Det, der sker om natten...

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5864

Det, der sker om natten...

Indlægaf Dikus » 9. sep 2015, 00:06

Ej men altså. Det har altid været mig, der havde sære sovevaner. Men jeg er blevet overgået...

Det begyndte så uskyldigt med, jeg lagde mærke til, min kæreste nusser hår i søvne. Vildt hyggeligt :lun: særligt fordi jeg ofte vågner flere gange om natten... Og så er det jo hyggeligt at falde i søvn til hårnussen, selvom han intet husker.

MEN det har taget overhånd. Nu piller han også i søvne. Og ikke sådan diskret, men blidt, nussende over hele kroppen. Og når jeg så halvsovende er blevet nusset vågen og helt tændt... Så går det op for mig, han sover. Er jeg rigtig heldig reagerer han på, jeg bevæger mig og vender ryggen til mit :rulle:

Han mener selv, han har sovet som en sten og husker intet. Og har i øvrigt ikke hørt, han gør sådan i søvne før. Men det GØR han. Og det er vildt frustrerende.

What to do?

Og er jeres bedre halvdel lige aktiv nok i søvne?

P.s. Jeg plejer da at holde mig til angreb med pude...
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Re: Det, der sker om natten...

Indlægaf Dikus » 9. sep 2015, 06:51

Skumfidusen skrev:Hvis min vækkede mig på den måde, så VILLE hun vågne. Det ville føre til overgreb.

Jeg overvejer også et gen-angreb. På den anden side, så sover han jo...
0
In_your_eyes
Kort karma: 72
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 602

Indlægaf In_your_eyes » 9. sep 2015, 15:50

Dikus skrev:
Skumfidusen skrev:Hvis min vækkede mig på den måde, så VILLE hun vågne. Det ville føre til overgreb.

Det gjorde du jo også, jeg ville vække ham og :slem:
1
:pompom:
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 9. sep 2015, 16:17

Skumfidusen skrev:
Dikus skrev:

Det er ikke særlig svært at sætte en stopper for. Sådan noget civilt slinger! Om nødvendigt kan jeg godt pege dig i retning af hvordan det vil være konstruktivt at vække ham, ud fra egne erfaringer.

Hvis han KAN vækkes. Min gør nemlig også det der stunt af og til.
Og han sover som en sten. Seriøst, manden ville kunne sove fra alting. Og han KAN ikke vækkes, hvis han sover dybt - og det er ofte dér, han gør det.
Vi taler om manden, der har sovet fra insulinpumpealarmer, blodsukkermålinger (fordi jeg syntes han føltes som om han havde lavt blodsukker), rusken, råberi ind i hovedet - og ja, blowjobs osv.

Til gengæld sover han meget let, hvis han skal være obs, fx hvis vi passer børn eller jeg er sløj, så jeg er ikke som sådan bekymret for ham, men det er altså ikke alle, der kan vækkes :D
4
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 9. sep 2015, 19:56

Karkluden skrev:
Skumfidusen skrev:
Dikus skrev:

Det er ikke særlig svært at sætte en stopper for. Sådan noget civilt slinger! Om nødvendigt kan jeg godt pege dig i retning af hvordan det vil være konstruktivt at vække ham, ud fra egne erfaringer.

Og han sover som en sten. Seriøst, manden ville kunne sove fra alting. Og han KAN ikke vækkes, hvis han sover dybt - og det er ofte dér, han gør det.
Vi taler om manden, der har sovet fra insulinpumpealarmer, blodsukkermålinger (fordi jeg syntes han føltes som om han havde lavt blodsukker), rusken, råberi ind i hovedet - og ja, blowjobs osv.

Til gengæld sover han meget let, hvis han skal være obs, fx hvis vi passer børn eller jeg er sløj, så jeg er ikke som sådan bekymret for ham, men det er altså ikke alle, der kan vækkes :D

Det er da noget groft noget at gøre!
0
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 325
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3225

Indlægaf DD_81 » 9. sep 2015, 20:01

Og du brokker dig...

Det eneste min han gør er at bede mig om at slukke lyset, og kaster rundt med dynen når den bliver for varm.
0
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 9. sep 2015, 20:03

DD_81 skrev:Og du brokker dig...

Det eneste min han gør er at bede mig om at slukke lyset, og kaster rundt med dynen når den bliver for varm.

:lol: Men det ender man da ikke med at ligge vågen og klar af :D
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 10. sep 2015, 09:57

Ha ha. I morges sendte han mig et billede af hans søvn-app og spurgte, om jeg vidste, hvad han lavede fra 24-1?

Ja. Ja. Det gjorde jeg :cool:
2
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 10. sep 2015, 10:13

Liseletpåtå skrev:
Karkluden skrev:
Skumfidusen skrev:
Dikus skrev:

Ik' for noget, men det er da dumt at sove fra :lol: Til gengæld kan du altid bilde ham ind, at han lige har fået et blowjob natten før :devil:

Han bliver også altid lidt sur på sig selv, når han igen har sovet fra, at jeg har forsøgt mig :D

Njah, jeg elsker BJs, så det er ikke noget, vi har restriktioner på :love:
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 10. sep 2015, 19:48

Liseletpåtå skrev:
Dikus skrev:Ha ha. I morges sendte han mig et billede af hans søvn-app og spurgte, om jeg vidste, hvad han lavede fra 24-1?

Havde I sex i en time, uden han vågnede? :8:

Altså... Jeg vil ikke anklages for voldtægt :lol: Vi havde ikke sådan rigtig sex, men hans mund og hænder var svære at styre. Hvis jeg vendte mig væk og ikke passede på, så kyssede han igennem med mit øre :lol: :lol: Så... altså... ret beset var der en del af den tid, jeg brugte på at forsøge at undgå invaderende adfærd af hans tunge og hænder :afro:
1
D.itsen
Kort karma: 172
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1375

Indlægaf D.itsen » 10. sep 2015, 20:13

Min kæreste gramser også i stor stil når han sover. Det er en enkelt gang lykkes ham at få mig til at komme uden at han vågende, men oftest får han mig tændt, vækket og så vender han sig om på den anden side og sover videre :rulle: tak for det, skat :D
1
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 10. sep 2015, 20:17

Liseletpåtå skrev:
Dikus skrev:
Liseletpåtå skrev:
Dikus skrev:Ha ha. I morges sendte han mig et billede af hans søvn-app og spurgte, om jeg vidste, hvad han lavede fra 24-1?

Havde I sex i en time, uden han vågnede? :8:

Altså... Jeg vil ikke anklages for voldtægt :lol: Vi havde ikke sådan rigtig sex, men hans mund og hænder var svære at styre. Hvis jeg vendte mig væk og ikke passede på, så kyssede han igennem med mit øre :lol: :lol: Så... altså... ret beset var der en del af den tid, jeg brugte på at forsøge at undgå invaderende adfærd af hans tunge og hænder :afro:

Ok, men det der faktisk en betegnelse for det https://en.wikipedia.org/wiki/Sleep_sex

Og det er desværre ikke kun sjov,http://www.information.dk/458689 ikke for at male fanden på væggen. Men bare så han passer på sig selv og andre, hvis det er det han har. Ikke at jeg tror, din kæreste har voldtaget nogen eller kunne finde på det, bare lige for at få det på det rene. :) Det kunne jo også bare være fordi, han er så vild med dig :)

Det er alligevel ret vildt, at det er så udbredt! Jeg kan da glæde mig over, han er meget sig selv om natten... Han siger selv, det kun sker, når han sover sammen med partnere. Så det må trickes af samvær. Og når det sker hyppigere med mig end han har oplevet før, kunne det være, jeg skulle overveje at iføre mig nattøj :blush:
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1285

Indlægaf hotlips » 11. sep 2015, 15:07

jeg har en ex der var ekspert i det,da vi mødte hinanden var vi sammen nogle gange og så blev det totalt kaos og vi var voldsomt uvenner i ret lang tid..men vi boede og arbejdede det samme sted så jeg crashede tit i hans seng med en anden pige når vi kom hjem fra byen..og så vækkede han mig med det der,han holdt mig så fast så jeg ikke kunne røre mig og så kunne jeg ligge der og ikke rigtig afgøre om jeg skulle pande ham en eller knalde ham og satse på han sov fra det,jeg forsøgte skam at vække ham nogenlunde civiliseret men han var totalt væk.det skete ret mange gange,men det gik væk da vi begyndte at ha sex hver dag.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 11. sep 2015, 18:16

hotlips skrev:jeg har en ex der var ekspert i det,da vi mødte hinanden var vi sammen nogle gange og så blev det totalt kaos og vi var voldsomt uvenner i ret lang tid..men vi boede og arbejdede det samme sted så jeg crashede tit i hans seng med en anden pige når vi kom hjem fra byen..og så vækkede han mig med det der,han holdt mig så fast så jeg ikke kunne røre mig og så kunne jeg ligge der og ikke rigtig afgøre om jeg skulle pande ham en eller knalde ham og satse på han sov fra det,jeg forsøgte skam at vække ham nogenlunde civiliseret men han var totalt væk.det skete ret mange gange,men det gik væk da vi begyndte at ha sex hver dag.

Altså... Du begyndte sådan rigtig sex med ham, selvom han sov?
0
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 11. sep 2015, 19:14

Dikus skrev:
hotlips skrev:jeg har en ex der var ekspert i det,da vi mødte hinanden var vi sammen nogle gange og så blev det totalt kaos og vi var voldsomt uvenner i ret lang tid..men vi boede og arbejdede det samme sted så jeg crashede tit i hans seng med en anden pige når vi kom hjem fra byen..og så vækkede han mig med det der,han holdt mig så fast så jeg ikke kunne røre mig og så kunne jeg ligge der og ikke rigtig afgøre om jeg skulle pande ham en eller knalde ham og satse på han sov fra det,jeg forsøgte skam at vække ham nogenlunde civiliseret men han var totalt væk.det skete ret mange gange,men det gik væk da vi begyndte at ha sex hver dag.

Altså... Du begyndte sådan rigtig sex med ham, selvom han sov?

Tænker snarere at de klinkede skårene, blev kærester, havde maser af sex og undgik natte/sovefamleriet :P
2

Tilbage til "Forhold og sex"