Liseletpåtå skrev:Dirtylittledevil skrev:Jeg tror altså han harværet skæv da han skrev det Ado!
Gud ja, det giver mening, altså ikke det han skriver, hvordan og hvorfor
Ja ik?

Liseletpåtå skrev:Dirtylittledevil skrev:Jeg tror altså han harværet skæv da han skrev det Ado!
Gud ja, det giver mening, altså ikke det han skriver, hvordan og hvorfor
Skumfidusen skrev:I vores lokale gives-væk gruppe på Facebook er der endelig en der har fundet grænsen for hvad der kan gives væk. Hestepærer er tilsyneladende bundgrænsen. Der er alligevel ikke nogen der har tænkt "hey - lort...jeg står da lige og mangler noget lort fra et stort pattedyr". Men point for forsøget med at prøve at give lort væk.
Akehurst2 skrev:Skumfidusen skrev:I vores lokale gives-væk gruppe på Facebook er der endelig en der har fundet grænsen for hvad der kan gives væk. Hestepærer er tilsyneladende bundgrænsen. Der er alligevel ikke nogen der har tænkt "hey - lort...jeg står da lige og mangler noget lort fra et stort pattedyr". Men point for forsøget med at prøve at give lort væk.
Jeg har nu i min rideskoletid givet rigtig meget lort væk - faktisk stillede vi lort i sorte sække til afhentning og det var meget populært.
Det er åbenbart godt til roser.