Hvad griner du af lige nu

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1105
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 12614
Kontakt:

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Ado » 1. nov 2016, 20:16

Ahahaha. :lol2:

1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 527
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6853

Indlægaf Delfin » 2. nov 2016, 06:06

Genopstanden fra de døde

Unavngivet.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
14 11 14 :banan:
cola
Kort karma: 45
Likede indlæg: 686

Indlægaf cola » 2. nov 2016, 07:22

Jeg skal til jobsamtale på et job jeg ikke kan huske jeg har sendt en ansøgning til. Det viser sig efter en gennemgang af mine mails, at være en ansøgning af "useriøs" karakter, da der hverken er navn på modtager, eller en beskrivelse af hvad det er jeg skal lave, det eneste jeg har at gå efter er... industrioperatør.
De må virkelig mangle, eller også virker min "tag mig, jeg er billig og vil bare gerne have et job"- ansøgning :-)
2
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 528
Likede indlæg: 9905

Indlægaf Animi » 2. nov 2016, 19:16

Af mig selv :lol:
Jeg har noget hår i panden jeg kalder for "babyhår" - fordi det vokser ikke mere end 2 cm og ser derfor lidt fjollet ud.
Jeg klippede det så helt ned, og plukkede det derefter med en pincet.
Jeg havde så ikke lige tænkt over, at mit ansigt har fået sol - men det har huden ikke der hvor der før var hår.
Så nu har jeg en helt hvid plet i ansigtet :lol:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 123
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 2061

Indlægaf landsbytossen » 2. nov 2016, 19:51

SF/Margrethe Auken, der har meldt sig i køen af politikere, som betaler penge tilbage til EU.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 324
Likede indlæg: 4913

Indlægaf Moxy-lady » 3. nov 2016, 00:32

Jeg grinede så upassende meget af denne (Ingen er for alvor ved at begå selvmord, så det er ret uskyldigt)
https://youtu.be/1WXyxuDz4Mc
0
Jeg kan godt finde ud af sammensatte navneord og endelser men nogle gange går det lidt stærkt og jeg opdager ikke at stavekontrollen har været på spil.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 732
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14869

Indlægaf icelady » 4. nov 2016, 07:15

Billede

:D
13
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 406
Likede indlæg: 6467

Indlægaf Rosa Espinosa » 4. nov 2016, 19:49

De kalendergaver jeg har købt til kæresten. Han bliver så skuffet :lol: Jeg er klart en af de sjoveste personer jeg kender :D
7
Jeg trænger til et slumretæppe
Jacobsen81
Kort karma: 15
Likede indlæg: 168

Indlægaf Jacobsen81 » 4. nov 2016, 20:52

Rosa Espinosa skrev:De kalendergaver jeg har købt til kæresten. Han bliver så skuffet :lol: Jeg er klart en af de sjoveste personer jeg kender :D

Hvad har du købt?
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 4. nov 2016, 21:31

Jacobsen81 skrev:
Rosa Espinosa skrev:De kalendergaver jeg har købt til kæresten. Han bliver så skuffet :lol: Jeg er klart en af de sjoveste personer jeg kender :D

Hvad har du købt?

Jeg har købt rigtig meget forskelligt, men den gave jeg er mest stolt af er en glimmer-guld bog til hans memoirer. Vi har kendt hinanden i 10 år nu og igennem den tid har jeg jo hørt mange af hans historier og dermed også en del genfortællinger. Hver gang han har fortalt en af sine historier, så kigger jeg helt beundrende på ham og siger at den historie da skal i hans memoire bog, så den kan gemmes i alt evighed da den bare er så fantastisk. Sådan en historie må vi endelig ikke glemme.

Så jeg har fundet bog hvor jeg vil skrive nogle af hans mest genfortalte historier ned, så må han selv fylde resten ud :D
13
Brugeravatar
Falstria
Kort karma: 380
Likede indlæg: 1843

Indlægaf Falstria » 4. nov 2016, 22:50

At Alternativet gør forskel på køn og personer, i bestræbelsen på ikke at gøre forskel på køn (og vel også personer) :lol:

Hende den tørre fra alternativet bliver præsenteret som "gruppeforkvinde".

Pia K. derimod er "Formand" :lol: altså ifølge både gruppeforkvinden og Pia selv.
3
Brugeravatar
paint
Kort karma: 240
Likede indlæg: 8353

Indlægaf paint » 5. nov 2016, 15:58

Billede
17
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Jacobsen81
Kort karma: 15
Likede indlæg: 168

Indlægaf Jacobsen81 » 5. nov 2016, 18:38

Rosa Espinosa skrev:
Jacobsen81 skrev:

Hvad har du købt?

Jeg har købt rigtig meget forskelligt, men den gave jeg er mest stolt af er en glimmer-guld bog til hans memoirer. Vi har kendt hinanden i 10 år nu og igennem den tid har jeg jo hørt mange af hans historier og dermed også en del genfortællinger. Hver gang han har fortalt en af sine historier, så kigger jeg helt beundrende på ham og siger at den historie da skal i hans memoire bog, så den kan gemmes i alt evighed da den bare er så fantastisk. Sådan en historie må vi endelig ikke glemme.

Så jeg har fundet bog hvor jeg vil skrive nogle af hans mest genfortalte historier ned, så må han selv fylde resten ud :D

He he- jeg har en bog til alle min mands hjemmelavede jokes.
Denne aften kom der en ny:
Hvorfor var hotdoggen så ked af det?
Fordi remouladen var grov :lol: :klap: :dance:
6
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 5. nov 2016, 18:49

Jacobsen81 skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Jacobsen81 skrev:

Hvad har du købt?

He he- jeg har en bog til alle min mands hjemmelavede jokes.
Denne aften kom der en ny:
Hvorfor var hotdoggen så ked af det?
Fordi remouladen var grov :lol: :klap: :dance:

Den er ret sød faktisk :lol:
1
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3099

Indlægaf Tibbler » 5. nov 2016, 19:59

Sønnen på 11 kom for at vise en video, som han syntes var rigtig sjov.

Det var den også; men af de helt forkerte grunde - Jeg ved, at manden og jeg ikke lo af samme årsag, som sønnen :D :D :fløjt: :fløjt:

Det kommer 03:25 minutter inde

5

Tilbage til "Generelt"