"Grå" kommentarer på FB

Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6883

"Grå" kommentarer på FB

Indlægaf Daine » 16. aug 2016, 18:42

Jeg har nogle gange oplevet, at en andens kommentar til feks. et billede jeg har lagt op, står med lysgrå skrift. Jeg kan ikke like kommentaren, jeg kan heller ikke komme ind på vedkommendes FB profil via den, som jeg kan med andre. Det er nogen jeg har på min venneliste, så det er ikke derfor og det er ikke den samme person hver gang.
Det er ikke et problem, jeg har bare undret mig over det. Er der nogen af Jer, der kan svare på hvad der er 'galt'?
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 818
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8453
Kontakt:

Re: "Grå" kommentarer på FB

Indlægaf Ado » 16. aug 2016, 18:44

Jeg aner heller ikke hvad det går ud på. SOm regel kan jeg trykke på "vis" og så kommer kommentaren frem som normal. Virkelig sært.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6883

Indlægaf Daine » 16. aug 2016, 19:18

Den mulighed har jeg ikke. Jeg kan vælge mellem svar, kopier og slet, når jeg trykker på kommentaren. Ikke andet.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 16. aug 2016, 19:29

Det har jeg også oplevet en hel del gange på det seneste, der står hos "vis skjult kommentar", den vises så også når jeg klikker, men ikke andet.

Jeg har overvejet om det kan være hvis min forbindelse er dårlig lige der og jeg egentligt er offline, eller om det er kommentarer folk har slettet, men jeg stadig kan se fordi det er på mit billede, men det ville være mærkeligt. Sært er det, jeg oplevede det så sent som i går også, men har slået det hen fordi jeg tænkte det bare var min FB der teede sig. Det er i øvrigt det samme uanset om det er på tlf eller på PC.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Computere, spil og internet"