Den vildeste historie om bedrag

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf catnip » 29. aug 2016, 14:47

Jeg tror det bliver rigtig godt for dig at få en helt frisk start med fokus på kun på dig og det du gerne vil. Stort til lykke :)
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5873

Indlægaf Dikus » 29. aug 2016, 16:33

:blomst:
0
Brugeravatar
Chanel
Kort karma: 10
Likede indlæg: 111

Indlægaf Chanel » 29. aug 2016, 17:44

Mange tak. Jeg mødte min eks i nuværende firma, så tror også det er godt at kappe de sidste minder :)
2
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3466

Indlægaf Ballademager » 30. aug 2016, 05:04

Chanel skrev:Mange tak. Jeg mødte min eks i nuværende firma, så tror også det er godt at kappe de sidste minder :)

Plus at du kan starte et sted, hvor de ikke keder hverken dig eller ham. Det må være et godt udgangspunkt.

Stort tillykke med jobbet :blomst:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1013
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9191

Indlægaf Fru Sunshine » 30. aug 2016, 06:03

Tillykke med dit nye job. Hvor er det skønt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Akehurst2
Kort karma: 270
Likede indlæg: 4509

Indlægaf Akehurst2 » 30. aug 2016, 07:28

Tillykke med det nye job!

Jeg tror, det bliver rigtig godt for dig. Der er bare ikke noget som en frisk start et andet sted og en masse andet at tænke på til at komme videre fra sådan en oplevelse :)
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3523

Indlægaf Lemonella » 30. aug 2016, 10:30

Tillykke med det nye arbejde. Nu kan du komme videre og være der for dig selv. :)
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Chanel

Indlægaf Chanel » 30. aug 2016, 12:58

Tak :)
Jeg har det under omstændighederne ok. Jeg tror det er fordi jeg allerede havde sluppet ham inden det skete. Altså prøvede at holde det på et venskabeligt plan, så jeg gik jo ikke med håbet om en fremtid med ham. Og så det at han har været så klam, det gør det sgu nemmere at leve uden ham. Meeeeen, det er stadig underligt at miste ens bedste tætteste gennem 7 år og undrer mig over hun aldrig har vendt tilbage som som hun sagde hun ville :(
2
Nipsting
Kort karma: 14
Likede indlæg: 81

Indlægaf Nipsting » 30. aug 2016, 17:59

Chanel skrev:Tak :)
Jeg har det under omstændighederne ok. Jeg tror det er fordi jeg allerede havde sluppet ham inden det skete. Altså prøvede at holde det på et venskabeligt plan, så jeg gik jo ikke med håbet om en fremtid med ham. Og så det at han har været så klam, det gør det sgu nemmere at leve uden ham. Meeeeen, det er stadig underligt at miste ens bedste tætteste gennem 7 år og undrer mig over hun aldrig har vendt tilbage som som hun sagde hun ville :(

Hvorfor skulle hun vende tilbage? Med andre ord: hun er sikkert ligeglad med dig og hvad der skete imellem jer, hun har 'vundet'ham og lever lykkeligt i sin bobbel.
Og selvom hun siger hun vil, så er det jo ikke altid det kommer til at ske. Og måske du skal erkende at hun ikke vender tilbage og tænke på noget andet end om hun vender tilbage. Læg din skuffelse på ham :kryds:
4
Brugeravatar
Chanel

Indlægaf Chanel » 30. aug 2016, 18:30

Hun spurgte bare selv om jeg ville vide hendes beslutning og jeg sagde ja. Jeg skrev jo så nogle dage efter at jeg så ville afslutte der og hun ikke skulle skrive til mig næste gang hun kommer i tvivl, men der svarede hun at hun var hos en veninde og skulle have tingene på afstand, så derfor havde hun ikke vendt tilbage. Tænker bare ikke man overvejer det i 2 uger, så ja jeg får nok aldrig vished om han får den straf han bør have
0
Nipsting
Kort karma: 14
Likede indlæg: 81

Indlægaf Nipsting » 1. sep 2016, 16:53

Chanel skrev:Hun spurgte bare selv om jeg ville vide hendes beslutning og jeg sagde ja. Jeg skrev jo så nogle dage efter at jeg så ville afslutte der og hun ikke skulle skrive til mig næste gang hun kommer i tvivl, men der svarede hun at hun var hos en veninde og skulle have tingene på afstand, så derfor havde hun ikke vendt tilbage. Tænker bare ikke man overvejer det i 2 uger, så ja jeg får nok aldrig vished om han får den straf han bør have

Du gør det igen. Spekulere på at hun ikke har vendt tilbage i 2 uger, og hvorfor skulle hun straffe ham hvis hun gerne vil have ham.
Og hvorfor 'bør' han have en straf, hvorfor er du så hungrende efter at han skal have straf. Den bedste straf må der være, når det ikke køre i ring hos dig og han finder ud af at du bestemt ikke gider ham. Ved godt det tager tid, men man skal også passe på man ikke dyrker det - og især det med at han bør få den straf
13
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 105
Likede indlæg: 953

Indlægaf Evapeva » 2. sep 2016, 19:19

TS, det er klart, at det gør mere ondt, når de to bliver sammen (som de jo nok gør, virker det til). Jeg kan sagtens sætte mig ind i følelsen af, at retfærdighed havde været, at han var endt med ingen. Og måske gør det også ondt at tænke på dem sammen osv. osv.

Men lad være med at bebrejde hende noget - hun kommer videre fra granatchokket på sin måde, du på din. Hun skylder faktisk lige præcis ikke dig en uddybning af hendes valg; det har hun forhåbentligt nogle veninder til. I hendes øjne er du jo "fjenden"/"kamphønen", selvom du er gået ud af det. Det kan næsten ikke være anderledes.

Jeg har selv haft en eks-kæreste til min mand i røret, dengang hun savnede ham og vi havde noget fnidder, jeg følte for at få redt ud. Det var vitterligt ikke behageligt at være i mine sko imens, og jeg nærede egentlig kun irritation over for hende og alle hendes 117 forsmåede følelser. De var gået hver til sit et helt år, før vi fandt sammen, så det var også en heeelt anden "get over it!"-følelse, der ramte mig, i forhold til din historie, skal det lige siges.

Det var min nysgerrighed/store lyst til at konfrontere situationen, der dog fik mig til at ringe og tage snakken med hende i første omgang. Det var første og eneste gang, vi talte sammen på den måde. Der kom INTET godt ud af det.

Mit bedste råd: Glem hende. Glem ham. Glem tanken om dem. Fuck dem! Du er allerede i gang med et nyt, spændende kapitel i dit liv. Lad det få lov at fylde det hele nu. :)
4
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Chanel

Indlægaf Chanel » 2. sep 2016, 20:00

Nipsting, det er nok de færreste der rent faltisk er så langt som jeg er efter sådan en tur. Jeg dyrker bestemt intet og er næsten bange for at få et tilbagefald fordi jeg allerede er glad og lettet. At jeg engang imellem tænker og ærgrer mig, det er altså min personlighed og ikke fordi jeg hænger mig i det. Jeg har ingen kontakt til ham, så det er sgu da ikke en straf at jeg ikke tænker mere, det aner han jo ikke.

Eva, enig i hun ikke skylder, men så kan hun jo lade være med at sige hun vil give lyd og give udtryk for hun stoler mere på mig end ham og det er ham hun er sur på osv. ;)
0
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 105
Likede indlæg: 953

Indlægaf Evapeva » 3. sep 2016, 17:48

Chanel skrev:Eva, enig i hun ikke skylder, men så kan hun jo lade være med at sige hun vil give lyd og give udtryk for hun stoler mere på mig end ham og det er ham hun er sur på osv. ;)

Men det kan man jo fortryde, at man sagde, efter det værste chok har lagt sig.
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Chanel

Indlægaf Chanel » 3. sep 2016, 19:20

Ja ja, men det ændrer da ikke på det irriterer mig.
0

Tilbage til "Forhold og sex"