Den vildeste historie om bedrag

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Chanel
Kort karma: 10
Likede indlæg: 111

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 25. aug 2016, 18:41

Jeg er ved at nå dertil hvor det er den bedste løsning, jeg gør det bare først når jeg er 100 % sikker på jeg hellere vil leve i uvidenhed end at få en afslutning. Jeg er nok nået 60 % på en uge, så håber jeg er klar til at skære alt væk meget snart.
Jeg kan bare stadig ikke gardere mig mod nye numre, emails og FB profiler :(
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 552
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10250

Indlægaf icelady » 25. aug 2016, 18:49

Helt gardere dig kan jo ikke; men du kan med tiden nå et punkt, hvor du er ligeglad med de kontakter dig. Eller i værste fald tænker "Nå ja...det må de sgu ligge og rode med."

Hvordan går det ellers med dig?
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Chanel

Indlægaf Chanel » 26. aug 2016, 05:26

Ja, det er jeg også ret sikker på. Jeg er da allerede nået dertil hvis jeg synes det er synd hvis hun tilgiver ham.
Må indrømme jeg finder det underligt at hun spurgte om jeg ville have info og jeg så intet hører på en uge. Jeg ved hun tog til en veninde for at få det på afstand, men hun må vel have truffet sit valg nu. Jeg får det nok ikke, men det undrer mig fordi jeg ved hun nok kun ville gøre det hvis hun vidste jeg var helt væk, og det kan hun jo kun få afklaret ved at spørge,
Men ellers går det ok. Hver dag er en smule bedre og jeg kan da have minutter hvor jeg er decideret glad, men så kommer der lige en tanke der minder mig om at jeg egentlig er lidt træt af det hele igen, lidt svært at forklare. Men tak fordi du spørger :)
2
Akehurst2
Kort karma: 270
Likede indlæg: 4506

Indlægaf Akehurst2 » 26. aug 2016, 08:37

Det kommer lige så stille - og bare det, at du så småt kan lægge det fra dig i kortere øjeblikke, viser at det går den rigtige vej :kys:
1
Brugeravatar
Chanel

Indlægaf Chanel » 26. aug 2016, 09:23

Ja det tænker jeg også. Ingen tvivl om han har gjort det nemmere for mig at komme videre denne gang. Jeg kan kun håbe han lider ligeså meget som han plejer ved savnet af mig.
0
Brugeravatar
Chanel

Indlægaf Chanel » 26. aug 2016, 16:41

Det hjælper nok også at jeg har været til to jobsamtaler den sidste uge og faktisk står til at få dem begge. Er mega stolt over jeg har taget mig sammen og fået det kørt igennem i stedet for at aflyse da det hele blev sort
10
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 296
Likede indlæg: 2986

Indlægaf vibbsen » 26. aug 2016, 19:34

Fru Sunshine skrev:Men hvis der kan sættes flueben ved 41 af 50 punkter, der indikerer psykopati (hedder det sådan?), er der nok noget om snakken.

Men her vil jeg så alligevel tillade mig at stille spørgsmålstegn ved om der nu også reelt er 41 ud af 50 punkter som er opfyldt....mon ikke TS er en lille smule farvet i sin opfattelse af tingene.

En opførsel som den vi har har fået beskrevet er absolut ikke OK...Man er et ægte møgsvin når man teer sig på den måde. Men jeg må indrømme, at jeg ikke mener at en forsmået kvinde der har opdaget at hun virkelig er blevet tørret for hårdt, er den rette til at foretage den slags vurderinger. Det er der simpelthen for mange følelser i spil til at der kommer noget godt ud af.

Så omend han er et møgsvin, så er han altså ikke nødvendigvis en psykopat.
13
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Chanel

Indlægaf Chanel » 26. aug 2016, 19:43

Jeg er kommet rimelig langt allerede og kan stadig sætte de samme krydser. Men du kender ham jo ikke, så du kan i hvert fald ikke udtale dig om hvorvidt jeg kan komme frem til det resultat eller ej ;)
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1009
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9131

Indlægaf Fru Sunshine » 26. aug 2016, 19:50

vibbsen skrev:
Fru Sunshine skrev:Men hvis der kan sættes flueben ved 41 af 50 punkter, der indikerer psykopati (hedder det sådan?), er der nok noget om snakken.

Men her vil jeg så alligevel tillade mig at stille spørgsmålstegn ved om der nu også reelt er 41 ud af 50 punkter som er opfyldt....mon ikke TS er en lille smule farvet i sin opfattelse af tingene.

En opførsel som den vi har har fået beskrevet er absolut ikke OK...Man er et ægte møgsvin når man teer sig på den måde. Men jeg må indrømme, at jeg ikke mener at en forsmået kvinde der har opdaget at hun virkelig er blevet tørret for hårdt, er den rette til at foretage den slags vurderinger. Det er der simpelthen for mange følelser i spil til at der kommer noget godt ud af.

Jeg tror ikke på, at der ikke som minimum skal en pæn dynge psykopatiske træk til, for at opføre sig på den måde.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Chanel

Indlægaf Chanel » 26. aug 2016, 20:28

Det vil jeg så også sige. Det er jo ikke en hov, jeg var utro i en brandert det her, det er så gennemtænkt at det er til at brække sig over i stride strømme
0
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 26. aug 2016, 22:12

Fru Sunshine skrev:
vibbsen skrev:

Jeg tror ikke på, at der ikke som minimum skal en pæn dynge psykopatiske træk til, for at opføre sig på den måde.

Jeg kender adskillige mænd og kvinder i kategorien "Forpulede møg-lorte-røv" som bare var nogen røvhuller..Vi snakker totalt idioter.....De havde muligvis psykopatiske træk. Men de var ikke psykopater. De var bare tarvelige og ligeglade med andre mennesker....Det er altså ikke det samme....

Hvis man er psykopat så har man i det mindste en undskyldning. Det er en diagnose. Man forstår ikke hvad rigtig og forkert er....Hvis man bare er et dumt røvhul så vil man skide på hvad rigtig og forkert er...Så kører man efter devisen : Går den så går den......

Hvis man i 7 år kører et dobbeltspil med 2 kvinder på den måde som vi får beskrevet. Så er man ikke psykopat. Så er man bare et røvhul som satser på at kvinder sgu i bund og grund er nogen naive tumber.....Hvilket de jo åbenbart er....Ellers var han jo for længst blevet losset ud i begge lejre...
9
Mumifar
Kort karma: 12
Likede indlæg: 145

Indlægaf Mumifar » 26. aug 2016, 22:27

Min antagelse fra singletråden er ikke helt forkert.
Kvinder VIL bedrages.....
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 26. aug 2016, 22:38

Chanel skrev:Det vil jeg så også sige. Det er jo ikke en hov, jeg var utro i en brandert det her, det er så gennemtænkt at det er til at brække sig over i stride strømme

Men det bliver man altså ikke psykopat af. Man kan sagtens være et helt igennem velovervejet og gennemført røvhul.

Jeg forstår sagtens hvor du kommer fra. Er han en psykopat. Så er du et offer. Er han bare et røvhul. Så er du bare dum som en dør. For så burde du have gennemskuet ham...

Men ude i virkeligheden - hvor de fleste af os - og sikkert også dig - bor- så kan det være ret svært at gennemskue røvhullerne når der er følelser involveret. Så har vi sgu en tendens til at køre på rutinen...Og glemme at mærke efter om vi synes at vi får en fair behandling. Og man er altså ikke "dum som en dør" bare fordi man ikke lige opdager at man bliver tørret for hårdt.....

Hvis jeg skal give dig et råd, så må det være : Kom ud af offerrollen....Du er ikke offer for en psykopat...Han er et røvhul....Og du har været naiv....

Jeg er med på at jeg går imod den generelle strøm i denne tråd. Men misforstå mig ikke. Det handler ikke om dig. Det handler om ham. Han er en MEGA narrøv...Og skulle have et nakkeskud...

Hvad angår hans kone...Så ville jeg drikke mig stiv. Gå på Sams Bar. Bestille "The Winner takes it all"....Og går grinende ned af podiet.....For det er dig der er vinderen....Du slap væk...Hun blev gift med ham og skal dele formue og gæld....
10
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1814

Indlægaf Anilara » 26. aug 2016, 22:51

Det er altså ikke en selvfølge at man gennemskuer store røvhuller med psykopatiske træk bare lige sådan. Og det kan jeg også sedu, vibbesen skriver. Men hvorfor pokker siger du så samtidig man er dum som en dør?

Ja, jeg føler mig sgu ramt, da jeg var en af dem, som troede det aldrig kunne ske for mig - og det så gjorde. Gu var jeg da et offer - og det er ts også. Det var jo totalt overlagt gjort, med et mål at svindle og bedrage. Man er også et offer, når man bliver slået af en man holder af - hvori er forskellen? Selvfølgelig skal man ikke vedblive at være i offerrollen. Men det her er dælme stadig tæt på.

Korrekt at man så bør handle NÅR man finder ud af, at idioten er en nar, og ikke bare fortsætte med at finde sig i det. Det kan der være årsager til, at nogen så gør alligevel, ja bl.a grundet benægtelse, men også fordi ens common sense fortæller én, at mennesker ikke vil gøre den slags overlagt.
2
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 26. aug 2016, 23:09

Anilara skrev:Det er altså ikke en selvfølge at man gennemskuer store røvhuller med psykopatiske træk bare lige sådan. Og det kan jeg også sedu, vibbesen skriver. Men hvorfor pokker siger du så samtidig man er dum som en dør?

Ja, jeg føler mig sgu ramt, da jeg var en af dem, som troede det aldrig kunne ske for mig - og det så gjorde. Gu var jeg da et offer - og det er ts også. Det var jo totalt overlagt gjort, med et mål at svindle og bedrage. Man er også et offer, når man bliver slået af en man holder af - hvori er forskellen? Selvfølgelig skal man ikke vedblive at være i offerrollen. Men det her er dælme stadig tæt på.

Korrekt at man så bør handle NÅR man finder ud af, at idioten er en nar, og ikke bare fortsætte med at finde sig i det. Det kan der være årsager til, at nogen så gør alligevel, ja bl.a grundet benægtelse, men også fordi ens common sense fortæller én, at mennesker ikke vil gøre den slags overlagt.

Fordi man ER dum som en dør....Fordi man IKKE tager udgangspunkt i at det kan ske for en selv. Fordi man ER et offer....Man er totalt i denial...

Men det gør altså ikke nødvendigvis personen til en psykopat.....Måske er han bare et rendyrket røvhul...De findes faktisk...Og de bliver man ikke mindre offer af....

Måske handler det om hvordan vi kvinder tænker os selv....Jeg af denne tråd kan jeg da se at vi åbenbart tænker os selv som ofre. Istedet for at tænke de mænd som gør os uret som nogen møgsvin...Der er faktisk stor forskel...
4

Tilbage til "Forhold og sex"