Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 6814

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Wizzze » 12. okt 2015, 09:24

Maoam skrev:Se og Hør skriver i denne uge på forsiden:

Nye billeder afslører.
Martin utro i månedsvis.
Vil skjule sandheden. Alex helt ødelagt.

Den var endda nået så langt at sagen var en af dem som blev vendt i "Presselogen" på tv2 news igår. Se og Hør siger de har nogen billeder der viser utroskab i en lang periode, men de tør ikke vise billederne fordi det vil kunne lande dem en dom, hvad gør man så, jo man beskriver åbenbart hvad der sker på billederne og håber det så ikke ender med en dom? :rulle: Ham Se & Hør redaktøren fremstod godt nok ikke særligt overbevisende igår.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 299
Likede indlæg: 3023

Indlægaf vibbsen » 12. okt 2015, 09:26

Iøvrigt har jeg også ladet mig fortælle at Kronprinsessen er et ualmindelig sødt og rart menneske. Det er faktisk også sladder fra ansatte. Så sladder behøver ikke at være negativt hele vejen igennem.
Samme kilde kan dog berette Kronprinsen vist minder rigtig rigtig rigtig meget om sin morfar på visse områder
1
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2146

Indlægaf sigge » 12. okt 2015, 13:51

vibbsen skrev:Iøvrigt har jeg også ladet mig fortælle at Kronprinsessen er et ualmindelig sødt og rart menneske. Det er faktisk også sladder fra ansatte. Så sladder behøver ikke at være negativt hele vejen igennem.
Samme kilde kan dog berette Kronprinsen vist minder rigtig rigtig rigtig meget om sin morfar på visse områder

Sådan ser hun altså også ud. Udover, at hun er virkelig pæn, ser hun også bare rigtigt sød ud og ligner én, man godt gad at være veninde med.

(Ja ja, jeg ved godt, at udseendet kan snyde :) )
1
Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4568

Indlægaf Akehurst2 » 12. okt 2015, 14:04

Wizzze skrev:
Maoam skrev:Se og Hør skriver i denne uge på forsiden:

Nye billeder afslører.
Martin utro i månedsvis.
Vil skjule sandheden. Alex helt ødelagt.

Den var endda nået så langt at sagen var en af dem som blev vendt i "Presselogen" på tv2 news igår. Se og Hør siger de har nogen billeder der viser utroskab i en lang periode, men de tør ikke vise billederne fordi det vil kunne lande dem en dom, hvad gør man så, jo man beskriver åbenbart hvad der sker på billederne og håber det så ikke ender med en dom? :rulle: Ham Se & Hør redaktøren fremstod godt nok ikke særligt overbevisende igår.

Var helt paf over, at sådan en sag fandt til Presselogen. Ja, det er vigtigt at fastholde, at selvom man har kendt har man stadig ret til et privatliv, men jeg synes alligevel, det var lidt vildt at tage så triviel en sag op på det plan.

Altså, begge parter er skilt fra deres kendte ægtefæller og nu er de i en eller anden form for forhold med hinanden og det er de åbne omkring (tolker jeg ud fra, at de sidder åbenlyst og kysser på en restaurant midt i København). Og det taler da til den almindelige nysgerrighed, om de nu var kærester lige lovlig lang tid inden skilsmissen blev en realitet. Så hvorfor gøre det til så stort et problem, at et ugeblad forsøger at finde ud af, om der mon er noget i det? Så længe, de holder sig inden for lovens rammer og ikke tager paparazzibilleder kan jeg ikke helt hidse mig op over det.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. okt 2015, 14:22

Akehurst2 skrev:Var helt paf over, at sådan en sag fandt til Presselogen. Ja, det er vigtigt at fastholde, at selvom man har kendt har man stadig ret til et privatliv, men jeg synes alligevel, det var lidt vildt at tage så triviel en sag op på det plan.

Altså, begge parter er skilt fra deres kendte ægtefæller og nu er de i en eller anden form for forhold med hinanden og det er de åbne omkring (tolker jeg ud fra, at de sidder åbenlyst og kysser på en restaurant midt i København). Og det taler da til den almindelige nysgerrighed, om de nu var kærester lige lovlig lang tid inden skilsmissen blev en realitet. Så hvorfor gøre det til så stort et problem, at et ugeblad forsøger at finde ud af, om der mon er noget i det? Så længe, de holder sig inden for lovens rammer og ikke tager paparazzibilleder kan jeg ikke helt hidse mig op over det.

Som jeg forstod det, blev sagen kun taget op pga. det principielle i den. Det var panelet og Se&Hør-manden så ikke så gode til; at holde det på det principielle plan.
0
Je suis un tableau noir.
Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4568

Indlægaf Akehurst2 » 12. okt 2015, 14:44

DetSorteCirkus skrev:
Som jeg forstod det, blev sagen kun taget op pga. det principielle i den. Det var panelet og Se&Hør-manden så ikke så gode til; at holde det på det principielle plan.

Næ - det blev en lidt kedelig diskussion, synes jeg.
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 183
Likede indlæg: 2244

Indlægaf Moxy-lady » 12. okt 2015, 22:51

Jeg har hørt fra folk i forsvaret at kronprinsen er virkelig flink og nede på jorden, og opfordrer folk til at kalde ham Frederik, og i det hele taget behandle ham som enhver anden. Men at hans bror er en stiv, arrogant og ret usympatisk fyr der hænger meget i formaliteterne.
1
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 13. okt 2015, 01:13

DetSorteCirkus skrev:
Akehurst2 skrev:Var helt paf over, at sådan en sag fandt til Presselogen. Ja, det er vigtigt at fastholde, at selvom man har kendt har man stadig ret til et privatliv, men jeg synes alligevel, det var lidt vildt at tage så triviel en sag op på det plan.

Udgangspunktet for Presselogens punkter er meget sjældent principielt, og det var altså heller ikke tilfældet her. Oplægget var ret konkret eksemplificerende, så jeg synes det er meget rimeligt og helt oplagt at paneldeltagerne er det samme i deres redegørelser. Det samme var jo i øvrigt gældende, da de behandlede Levakovic-dommen og mediernes formidling af denne, og generelt syntes jeg ikke der var noget i seneste udsendelse, der adskilte sig fra programmets sædvanlige format.

Presselogen er generelt sådan meget i øjenhøjde med den typiske TV2-seer, synes jeg. Letforståeligt og nærmest lidt banalt til tider, og næsten altid med emner og deltagere der repræsenterer den mere kulørte del af pressen, Gustavs medieomtale har jo også været oppe at vende et par gange, og Alexandras skilsmisse blev også omtalt, da den var højaktuel. Udmærket søndagsunderholdning, synes jeg, generelt meget all-round og magasin-agtigt. :)

Jeg synes i øvrigt Se&Hør-redaktøren klarede sig så godt som det, mandens position taget i betragtning, var muligt. Jeg kan slet ikke se, hvordan han kunne have fremstået bedre eller hvad han potentielt kunne have sagt, der kunne fordre hans sag endnu mere. Han argumenterede med alt, han havde, og stod samtidig 100% på mål for sin del af branchen og dens eksistensberettigelse. Der var, uanset hvad min personlige holdning til det, han laver, er, helt upåklageligt, synes jeg.
0
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Livets forhold"