Når kæresten er bortrejst

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 165
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2560

Re: Når kæresten er bortrejst

Indlægaf Mi55y » 20. aug 2016, 06:59

aihpoS skrev:Folk er forskellige, og du har dikteret at han skal sende en godnatbesked. Hvis det er er naturligt for ham at gøre det så forstår jeg godt at han glemmer det. Jeg synes du pådutter ham dit behov. At han ikke reagerer på din besked betyder ikke at han ikke gider sludrer med dig. Det betyder at den er åbnet, du ved ikke om den er læst.

Jeg kan sagtens åbne en besked og så blive distraheret, glemme alt om beskeden og så tro at jeg har svaret. Så distræt er jeg nemlig.
Eller jeg kan læse en besked, skrive et svar og glemme at trykke send. Derefter glemme at jeg ikke har fået den sendt.

Sms og messenger er noget fanden har skabt når det skal bruges som du forventer din kæreste skal bruge det.

Du spørger om du overreagerer og det synes jeg du gør.

Har du læst hele tråden? Nej? Det skulle du måske gøre...
1
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 165
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2560

Indlægaf Mi55y » 20. aug 2016, 16:06

aihpoS skrev:
Mi55y skrev:
aihpoS skrev:Folk er forskellige, og du har dikteret at han skal sende en godnatbesked. Hvis det er er naturligt for ham at gøre det så forstår jeg godt at han glemmer det. Jeg synes du pådutter ham dit behov. At han ikke reagerer på din besked betyder ikke at han ikke gider sludrer med dig. Det betyder at den er åbnet, du ved ikke om den er læst.

Jeg kan sagtens åbne en besked og så blive distraheret, glemme alt om beskeden og så tro at jeg har svaret. Så distræt er jeg nemlig.
Eller jeg kan læse en besked, skrive et svar og glemme at trykke send. Derefter glemme at jeg ikke har fået den sendt.

Sms og messenger er noget fanden har skabt når det skal bruges som du forventer din kæreste skal bruge det.

Har du læst hele tråden? Nej? Det skulle du måske gøre...

Ja det har jeg og det ændrer ikke mit svar.

Okay... Så på trods af at jeg faktisk selv kom frem til, at jeg overreagerede, så mente du, det var på sin plads at fortælle mig det alligevel? Hver sine lyster...
2
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
godtnavn
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1231

Indlægaf godtnavn » 21. aug 2016, 17:41

Men kæresten har jo sagt ja til aftalen, hvis man ikke magter en aftale skal man lade vær med at indgå den.

Du siger vel til din kæreste "jeg får ikke skrevet hver aften selvom jeg godt ved det ville gøre dig glad" så bliver din kæreste derhjemme ikke skuffet og ked af det når du ikek bruger 5 sekunder på at skrive en sms. Siger du "ja jeg skal nok skrive hver aften" og gør det ikke så er du en nar og din kæreste kan med god grund blive ked af det.

Jeg synes ts kæreste har været for vattet, hvis han ved han ikke vil få skrevet så må han melde det ud, folk der lover et men gør noget andet er simpelthen for belastende.
8

Tilbage til "Forhold og sex"