Den vildeste historie om bedrag

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Chanel
Kort karma: 17
Likede indlæg: 136

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 21. sep 2016, 13:35

Vidste ikke det fortsatte i tråden. Synes det er direkte latterligt ikke at have empati fordi jeg for 7 år siden forelskede mig i en mand der allerede efter en måned ytrede det var mig han ville være sammen med. Jeg var ung dengang og gik ikke ud for at finde en optaget mand, men det skete! I må tænke hvad I vil, men har I ikke forståelse og empati, så lad være med at kommenter, helt ærligt.
Meeen, jeg må sige jeg er kommet rigtig langt og det skræmmer mig lidt. Er bange for jeg pludselig får alt savnet trefoldigt, det er der simpelthen ikke. Jeg tror jeg blev så sur, så jeg simpelthen ikke har gode minder osv ar tænke tilbage på, min hjerne gider ikke tænke på OM han overhovedet kunne lide mig osv, for jeg finder aldrig ud af det. Jeg tænker stort set aldrig på ham, kun hvis jeg af en eller anden grund tvinger mig selv til det. Jeg har nok for travlt med at skifte arbejdsplads.
Meeeen, jeg vil til jeg dør stadig ønske alt ondt kommer til ham. Det handler ikke om at jeg skal lade være med at bruge energi og bla bla, jeg ville bare have det endnu bedre hvis jeg vidste han var smidt på gaden
0
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 28
Likede indlæg: 731

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf catnip » 21. sep 2016, 13:49

Jeg forstår ikke behovet for (fortsat) bashing i den her tråd?
0

Tilbage til "Forhold og sex"