Hvad griner du af lige nu

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Firebird » 5. dec 2015, 16:38

hotlips skrev:på facebook,camille lum har skrevet et indlæg hvor der står at de har ananasæbler og de har en smag af mås. :s

fniiiis. :lol: :jule:

måske burde jeg ha lagt det i grow up tråden. :blush:

HOLY CRAP. Er hun fra Randers? :nerve: Hun må være fra Randers. :mellow: Jeg tror hun er fra Randers. :D Jeg er sikker på hun er fra Randers. :lol:
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 5. dec 2015, 18:36

Jeg griner af aben her og samtidig griner jeg af mig selv over hvor simpel jeg egentligt er :-D.

Billede
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 6. dec 2015, 01:54

En samtale, kæresten og jeg havde med nogle venner, vi har hentet fra en fest. Vi snakker om navne til storme, og den næste skal starte med "i" og være et mandenavn. De andre mener måske, at det kunne være Ingolf, men jeg tænker, at det gør man bestemt ikke af hensyn til kongefamilien. Det var dog ikke grund nok, mente de andre, men da jeg forklarede, at overskrifter som "Ingolf viste tænder" måske ikke var så heldig, kunne de godt se problemet :lol: Fuck, jeg er sjov :-D
11
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 6. dec 2015, 10:59

"Jeg vil skide på dig og "fange", William!"

Billede
1
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 6. dec 2015, 16:37

:-D.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 6. dec 2015, 16:45

:fløjt: .
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 388
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3843

Indlægaf Delfin » 6. dec 2015, 17:49

dgd2007 skrev:
Smiling_Goat skrev:Det her opslag i Facebook Randers: "Hej nogle der ved om der stadig er det der kælen hoste ude på norder fældet?" :D

Er det noget, der giver mening i Randers?
For mig er det totalt goddag mand, økseskaft ... :gruble:

Jeg gætter på

"Hej nogle der ved om der stadig er det der kennelhoste ude på nordre fælled" (eller lign. lokalt stednavn)
Andre bud? :D
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 6. dec 2015, 18:31

:slem: .
1
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 6. dec 2015, 18:52

Ja, ligheden er slående :lol: :lol: :lol:.
1
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5035

Indlægaf Fyrst Eberhard » 6. dec 2015, 19:03

Så, nu vanker der snart. I blind vinkel listede jeg den sidste plade chokolade med ned i kælderen. Lindt Milk. Extra creamy. Jeg skulle bare ha' en bid. Og nu er den væk. Pist borte og forsvundet.

Om lidt har jeg uroen og trampen og klasken med skabslåger ovenpå, når de leder. Så stilheden....og så lyden af hidsige tramp fra mindst to ben på vej ned i dybet. Ukvemsord i 5 min. og afbrydelser af mine forsvarstaler: "jamen, jeg troede jo..." "Der er jo også..." "Jeg havde bare på fornemmelsen at..." "Okay, så I troede at..."

Det bliver en dyr chokolade, som kun kan erstattes med en tur i kiosken, når de ser mine blanke øjne.

Så.....nu starter det.
3
Peace!
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5880

Indlægaf Smiling_Goat » 6. dec 2015, 19:26

Delfin skrev:
dgd2007 skrev:
Smiling_Goat skrev:Det her opslag i Facebook Randers: "Hej nogle der ved om der stadig er det der kælen hoste ude på norder fældet?" :D

Jeg gætter på

"Hej nogle der ved om der stadig er det der kennelhoste ude på nordre fælled" (eller lign. lokalt stednavn)

Jeg tror, det er præcis det, hun mener. Der har netop lige floreret kennelhoste på Nordre Fælled :D
2
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2066

Indlægaf Tibbler » 6. dec 2015, 20:01

Delfin skrev:
dgd2007 skrev:

Jeg gætter på

Jeg var mere ude i, om "kælen hoste" var et udtryk for en særlig seksuel ydelse, som så blev udført bag en busk. Så dukker man bare på på Fælleden, og hvisker "Kælen hoste"...eller hoster måske bare på en kælen måde :gruble:
2
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1149
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9642

Indlægaf kidkomb » 6. dec 2015, 20:10

Kennelhoste??
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2580

Indlægaf Fillie » 6. dec 2015, 20:18

Fyrst Eberhard skrev:Så, nu vanker der snart. I blind vinkel listede jeg den sidste plade chokolade med ned i kælderen. Lindt Milk. Extra creamy. Jeg skulle bare ha' en bid. Og nu er den væk. Pist borte og forsvundet.

Om lidt har jeg uroen og trampen og klasken med skabslåger ovenpå, når de leder. Så stilheden....og så lyden af hidsige tramp fra mindst to ben på vej ned i dybet. Ukvemsord i 5 min. og afbrydelser af mine forsvarstaler: "jamen, jeg troede jo..." "Der er jo også..." "Jeg havde bare på fornemmelsen at..." "Okay, så I troede at..."

Det bliver en dyr chokolade, som kun kan erstattes med en tur i kiosken, når de ser mine blanke øjne.

Så.....nu starter det.

Er vi gift? :-D

Lignende scenarie udspillede sig for et par timer siden her; blot drejede det sig om Toffifee, og min mand måtte i Fakta. :lol:
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5035

Indlægaf Fyrst Eberhard » 6. dec 2015, 20:33

Fillie skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Så, nu vanker der snart. I blind vinkel listede jeg den sidste plade chokolade med ned i kælderen. Lindt Milk. Extra creamy. Jeg skulle bare ha' en bid. Og nu er den væk. Pist borte og forsvundet.

Så.....nu starter det.

Er vi gift? :-D

Lignende scenarie udspillede sig for et par timer siden her; blot drejede det sig om Toffifee, og min mand måtte i Fakta. :lol:

Hold fast på ham, Fillie. Det er vores måde at sige vi elsker jer.

Måske slipper jeg for tiltale. De er endnu ikke kommet herned. Eller også udnytter de min manglende lyst til at rejse mig, og plyndrer min choko-kalender. De er så stille nu.
2
Peace!

Tilbage til "Generelt"