Hvad griner du af lige nu

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 318
Likede indlæg: 4407

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Lemonella » 13. mar 2016, 08:42

Jeg griner ret meget af mig selv og kæresten.
I morgen kl. 7, kommer der en maler som skal gøre vores køkken lidt pænere. Vi har så fjernet en del ting, så man kan komme til.
Loftet skal også males og på vores loft, sidder verdens grimmeste lysstofrør. Det skal væk.
Så er det filmen knækker. Vi kan ikke få lysstofrøret ud. Vi to voksne mennesker skiftes til, at stå på en lille trappestige og ase, mase og bakse med det skide rør, der bare ikke rokker sig en millimeter. Tilsidst er begge endestykker, hvor der sidder fjedre på, knækket af, men røret sidder der stadig og så længe det skide rør sidder der, kan man ikke skrue resten ned og fjerne det fra loftet.

Vi knækkede selv... af grin og har nu givet op. Håber maleren gider hjælpe os i morgen. :D

Nå, måske man sku' ha' været her. :lol:
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 384
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 3277

Indlægaf Rikke » 13. mar 2016, 09:19

lillebjoern skrev:
Rikke skrev:Min datters forfatterevne :D

Så bliver du homo? :forvirret:

Den version af Snehvide kender du ikke? :D
0
:whip:
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 254
Likede indlæg: 2295

Indlægaf lillebjoern » 13. mar 2016, 10:05

Rikke skrev:
lillebjoern skrev:
Rikke skrev:Min datters forfatterevne :D

Så bliver du homo? :forvirret:

Den version af Snehvide kender du ikke? :D

Det kan selvfølgelig være hun har været inspireret af dværgenes tætte forhold :lol:
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 638
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 12541

Indlægaf icelady » 13. mar 2016, 10:16

Kommentar til Randers FCs FB-opdatering om kamp i dag mod Brøndby

"Har hørt at Brøndby spillerne er blevet opfordret til at lade Koner og kærester blive hjemme i dag" :lol:
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2149

Indlægaf Elvispop » 13. mar 2016, 10:18

icelady skrev:Kommentar til Randers FCs FB-opdatering om kamp i dag mod Brøndby

"Har hørt at Brøndby spillerne er blevet opfordret til at lade Koner og kærester blive hjemme i dag" :lol:

Det de ikke scorer på banen...... :slem: :fløjt: :lol:
2
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 13. mar 2016, 14:36

Randers FCs træner, Colin Tod, der til al balladen udtaler:

"Let´s put it to bed." :lol:
1
....

Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2149

Indlægaf Elvispop » 13. mar 2016, 16:38

Nu har de sgu taget ham af holdopstillingen.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... up/5993307
5 andre på holdet ville ikke spille sammen med ham.
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1073
Likede indlæg: 7866

Indlægaf ShuruQ » 13. mar 2016, 18:53

:slem:.
dogs.jpg

Fuuuuuuuck det ville være flovt :devil:.
haha.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 13. mar 2016, 21:01

Billede
3
....

Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 31
Likede indlæg: 600

Indlægaf Nicolait » 13. mar 2016, 21:39

ShuruQ skrev::slem:.
dogs.jpg

Fuuuuuuuck det ville være flovt :devil:.
haha.jpg

Hvor er den sidste bare morsom :klap:
0
Buller
Kort karma: 39
Likede indlæg: 804

Indlægaf Buller » 14. mar 2016, 00:41

https://www.youtube.com/watch?v=OH-zVXN8OMg

Jeg er ved at dø af grin over hvor meget de går op i det her og hvor fedt det er at IKEA er med på den slags.
5
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 475
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 5363

Indlægaf Delfin » 14. mar 2016, 02:07

2SHY skrev:
ShuruQ skrev:
2SHY skrev:Folk der har ringet til 911 om de mest åndssvage ting. Herunder f.eks. opkald om en flue der er fløjet ind fordi han stegte bacon og han ville gerne have der kom nogen og fik den ud eller slået ihjel :stoned: :stoned: Og han kunne ikke forstå at der ikke var andre der havde ringer om det

Helt ærligt... Nogle mennesker mangler seriøst mere end de 2 aktive hjerneceller og så en skovlfuld situationsfoenemmelse

Jeg var inde i tråden for at skrive om det tidligere, men slettede det igen. Så 2 minutter tror jeg, en der ringede og meldte politiet fordi de kørte efter hende. Og en der ringende fordi konens lynlås sad fast :stoned:.

Jeg ville ikke egne mig til at arbejde ved alarmcentralen, jeg ville ikke kunne holde en høflig tone overfor den der slags opkald. Alarmcentralen er med til at redde liv, det er det de skal bruge tid på og sgu ikke at hjælpe folk med deres lynlåse, hækklipning osv. Nej, jeg ville ikke have tålmodigheden.

Ah men det er jo helt fucked up! :stoned: Det samme med hende der sad fast i bilvasken. Og hende der bad om enten politi eller brandvæsnet fordi hun stod og holdt på er meget stort og tungt tv som var ved at falde fra hinanden :rulle:

Der bør virkelig laves en national oplysningskampagne om at 911 handler om liv eller død og ikke alt muligt andet crap. Prøv at tænke på hvor meget spildtid der går på sådan nogle opkald og at der er nogle der tager ud til de her mennesker.

Jeg bliver ved at håbe, at noget af det er lavet til ære for udsendelserne. Så idiotiske kan mennesker da ikke være.
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 254
Likede indlæg: 2295

Indlægaf lillebjoern » 14. mar 2016, 15:41

Billede
5
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1830

Indlægaf Badesandalen » 14. mar 2016, 18:07

2
"One of the pigeons turned out to be a pinecone."

Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1073
Likede indlæg: 7866

Indlægaf ShuruQ » 14. mar 2016, 22:28

Delfin skrev:
2SHY skrev:
ShuruQ skrev:
2SHY skrev:Folk der har ringet til 911 om de mest åndssvage ting. Herunder f.eks. opkald om en flue der er fløjet ind fordi han stegte bacon og han ville gerne have der kom nogen og fik den ud eller slået ihjel :stoned: :stoned: Og han kunne ikke forstå at der ikke var andre der havde ringer om det

Helt ærligt... Nogle mennesker mangler seriøst mere end de 2 aktive hjerneceller og så en skovlfuld situationsfoenemmelse

Jeg var inde i tråden for at skrive om det tidligere, men slettede det igen. Så 2 minutter tror jeg, en der ringede og meldte politiet fordi de kørte efter hende. Og en der ringende fordi konens lynlås sad fast :stoned:.

Jeg ville ikke egne mig til at arbejde ved alarmcentralen, jeg ville ikke kunne holde en høflig tone overfor den der slags opkald. Alarmcentralen er med til at redde liv, det er det de skal bruge tid på og sgu ikke at hjælpe folk med deres lynlåse, hækklipning osv. Nej, jeg ville ikke have tålmodigheden.

Ah men det er jo helt fucked up! :stoned: Det samme med hende der sad fast i bilvasken. Og hende der bad om enten politi eller brandvæsnet fordi hun stod og holdt på er meget stort og tungt tv som var ved at falde fra hinanden :rulle:

Der bør virkelig laves en national oplysningskampagne om at 911 handler om liv eller død og ikke alt muligt andet crap. Prøv at tænke på hvor meget spildtid der går på sådan nogle opkald og at der er nogle der tager ud til de her mennesker.

Jeg bliver ved at håbe, at noget af det er lavet til ære for udsendelserne. Så idiotiske kan mennesker da ikke være.

Det sidder jeg seriøst også og håber. Zappede lige forbi lige nu, der er der en der ringer fordi hans køleskab ikke virker, da hun ikke kan forklare ham det ikke er alarmcentralen han skal have fat i vælger hun og sende politiet ( :stoned: ), de kører derud og så virker lortet ikke alene af den grund at stikket er trukket ud.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Generelt"