Hvad griner du af lige nu

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8523

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf 2SHY » 8. mar 2016, 23:07

ShuruQ skrev:
2SHY skrev:Folk der har ringet til 911 om de mest åndssvage ting. Herunder f.eks. opkald om en flue der er fløjet ind fordi han stegte bacon og han ville gerne have der kom nogen og fik den ud eller slået ihjel :stoned: :stoned: Og han kunne ikke forstå at der ikke var andre der havde ringer om det

Helt ærligt... Nogle mennesker mangler seriøst mere end de 2 aktive hjerneceller og så en skovlfuld situationsfoenemmelse

Jeg var inde i tråden for at skrive om det tidligere, men slettede det igen. Så 2 minutter tror jeg, en der ringede og meldte politiet fordi de kørte efter hende. Og en der ringende fordi konens lynlås sad fast :stoned:.

Jeg ville ikke egne mig til at arbejde ved alarmcentralen, jeg ville ikke kunne holde en høflig tone overfor den der slags opkald. Alarmcentralen er med til at redde liv, det er det de skal bruge tid på og sgu ikke at hjælpe folk med deres lynlåse, hækklipning osv. Nej, jeg ville ikke have tålmodigheden.

Ah men det er jo helt fucked up! :stoned: Det samme med hende der sad fast i bilvasken. Og hende der bad om enten politi eller brandvæsnet fordi hun stod og holdt på er meget stort og tungt tv som var ved at falde fra hinanden :rulle:

Der bør virkelig laves en national oplysningskampagne om at 911 handler om liv eller død og ikke alt muligt andet crap. Prøv at tænke på hvor meget spildtid der går på sådan nogle opkald og at der er nogle der tager ud til de her mennesker.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 8. mar 2016, 23:09

Det er nok også meget godt jeg ikke arbejder sådan et sted. Jeg ville ende med at uddele svinere til hele bundet. Det samme med folk der ringer til vagtlægen for at få fornyet deres p-pille recept :rulle:
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4572

Indlægaf Akehurst2 » 8. mar 2016, 23:12

Men godt, at de ikke bare smider på ved første bemærkning, der ikke hører hjemme hos alarmcentralen: http://www.buzzfeed.com/rossalynwarren/ ... nrlyKw14nr
2
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 8. mar 2016, 23:13

2SHY skrev:
ShuruQ skrev:
2SHY skrev:Folk der har ringet til 911 om de mest åndssvage ting. Herunder f.eks. opkald om en flue der er fløjet ind fordi han stegte bacon og han ville gerne have der kom nogen og fik den ud eller slået ihjel :stoned: :stoned: Og han kunne ikke forstå at der ikke var andre der havde ringer om det

Helt ærligt... Nogle mennesker mangler seriøst mere end de 2 aktive hjerneceller og så en skovlfuld situationsfoenemmelse

Jeg var inde i tråden for at skrive om det tidligere, men slettede det igen. Så 2 minutter tror jeg, en der ringede og meldte politiet fordi de kørte efter hende. Og en der ringende fordi konens lynlås sad fast :stoned:.

Jeg ville ikke egne mig til at arbejde ved alarmcentralen, jeg ville ikke kunne holde en høflig tone overfor den der slags opkald. Alarmcentralen er med til at redde liv, det er det de skal bruge tid på og sgu ikke at hjælpe folk med deres lynlåse, hækklipning osv. Nej, jeg ville ikke have tålmodigheden.

Ah men det er jo helt fucked up! :stoned: Det samme med hende der sad fast i bilvasken. Og hende der bad om enten politi eller brandvæsnet fordi hun stod og holdt på er meget stort og tungt tv som var ved at falde fra hinanden :rulle:

Der bør virkelig laves en national oplysningskampagne om at 911 handler om liv eller død og ikke alt muligt andet crap. Prøv at tænke på hvor meget spildtid der går på sådan nogle opkald og at der er nogle der tager ud til de her mennesker.

Alternativt en lillebitte underafdeling med 1 eller 2 frivillige på standby til den slags opkald, så tiden ikke går fra de rigtige nødstilfælde. Selvom det klart ville være at foretrække det kunne klares med oplysning. Men for fanden, min hjerne synes jo det burde være logik, at at alarmcentralen ikke sidder klar med råd til hvis sovsen skiller :tie:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 8. mar 2016, 23:15

Akehurst2 skrev:Men godt, at de ikke bare smider på ved første bemærkning, der ikke hører hjemme hos alarmcentralen: http://www.buzzfeed.com/rossalynwarren/ ... nrlyKw14nr

Årh hvad :8: Det er dælme godt tænkt ellers
1

Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3455

Indlægaf dgd2007 » 8. mar 2016, 23:26

ShuruQ skrev:Jeg er helt færdig over Trevor Noah's dækning af det amerikanske valg. Der er så meget spot-on.

Og det ikke så heldigt, eftersom jeg er så forkølet at jeg får åndenød af at sidde stille og trække vejret, så burde slå væk inden jeg bliver kvalt af grin, men for fanden det er humor :ivrig:.

Jeg har ikke rigtigt set det, siden Stewart holdt op ... men det kunne da være, man skulle prøve igen :)
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10339

Indlægaf icelady » 9. mar 2016, 07:33

Billede
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1449

Indlægaf Badesandalen » 10. mar 2016, 10:17

Billede
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2390

Indlægaf Juki » 10. mar 2016, 11:42

Billede
8
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 166
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2572

Indlægaf Mi55y » 10. mar 2016, 15:56

Min kæreste har købt en stor pose nicnacs til mig i Tyskland, som jeg så formastede mig til at glemme hjemme hos ham. Så nu taler han kun til mig igennem Angry NicNac... Senest som svar på, hvornår jeg skulle indfinde mig. :lol:

AngryNicNac.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 11. mar 2016, 10:12

:lol: :lol2: :lol: .
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Badesandalen

Indlægaf Badesandalen » 11. mar 2016, 11:07

Min mand står og synger mit navn i melodien til Star Wars temaet i køkkenet imens han smører sin mad . :lol:
6
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1160
Likede indlæg: 6821

Indlægaf Wizzze » 11. mar 2016, 15:10

0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Badesandalen

Indlægaf Badesandalen » 11. mar 2016, 15:21

Det er blevet slettet, hvad var det???
0
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1160
Likede indlæg: 6821

Indlægaf Wizzze » 11. mar 2016, 15:37

Badesandalen skrev:

Det er blevet slettet, hvad var det???

Fransk kvinde Vinder den store gevinst i Lotto, så hun griber kreditkortet og går bananas på shopping. Hendes mand undrer sig efter noget tid, over der ikke kommer nogen penge fra Lottoselskabet og tjekker tallene, som kvinden så har set forkert på, så der kommer ingen lottogevinst, men regningen fra kreditkortet, den kommer! :devil: :lol:
3
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Generelt"