Næste sommerferie

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Jungletiger
Kort karma: 23
Geografisk sted: Søborg
Likede indlæg: 235

Re: Næste sommerferie

Indlægaf Jungletiger » 25. aug 2016, 15:58

La Carihuela i Spanien. Er en tidligere fiskerby ca. 15 min gang fra Torremolinos og 20 min. kørsel i Taxa fra Malaga.
Det er et sted, hvor Spanierne selv holder ferie/weekend.

Rigtig hyggeligt sted med masser af lækre restauranter, hyggeligere barer uden at det er party 24/7 og ikke mindst den lækreste brede strand. Har været der 3 gange - og kommer helt sikkert igen. Det er så afslappende og hyggeligt.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
topmadras3
Kort karma: 34
Likede indlæg: 123

Re: Næste sommerferie

Indlægaf topmadras3 » 27. aug 2016, 15:41

Tak for alle jeres svar - vi har allerede besluttet os, Mallorca og byen Puerto de Soller -jeg er så glad,efterår og vinter bliver så meget nemmere at komme igennem med en rejse forude :sol:

Ballademager jeg ved ikke om der skal laves en Mallorca-tråd istedet,vil i hellere det :)

Paint skønt med alle dine beskrivelser :) ,mht veterantoget til Palma er det ikke en flottere tur,så kan man altid tage bus tilbage

Vi skal til Deia og Palma og hvor er det bare fedt at min kæreste vil med mig ud at rejse og han er jo ligeså stor en vandhund som mig :love2: hvores hotel ligger 25 m fra stranden :dance:
0

Tilbage til "Rejser"