Den vildeste historie om bedrag

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Petrix
Kort karma: 25
Likede indlæg: 117

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Petrix » 20. aug 2016, 19:18

DetSorteCirkus skrev:
Petrix skrev:Så får han jo nok bare en anden og han er sikkert kold i røven.
Han mestrer jo stadig at kapre dine stærkeste følelser.

Ja og? Efter en uge.
Jeg synes godt nok, at du sidder på den høje hest i denne tråd.

Nu har jeg bare givet min mening tilkende i denne tråd. Det er muligt den er ilde hørt og hvis Chanel bliver ked af det jeg skriver, vil jeg da gerne trække mig herfra.
Jeg ønsker hende på ingen måde noget ondt og forstår så udmærket godt at hun er såret og ckokeret.
0
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 20. aug 2016, 19:19

Mon ikke du ser anderledes på forholdet, når der er gået lidt tid. :) Når man læser dit første indlæg, så har der jo været drama og kaos fra dag 1. Jeg kan heller ikke lade være med at tænke, at det er lidt ris til egen røv at indlede et forhold med en, der er optaget. Den person viser jo sit grimme, utro ansigt lige foran dig. Det er nok upopulært at sige, men jeg tror virkelig, at man gør sig selv en tjeneste ved at undgå den slags personer. Eller som minimum kræve, at de går fra kæresten først. Det har du så lært på den hårde måde nu. :(
8
Brugeravatar
Chanel
Kort karma: 10
Likede indlæg: 111

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 19:42

Jo helt sikkert. Jeg håber jeg kan ende med at grine over han ikke turde fortælle sandheden. Men lige nu er jeg bare fucking bitter. Hvilken idiot får kæresten til at købe julegave til den anden kæreste? Det er fucking sygt !
Senest rettet af Chanel 20. aug 2016, 19:48, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9223

Indlægaf Fru Sunshine » 20. aug 2016, 19:43

Chanel skrev:Jeg håber, men er bange for jeg ender med at kvæle nye forhold af mistro :(
Præcis, det handler ikke om jeg vil have ham, men han skal bare ikke have nogen af os, han skal sidde alene i en klam lejlighed et sted i stedet for sit dejlige hus han elsker over os begge

Ting tager tid, og det du har været ude for kræver sikkert lang tid, før du kan møde en mand med tillid.
Men det kan lade sig gøre.
Og det er OK at ønske det værste for det svin.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Chanel

Indlægaf Chanel » 21. aug 2016, 06:33

Det er jo også helt sikkert at det ekstra job han tog som vagt om natten var for at finde noget der var vigtigt nok til vi ikke kunne ses over brylluppet. Jeg var ved at blive mistænksom over hans tilbagetrækken uden grund, i starten bildte han mig jo ind det var fordi jeg altid spurgte om det samme, brokkede mig osv. Kunne ødelægge en aften i stedet for vi bare hyggede os. Hvis jeg nævnte jeg ikke synes vi så hinanden nok, ville han ALDRIG svare på det, men i stedet sige "kan du ikke bare være glad for jeg er her nu, eller er det ligemeget"'
I de perioder der gik et par uger før vi så hinanden før vi så hinanden var det svært ikke at tage snakken hvis vi var ude at spise, for hvornår skulle jeg så komme ud med det jeg følte? Så blev han sur og mente jeg ødelagde aftenen og når han så gik var jeg bange for han ikke gad ses igen foreløbig, fordi jeg igen havde gjort noget forkert. Han har brugt min frygt for at miste ham mod mig og det samme med hende
Men man er jo helt syg når man tager et arbejde for at have et alibi. Han opsiger nok et af dem inden længe, når han ikke skal bruge mig mere.
Ud over det er han afhængig af tatoveringer, jeg spurgte maaange gang om han ikke ville få lavet et hjerte til mig. Bare et lille et. Den ene dag kom han så med et hjerte der var i flammer med horn. Jeg synes det var sødt og tænkte at så han hende, kunne han ikke bortforklare den, men det kunne han. Til hende sagde han det skulle være en par tattoo :gisp:
Han har fået svær 2. gradsforbrændning på indersiden af håndleddet af olie for et par år siden, han synes ikke det gjorde specielt ondt. WHAT, han har ar for livet og synes ikke det var slemt :nerve:
0
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 934

Indlægaf IrmaPigen » 21. aug 2016, 08:30

Hvad vil du egentlig opnå med denne tråd?

Koge mere suppe på noget der til alle tider har været et råddent forhold.

Jeg fatter ikke at man på noget tidspunkt gider være i et forhold af den type. Og ja, jeg trækker faktisk kun på skuldrene og tænker at nogle kvinder vil bedrages. Jeg skriver ikke at han ikke har været en nar, og måske er han også pskykopat, men du har haft masser af chancer og muligheder for at vælge ham fra. Den eneste du kan takke for at det et gået så galt er at du ikke har kunne finde ud af at sætte dine egne grænser for dig selv.

Jeg tror det bedste for dig selv ville være at få lukket tråden, og så finde dig en psykolog du kan bearbejde oplevelsen med og som kan hjælpe dig med at finde dit selvværd igen. Så du for fremtiden ikke overskrider dine egne grænser i parforholdets hellige navn.
2
Brugeravatar
Chanel

Indlægaf Chanel » 21. aug 2016, 08:46

Ennovy skrev:
IrmaPigen skrev:Hvad vil du egentlig opnå med denne tråd?

Jeg fatter ikke at man på noget tidspunkt gider være i et forhold af den type. Og ja, jeg trækker faktisk kun på skuldrene og tænker at nogle kvinder vil bedrages. Jeg skriver ikke at han ikke har været en nar, og måske er han også pskykopat, men du har haft masser af chancer og muligheder for at vælge ham fra. Den eneste du kan takke for at det et gået så galt er at du ikke har kunne finde ud af at sætte dine egne grænser for dig selv.

Jeg tror det bedste for dig selv ville være at få lukket tråden, og så finde dig en psykolog du kan bearbejde oplevelsen med og som kan hjælpe dig med at finde dit selvværd igen. Så du for fremtiden ikke overskrider dine egne grænser i parforholdets hellige navn.

Måske hun gerne vil have en tråd hvor hun kan komme ud med tankerne. Det er en uge siden og det er helt normalt at man er sur, usikker, vred, såret og fortvivlet. Så lad hende dog have en tråd - hun har endda selv oprettet den - hvor hun kan udtrykke sig frit uden at skulle forsvare sig selv igen og igen.

Tak, jeg gider ikke engang kommentere på hendes svar, det er simpelthen for lavt. Men igen, det er ikke alle der evner at sætte sig i andres sted.
6
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 21. aug 2016, 08:50

Jeg faldt mest over dit "jeg er så ked af at han har vundet alt det her"

I oktober sidste år afsluttede jeg brat et forhold. Til en mand der uden tvivl har en grad af psykopati. Det siger jeg ikke ud fra en liste, men med afkodning af hans adfærd og mange samtaler med en psykolog efterfølgende.

Det drejede sig om alt fra at han tog min adhd-medicin (som jo enten kan tages som rusmiddel eller sælges videre til en høj pris), stjal penge fra mig, misbrugte mit kort (fx når jeg var i bad eller så film ovenpå, og han liiiige skulle ned og tage sol - vil gætte på det er der, det er sket) og banken måtte ringe til mig, fordi folk krævede penge fra mig, han var sigtet for bedrageri (fandt jeg ud af dagen jeg slog op), havde en manipulerende adfærd og et voldsomt temperament (så han endda tog fat i mig), var fyret fra sit arbejde men viste mig noget så fint hvor han arbejdede og snakkede dagligt om det, havde intet sted at bo, han havde løjet om næsten hvert aspekt af sit liv og hverdag - og så havde han altså brugt min bil til at køre op til en anden kvinde, som han så havde ved siden af - og som han altså deler et spædbarn med i dag. Han har altså knaldet hende, så mig bagefter. Og tilmed gjort hende gravid, men han næsten ugentlig spurgte, om jeg ikke skulle smide mine piller, så vi kunne lave et barn sammen. Listen er lang, og den har næsten ingen ende.

Jeg har ingen kontakt. Den stoppede næsten med det samme. Jeg havde ondt af ham, forsøgte at hjælpe - ja, og få mine mange tusinde kroner tilbage. Men denne slags mennesker udnytter en, lige meget hvad. Til sidst måtte jeg true med politihold. Han stoppede. Heldigvis.

Har han vundet? Jeg sad længe efter med skiftevis følelsen af chok, svigt, mistillid, sorg. Men den eneste - den eneste - måde han kan have vundet på, var hvis jeg var blevet ved ham. Hvis jeg stadig havde kontakt. Så havde han vundet.

Det tager lang tid at komme sig over - og de mennesker, der siger til dig, at du bare skal have lidt tid, så går det hele over. Og at man bare skal lære af det. Lad deres ord fare forbi dem. Jeg tog kontakt til en psykolog, for jeg stolede på ingen mennesker omkring mig - hvis han kunne have narret mig så meget, så kunne alle andre snyde mig. Så det vil jeg anbefale :)

Lad dig selv vinde. Det er den bedste mulighed, du har. Få det bearbejdet, smid ham ud af dit liv. Mennesker som ham er der ikke plads til i dit liv.
Jeg har ødelagt en del relationer efterfølgende pga. mit møde med manden. Og jeg har taget et valg om, at det ikke skal ske. Så tænker du måske skal beslutte dig for, at han ikke skal fylde mere hos dig. For så har han netop vundet. Så lader du ham vinde. Tag kontrollen igen ;)
18
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9223

Indlægaf Fru Sunshine » 21. aug 2016, 09:10

IrmaPigen skrev:Hvad vil du egentlig opnå med denne tråd?

Hun vil sandsynligvis bare have luft, og det er faktisk tilladt.

Nedladende kommentarer hjælper i hvert fald ikke, når man i forvejen føler sig dum og misbrugt, og man har stadig ikke ytringspligt.
24
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10225

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. aug 2016, 09:12

Gad vide om en tråd om fysisk vold var blevet mødt på samme måde.
13
Je suis un tableau noir.
Akehurst2
Kort karma: 273
Likede indlæg: 4532

Indlægaf Akehurst2 » 21. aug 2016, 09:20

DetSorteCirkus skrev:Gad vide om en tråd om fysisk vold var blevet mødt på samme måde.

Det var den nok ikke.

Men jeg håber stadig, folk ville have rådet TS til at holde sig væk fra exen.
2
Brugeravatar
Chanel

Indlægaf Chanel » 21. aug 2016, 09:23

Malou- Tak, kan godt se hvad du mener og er godt klar over han stod med guld om halsen da han havde os begge, og nu er gået ned på sølv ved at stå tilbage med en.
Jeg mener bare at tager hun ham tilbage VELVIDENDE hvad han gjort, jamen så var det jo kun det værd. Godt nok trådte han på mig, men hans tro på hun stadig ville have ham blev bekræftet. Jeg aner ikke hvad han går og tænker og er pænt ligeglad så længe han ikke går og fryder sig over det han har gjort mod mig.
Jeg skriver normalt ikke om diverse personlige problemer, men lige den her, den kunne jeg bare ikke gå med selv.
Ud over det tænker jeg at andre der står i noget lign måske kan se nogle tegn og reagerer hurtigere end jeg fik gjort Hvis jeg VILLE straffe mig selv, jamen så havde jeg jo ladet som ingenting for at se ham stadig osv.
0
Brugeravatar
Chanel

Indlægaf Chanel » 21. aug 2016, 09:24

Akehurst2 skrev:
DetSorteCirkus skrev:Gad vide om en tråd om fysisk vold var blevet mødt på samme måde.

Det var den nok ikke.

Men jeg håber stadig, folk ville have rådet TS til at holde sig væk fra exen.

Der er da ingen her der råder mig til ikke at holde mig væk?
1
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2918

Indlægaf JoyNips » 21. aug 2016, 09:35

Jeg kan godt forstå at du har et ønske om, at han indser at han har handlet forkert og undskylder - og at du har et ønske om "hævn" i den forstand at han skal stå tilbage med ingenting. Men den bedste hævn, du kan få, er at blive ligeglad med ham! Så længe du bruger energi på om konen bliver hos ham og alt det der, så har han stadig din opmærksomhed. Han er stadig i centrum. Og det er sgu da DIG, der skal være i centrum i dit eget liv! Så du er simpelthen nødt til, uanset hvor meget det kribler i fingrene på dig, at lade være med at gå aktivt ind i alt det drama, der hvirvler rundt om ham. Hvad konen gør er hendes egen hovedpine og uanset at man godt kun ønske at han mistede alt, så må du holde op med at forsøge at få det til at ske. Walk away from it all!
11
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5734

Indlægaf Animi » 21. aug 2016, 09:38

Det er virkelig noget lort, og jeg er ked af at du skal igennem alt det her, søde Chanel :kram: Jeg vil ikke engang skrive at jeg forstår hvad du gennemgår, for selvom jeg lige nu går igennem noget af det samme, er det trods alt kun en brøkdel så slemt, som det du gennemgår lige nu. :kram:
Senest rettet af Animi 21. aug 2016, 12:50, rettet i alt 1 gang.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Forhold og sex"