Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 290
Likede indlæg: 4287

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Dmitra » 16. maj 2018, 13:06

Lyder måske sært, men here goes.

Manden og jeg hyggede i sengen i går, han siger a la "jeg fucking elsker dig", fortsætter "du er så klam" og jeg siger jeg er sgu da ikke klam, "jo, du er, du er ligeså klam som mig", altså match made in heaven.

Jeg synes ikke nogen af os er "klamme" men vi laver en del ting og tænder på en del ting som måske af en del andre ville fremstå som klamme og perverse.

Svært måske helt at se, men for mig var det lidt en kompliment og den ultimative kærlighedserklæring.
1
Nobody dies a virgin, life fucks us all :deer:
Brugeravatar
Honningprut
Kort karma: 28
Geografisk sted: Indre Udkantsdanmark
Likede indlæg: 368

Indlægaf Honningprut » 17. maj 2018, 21:00

Da vi gik hjem fra NA i forgårs stoppede han pludselig op på gaden, tager om mig og siger:" Du ved godt at jeg er stolt af dig ikke?" Efterfulgt af:" Du er min inspiration til at være clean hverdag resten af mit liv". :lun:

Jeg har været clean i 3½ år. Han har i 1½ år :lun:
11
I'm little My, and i bite because I like it :blomst: :lun:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1158
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 13528
Kontakt:

Indlægaf Ado » 18. maj 2018, 10:41

Klistret et billede af Martin Henriksen på toiletbrættet. :D

Edit: Læste trådtitlen forkert. Det er nok mere sjovt, end sødt. :D
4
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Smiling_Goat
Kort karma: 688
Likede indlæg: 11302

Indlægaf Smiling_Goat » 19. maj 2018, 19:08

Jeg skulle have taget nye billeder til CV og LinkedIn. Han var så sød at tilbyde at hjælpe.

Han tog 130 fotos, og jeg kunne ikke finde ét af dem, jeg kunne lide. Mit ansigt så sært ud på dem alle sammen (jeg hader at blive taget billeder af, og det kunne ses.)

Så han fandt rosé og glas frem, og insisterede på at et glas af det i solen i haven, så ville det hele blive meget nemmere.

Mens vi sad der i solen, fandt han så pludselig kameraet frem og begyndte at tage fotos, mens vi talte.
Jeg endte med at have svært ved at vælge et billede, fordi jeg bare ser så glad og ufiltreret ud på så mange af dem. Jeg har aldrig prøvet at have så mange gode billeder at vælge imellem. Han er fantastisk :lun:
6

Tilbage til "Forhold og sex"