Den vildeste historie om bedrag

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3587

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Lemonella » 20. aug 2016, 15:15

Nogen gange er det altså bedst, at komme videre. Ikke al den snak om, at det vil være en "succes" for dig, hvis du kunne afvise ham.
Den bedste succes for dig selv er, at lave et rent cut og ikke have kontakt med nogen af dem. Det ville være stort af dig og i sidste ende gøre dig gladere. Eller det er i hvert fald det jeg tror.
Vis dig selv og dem, at du er videre og ikke behøver, at skulle bevise noget over for dem, men kun stå til ansvar for dig selv.
9
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 580
Likede indlæg: 5120

Indlægaf ManicNinja » 20. aug 2016, 15:17

Chanel skrev:Men nu VED jeg jo at hun vil kontakte mig igen. 100 % så er det vel for pokker bedre at frabede mig dette allerede nu end jeg skal hives tilbage i deres drama når han igen virker underlig

Du behøver heldigvis ikke "bede" andre om, at de respekterer dine grænser og dermed give dem et valg. Du kan bare trække grænsen. Fx ved at blokere alle kontaktkanaler.
10
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10298

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. aug 2016, 15:21

Det er en uge siden, at sagens fulde omfang gik op for dig?
I så fald har du min fulde forståelse for, at du lige nu ikke nødvendigvis gør alting 100% rationelt.
Det ville være fantastisk, hvis man det øjeblik, hvor det gik op for en, at man har været udsat for noget komplet urimeligt og mærkeligt oveni, kunne lukke helt ned for det hele, men her 35 år inde i mit liv har jeg stadig til gode at møde en, der har formået at gøre sådan fra den ene dag til den anden.
21
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 580
Likede indlæg: 5120

Indlægaf ManicNinja » 20. aug 2016, 15:26

DetSorteCirkus skrev:Det er en uge siden, at sagens fulde omfang gik op for dig?
I så fald har du min fulde forståelse for, at du lige nu ikke nødvendigvis gør alting 100% rationelt.
Det ville være fantastisk, hvis man det øjeblik, hvor det gik op for en, at man har været udsat for noget komplet urimeligt og mærkeligt oveni, kunne lukke helt ned for det hele, men her 35 år inde i mit liv har jeg stadig til gode at møde en, der har formået at gøre sådan fra den ene dag til den anden.

Det har du virkelig meget ret i, Cirkus!

For mig gik der fra første til endelige og sidste brud et år. Men netop fordi jeg ser tilbage på det år, og hvor rædselsfuldt det var, kan jeg ikke lade være både at fortælle Chanel, at jeg godt ved, hvor hun er, og at jeg ved, det ikke er nemt at løsrive sig. Mens jeg samtidig så frygteligt gerne vil "ruske lidt op i hende" og dermed skåne hende for blot nogle af rædslerne ...

Det håber og tror jeg nu også fremgår.

EDIT: Og ja, jeg ved godt, at dit indlæg var mere generelt ud i tråden. :)
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Chanel
Kort karma: 10
Likede indlæg: 111

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 15:46

Kan ikke bare blokere. Hun har en fake profil på facebook jeg ved hun bare vil benytte sig af når monstret er ved at æde hende op af tvivl
0
Brugeravatar
Chanel

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 15:49

DetSorteCirkus skrev:Det er en uge siden, at sagens fulde omfang gik op for dig?

Jeg opdagede søndag aften lige inden sengetid og inden første dag på arbejde efter 3 ugers ferie. Det var en 6-21 med arbejde og møde med spisning. Behøver jeg sige jeg var grædefærdig i bilen på vej hjem? Det var fandme slemt.
Jeg ved godt det alle siger er det mest rigtigte, men jeg kan ikke tvinge mig selv til næste stadie. Jeg skal have lov at være ked af det nu, heldigvis er det ikke "jeg savner dig og tænk jeg aldrig skal se dig igen" sorgen som sidst, men synes nu ikke skuffelsen jeg står med nu er meget bedre
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10365

Indlægaf icelady » 20. aug 2016, 15:54

Chanel skrev:Kan ikke bare blokere. Hun har en fake profil på facebook jeg ved hun bare vil benytte sig af når monstret er ved at æde hende op af tvivl

Så må du være stærk og afvise hende.

Jeg kan udmærket forstå, du vil have en afklaring og en forklaring fra ham. Det er så indlysende logisk at du vil det.

Min erfaring er desværre bare, at hvis du virkelig er opsat på en forklaring, så ser du dig blind på noget, du ikke burde bruge tid på.

Nu ved jeg godt det er kort tid siden du har fundet ud af det, og derfor er du slet ikke i nærheden af at tænek rationelt. Men hvis det var din bedste veninde, der kom og fortalte dig samme historie, hvad ville du så råde hende til?
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Chanel

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 15:55

Desuden er jeg 100 % sikker på han ikke kontakter mig igen. Han er jo ikke opdaget af mig før og nu er han altså lige blevet gift for 2 uger siden, så han har jo valgt hende og har dermed ikke mere at gøre med mig. Vi har i flere år talt om vi ville prøve at have et venskab når en af os fandt en anden, men det er jo slet ikke noget jeg ønsker efter det her og ville heller ikke kunne ske med hans valg af kone.
Men jeg er bare sikker på hun nok skal give lyd
0
Brugeravatar
Chanel

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 15:57

Jeg har opgivet at få en forklaring og ved godt jeg ville tænke det alligevel var løgn hvis han gjorde. Jeg er bare stadig skuffet over han kunne lade som om der intet var sket og jeg ikke fortjente en forklaring. Thats all
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3587

Indlægaf Lemonella » 20. aug 2016, 16:16

Chanel skrev:Jeg har opgivet at få en forklaring og ved godt jeg ville tænke det alligevel var løgn hvis han gjorde. Jeg er bare stadig skuffet over han kunne lade som om der intet var sket og jeg ikke fortjente en forklaring. Thats all

Jamen selvfølgelig fortjener du en forklaring. Du kan jo desværre bare ikke stole på, at det der bliver sagt er sandheden og hvad kan du bruge endnu en løgn til?

Sad du her ved siden af mig, ville jeg give dig en kæmpekrammer. Jeg har selv været der, hvor du er nu og jeg ved, hvor helvedes ondt det gør og netop derfor er du nødt til, at stoppe det og komme videre. Du skal jo starte et sted og lige nu, er et godt sted.

Vær god ved dig selv og læg det grimme fra dig. Det kan du nemlig ikke bruge til ret meget andet end en dårlig erfaring i livet og den slags skal man komme videre fra. Det er okay, at tage små skridt fremad, men kontakter du ham eller hende, er det et stort tilbageskridt og det er slet ikke sundt for din sjælefred.

:kram:
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Chanel

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 16:25

Jeg har skrevet den sidste besked til hende nu om jeg forventer hun ikke kontakter mig igen næste gang hun tror han er her. Håber jeg går fri for mere at deres drama.
En ting er jeg ikke fatter ham, noget andet er at hun kan tilgive det her, det er fandme sindssygt.
1
Blonderella
Kort karma: 21
Likede indlæg: 293

Indlægaf Blonderella » 20. aug 2016, 17:43

Nu har du skrevet til hende.. Men.. du kunne altså godt blokere hende.. og hvis hun skrev fra sin fake profil kan du altid afvise beskedanmodninger.
0
Brugeravatar
Chanel

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 17:46

Muligvis, men jeg er også nødt til at gøre hvad der føles rigtigt for mig, så jeg kan komme videre på bedste vis
0
Blonderella
Kort karma: 21
Likede indlæg: 293

Indlægaf Blonderella » 20. aug 2016, 17:48

Klart - det var også bare for at beholde bolden på egen halvdel.
0
Brugeravatar
Chanel

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 17:56

Det synes jeg nu også jeg har. gen, så tror jeg det er umuligt at sætte sig ind i den følelse man står tilbage med når man bliver svigtet for groft.
0

Tilbage til "Forhold og sex"