Hvad griner du af lige nu

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Buller
Kort karma: 29
Likede indlæg: 643

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Buller » 14. mar 2016, 00:41

https://www.youtube.com/watch?v=OH-zVXN8OMg

Jeg er ved at dø af grin over hvor meget de går op i det her og hvor fedt det er at IKEA er med på den slags.
6
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3882

Indlægaf Delfin » 14. mar 2016, 02:07

2SHY skrev:
ShuruQ skrev:
2SHY skrev:Folk der har ringet til 911 om de mest åndssvage ting. Herunder f.eks. opkald om en flue der er fløjet ind fordi han stegte bacon og han ville gerne have der kom nogen og fik den ud eller slået ihjel :stoned: :stoned: Og han kunne ikke forstå at der ikke var andre der havde ringer om det

Helt ærligt... Nogle mennesker mangler seriøst mere end de 2 aktive hjerneceller og så en skovlfuld situationsfoenemmelse

Jeg var inde i tråden for at skrive om det tidligere, men slettede det igen. Så 2 minutter tror jeg, en der ringede og meldte politiet fordi de kørte efter hende. Og en der ringende fordi konens lynlås sad fast :stoned:.

Jeg ville ikke egne mig til at arbejde ved alarmcentralen, jeg ville ikke kunne holde en høflig tone overfor den der slags opkald. Alarmcentralen er med til at redde liv, det er det de skal bruge tid på og sgu ikke at hjælpe folk med deres lynlåse, hækklipning osv. Nej, jeg ville ikke have tålmodigheden.

Ah men det er jo helt fucked up! :stoned: Det samme med hende der sad fast i bilvasken. Og hende der bad om enten politi eller brandvæsnet fordi hun stod og holdt på er meget stort og tungt tv som var ved at falde fra hinanden :rulle:

Der bør virkelig laves en national oplysningskampagne om at 911 handler om liv eller død og ikke alt muligt andet crap. Prøv at tænke på hvor meget spildtid der går på sådan nogle opkald og at der er nogle der tager ud til de her mennesker.

Jeg bliver ved at håbe, at noget af det er lavet til ære for udsendelserne. Så idiotiske kan mennesker da ikke være.
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 196
Likede indlæg: 1978

Indlægaf lillebjoern » 14. mar 2016, 15:41

Billede
5
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1448

Indlægaf Badesandalen » 14. mar 2016, 18:07

2
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 14. mar 2016, 22:28

Delfin skrev:
2SHY skrev:
ShuruQ skrev:
2SHY skrev:Folk der har ringet til 911 om de mest åndssvage ting. Herunder f.eks. opkald om en flue der er fløjet ind fordi han stegte bacon og han ville gerne have der kom nogen og fik den ud eller slået ihjel :stoned: :stoned: Og han kunne ikke forstå at der ikke var andre der havde ringer om det

Helt ærligt... Nogle mennesker mangler seriøst mere end de 2 aktive hjerneceller og så en skovlfuld situationsfoenemmelse

Jeg var inde i tråden for at skrive om det tidligere, men slettede det igen. Så 2 minutter tror jeg, en der ringede og meldte politiet fordi de kørte efter hende. Og en der ringende fordi konens lynlås sad fast :stoned:.

Jeg ville ikke egne mig til at arbejde ved alarmcentralen, jeg ville ikke kunne holde en høflig tone overfor den der slags opkald. Alarmcentralen er med til at redde liv, det er det de skal bruge tid på og sgu ikke at hjælpe folk med deres lynlåse, hækklipning osv. Nej, jeg ville ikke have tålmodigheden.

Ah men det er jo helt fucked up! :stoned: Det samme med hende der sad fast i bilvasken. Og hende der bad om enten politi eller brandvæsnet fordi hun stod og holdt på er meget stort og tungt tv som var ved at falde fra hinanden :rulle:

Der bør virkelig laves en national oplysningskampagne om at 911 handler om liv eller død og ikke alt muligt andet crap. Prøv at tænke på hvor meget spildtid der går på sådan nogle opkald og at der er nogle der tager ud til de her mennesker.

Jeg bliver ved at håbe, at noget af det er lavet til ære for udsendelserne. Så idiotiske kan mennesker da ikke være.

Det sidder jeg seriøst også og håber. Zappede lige forbi lige nu, der er der en der ringer fordi hans køleskab ikke virker, da hun ikke kan forklare ham det ikke er alarmcentralen han skal have fat i vælger hun og sende politiet ( :stoned: ), de kører derud og så virker lortet ikke alene af den grund at stikket er trukket ud.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 289
Likede indlæg: 4439

Indlægaf Rosa Espinosa » 14. mar 2016, 23:01

En video med en måge, som står og "danser" til sangen Push it to the limit. Ved ikke hvor mange gange jeg har set den nu, kan ikke stoppe :lol: :lol: :lol:

Jeg fandt videoen! Den var ellers kun på Facebook.
https://vine.co/v/iw72pJX70vY
Senest rettet af Rosa Espinosa 14. mar 2016, 23:07, rettet i alt 1 gang.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 14. mar 2016, 23:03

Rosa Espinosa skrev:En video med en måge, som står og "danser" til sangen Push it to the limit. Ved ikke hvor mange gange jeg har set den nu, kan ikke stoppe :lol: :lol: :lol:

Link :)?
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 14. mar 2016, 23:05

Oldie but goodie "What are you thinking about" :-D? Ufatteligt jeg kan blive ved med at grine af den

2
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2548

Indlægaf Mi55y » 15. mar 2016, 08:29

Knejterne på mit arbejde, der diskuterer, hvordan man får pluspoint hos fruen derhjemme ved altid at gøre opmærksom på de ting, man ofrer.

F.eks. så hjælper det ikke noget at droppe at se søndagsbold for at tage med hende i biffen, hvis ikke man nævner offeret - for hun aner jo ikke, at der er fodbold.

:lol:
6
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3258

Indlægaf DD_81 » 15. mar 2016, 12:09

6
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10301

Indlægaf icelady » 15. mar 2016, 19:44

Billede

:D
11
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 15. mar 2016, 21:15

ShuruQ skrev:
Delfin skrev:

Det sidder jeg seriøst også og håber. Zappede lige forbi lige nu, der er der en der ringer fordi hans køleskab ikke virker, da hun ikke kan forklare ham det ikke er alarmcentralen han skal have fat i vælger hun og sende politiet ( :stoned: ), de kører derud og så virker lortet ikke alene af den grund at stikket er trukket ud.

Ja netop sådan noget giver ingen mening. Jeg tror ikke på det.
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 15. mar 2016, 21:27

Delfin skrev:
ShuruQ skrev:
Delfin skrev:

Jeg vil også gerne ikke tro på det, men omvendt er det USA og man kan forvente lidt af hvert. Mindes med gru sagen hvor en kvinde lagde sag an, hvor hun søgte erstatning for svie og smerte, mod en familie hvis teenagesøn hun kørte ihjel :rulle:.
0
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 15. mar 2016, 21:39

ShuruQ skrev:
Delfin skrev:
ShuruQ skrev:
Delfin skrev:

Jeg vil også gerne ikke tro på det, men omvendt er det USA og man kan forvente lidt af hvert. Mindes med gru sagen hvor en kvinde lagde sag an, hvor hun søgte erstatning for svie og smerte, mod en familie hvis teenagesøn hun kørte ihjel :rulle:.

Nåh ja, ligesom man ikke må tørre husdyr i mikroovnen :lol:
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 15. mar 2016, 21:41

Delfin skrev:
ShuruQ skrev:
Delfin skrev:
ShuruQ skrev:
Delfin skrev:

Nåh ja, ligesom man ikke må tørre husdyr i mikroovnen :lol:

Fuuuuuuck. Det havde jeg glemt. Jeg skal lige ned og have Charlie ud af mikroovnen :-D.
1

Tilbage til "Generelt"