jeg vidste af det, stod jeg og sang Shu-bi-duah's "Den Røde Tråd" for 200 dignitære somaliere - inklusive to ministre, en konsul og vist nok også et par danske ambassade-folk. Så jeg søger måske eller måske ikke permanent opholdstilladelse i Djibouti, før jeg hitter på youtube som grunden til at folk flygter fra Østafrika... :lol:
Senest rettet af Bad Samaritan 14. maj 2016, 14:10, rettet i alt 1 gang.
8
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3396

Indlægaf FruDulle » 14. maj 2016, 05:51

Bad Samaritan skrev:Mig selv! Jeg var ude til noget meget stadseligt musik med middag-hejs i en "officielt meget uofficiel" funktion med et engelsk medie-team på slæb igår, da jeg pludselig fik smidt en mikrofon i face og blev bedt om at synge en af mit hjemlands vemodige sange. Jeg havde lige siddet og doceret om vigtigheden af at bryde med grænser og traditionelle opfattelser af magt i udviklingsarbejde, så før jeg vidste af det, stod jeg og sang Shu-bi-duah's "Den Røde Tråd" for 200 dignære somaliere - inklusive to ministre, en konsul og vist nok også et par danske ambassade-folk. Så jeg søger måske eller måske ikke permanent opholdstilladelse i Djibouti, før jeg hitter på youtube som grunden til at folk flygter fra Østafrika... :lol:

Sanger Søren, er det dig?
7
Whatever
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1448

Indlægaf Badesandalen » 14. maj 2016, 06:15

Dronning Margrethe. Jeg er i gang med at se det afsnit af 'Dronningens Slotte' hvor de er i Gråsten, og så vil hun flytte en bænk fordi "det ser så sjusket ud når sådan en står og sejler." Hun er sgu herlig. :lol:
6
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1529

Indlægaf Bad Samaritan » 14. maj 2016, 06:33

FruDulle skrev:
Bad Samaritan skrev:Mig selv! Jeg var ude til noget meget stadseligt musik med middag-hejs i en "officielt meget uofficiel" funktion med et engelsk medie-team på slæb igår, da jeg pludselig fik smidt en mikrofon i face og blev bedt om at synge en af mit hjemlands vemodige sange. Jeg havde lige siddet og doceret om vigtigheden af at bryde med grænser og traditionelle opfattelser af magt i udviklingsarbejde, så før jeg vidste af det, stod jeg og sang Shu-bi-duah's "Den Røde Tråd" for 200 dignære somaliere - inklusive to ministre, en konsul og vist nok også et par danske ambassade-folk. Så jeg søger måske eller måske ikke permanent opholdstilladelse i Djibouti, før jeg hitter på youtube som grunden til at folk flygter fra Østafrika... :lol:

Hvis bare jeg havde en stemme som ham! Jeg ligger mere et sted i mellem Morgan Freeman med strube-cancer og Linse Kessler efter to stænger Grøn Cecil... :lol:
2
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 883

Indlægaf Lull » 14. maj 2016, 09:11

Bad Samaritan skrev:
FruDulle skrev:

Hvis bare jeg havde en stemme som ham! Jeg ligger mere et sted i mellem Morgan Freeman med strube-cancer og Linse Kessler efter to stænger Grøn Cecil... :lol:

Det lyder som et sikkert hit :lol:
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1710

Indlægaf Guilded_Lily » 16. maj 2016, 08:22

Min datter.

Vi har lige haft en god samtale om, at hun snakker. For meget. Hun snakker virkelig kun for at der ikke bliver stille. Det er ofte ligegyldigt ævl, ting, hun har fortalt en mulliard gange før, og oftest lige krydret med et "Ik'å, Moar? Er det ikke rigtigt, Moar? Ik'å, Moar?"

Nu ligger hun i den anden sofa og siger: "Det er sådan, eksperter snakker, Moar. Jeg er ekspert i at snakke. Ik'å, Moar?" Og nu sidder hun gudhjælpemig i lotusstilling og mediterer: "Det' sådan man gør, ik'å, Moar? Så siger man "Aaammmmmm" - lissom med mad, ik'å, Moar? Aaaammmmmm. Aaaammmmm"

Jeg ender med at sidde i et hjørne og rokke frem og tilbage med nervøse ticks og blævrer med læberne...
5
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10262

Indlægaf icelady » 16. maj 2016, 18:26

Billede

:D
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10262

Indlægaf icelady » 16. maj 2016, 20:54

:genert: :lol: :lol:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 389
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3851

Indlægaf Delfin » 16. maj 2016, 23:51

ShuruQ skrev:
2SHY skrev:
ShuruQ skrev:
2SHY skrev:Og mere

Her er masser også. Ikke nok med menneske er noget for sig, så er sangen også vanvittig morsom :-D.

Oh dear :lol: Ej men jeg kan ikke finde ud af om folk ikke har smag, mangler et spejl eller ser det som en mulighed for at klæde sig fuldstændig åndssvagt ud

Nej, jeg overvejer lidt det samme :stoned:.

Helt ærligt tror jeg, at nogle af dem er opstillede til lejligheden. Det kan simpelthen ikke passe, at der er så mange freaks :lol:
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 389
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3851

Indlægaf Delfin » 17. maj 2016, 04:42

Denne samtale fra en køb og salg gruppe på fb.

Unavngivet.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 17. maj 2016, 04:45

Delfin skrev:
ShuruQ skrev:
2SHY skrev:
ShuruQ skrev:
2SHY skrev:Og mere

Her er masser også. Ikke nok med menneske er noget for sig, så er sangen også vanvittig morsom :-D.

Oh dear :lol: Ej men jeg kan ikke finde ud af om folk ikke har smag, mangler et spejl eller ser det som en mulighed for at klæde sig fuldstændig åndssvagt ud

Nej, jeg overvejer lidt det samme :stoned:.

Helt ærligt tror jeg, at nogle af dem er opstillede til lejligheden. Det kan simpelthen ikke passe, at der er så mange freaks :lol:

Det er en mulighed, men omvendt når man tænker på hvor stort et land USA er og hvor mange mennesker der bor der kan man nok alligevel kan regne med der er rigtig mange "freaks" :P.
1

Tilbage til "Generelt"