Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Venus222
Kort karma: 21
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 333

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Venus222 » 8. dec 2015, 12:42

Firebird skrev:
Venus222 skrev:Han har lige brugt over en time på at prøve at lære mig at regne, og han har været helt utrolig tålmodig. :)

Nååå. Men så er det jo ikke helt af helvede til derhjemme. ;)

Nej, det er det ikke. :)
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3483

Indlægaf Ballademager » 8. dec 2015, 17:27

Pralet af mit juletræstæppe til en af sine kammerater (som han i øvrigt plejer at snakke om fis og ballade med). Med ægte stolthed i stemmen betroede han kammeraten følgende: "Ja, så så hun lige et Trip Trap-tæppe, men så mente hun, at det kunne hun da gøre bedre. Så var hun i et par hobbybutikker, og så sad hun lige og styrede symaskinen, og så var det færdigt. Totalt bæredygtigt, mand!" :-D

:lun:
7
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2526

Indlægaf Mi55y » 10. dec 2015, 11:58

Han har inviteret mig til sin FB-begivenhed angående at finde overnatning til ham og hans venner i forbindelse med Tinderbox. På trods af at vi kun har datet i et par måneder...
0
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9225

Indlægaf Fru Sunshine » 10. dec 2015, 11:59

Spist en masse vaniljekranse.
Det lyder måske lidt sært, men han er ikke så meget til sødt, og foretrækker egentlig mine kraftigt krydrede pebernødder, men han guffede en ordentlig stak vaniljekranse i går aftes, og så var jeg lykkelig.

(og nej, han gjorde det ikke for at please mig, men jeg blev glad alligevel.)
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 14. dec 2015, 14:35

Hentet mig i lufthavnen, selvom jeg kun havde været væk weekenden over :lun:
0

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2526

Indlægaf Mi55y » 15. dec 2015, 13:54

Han kyssede mig i nakken i nat og hviskede tillykke med fødselsdagen. Og så har han givet mig en DVD i gave, som jeg har forsøgt at fremdrive i flere år - pakket ind i en fin æske med chokolade i.
2
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5894

Indlægaf Smiling_Goat » 17. dec 2015, 09:45

Han fik fucket det første "jeg elsker dig" op, så han gjorde det lige ordentligt og så gjorde han hovedrent i hele huset, fordi han vidste det gik mig på, og jeg ikke følte, jeg havde tid. Han syntes ikke selv, det trængte, så det, at han gjorde det, var virkelig sødt og udelukkende for min skyld. Jeg ved godt, at det er lige så meget hans opgave som min, og han har heller intet imod det, jeg er bare ikke vant til at få hjælp, så det føles virkelig stort, når det sker (altså vant til at få hjælp af andre. Han tager skam sin del.)
0
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 503

Indlægaf Luffegås » 18. dec 2015, 10:55

Vi har kun været kærester siden i mandags, og har set hinanden alle dage. Vi har aftalt at gå langsomt frem, se hvad der sker, og jeg tænkte han nok var typen der kunne godt bruge tid alene. Så i går siger han at han skal ind og drikke frokostøl nu her for at fejre ferien, og at jeg da meget gerne må komme med. Jeg prøvede med noget "ej, det skal du og dine 2 venner da have alene uden mig, og desuden har jeg ingen penge". "det skal du ikke tænke på, jeg giver!".. Øh okay så :D

For et par dage siden havde han købt en flæskesteg som overraskelse, men da jeg ikke havde tid til at spise hos ham den dag, aftalte vi han kom med den i går. Midt over maden siger han så "jeg har ikke fortalt min mor noget om os endnu.. Men hvor bliver hun glad, hun har længe sagt hun snart vil have en svigerdatter" og så lyste han op :D hahaha og jeg har bare kun dårlige erfaring med svigermødre, så jeg sagde bare "det er lige til hun møder mig" :devil:
2
Brugeravatar
BlindfullyCool
Kort karma: 41
Likede indlæg: 254

Indlægaf BlindfullyCool » 18. dec 2015, 13:33

.... forsvaret min families fyld (til gåsen)-tradition over for sin mor :-D True love :lun: Og så tager han med til julefrokost på mit nye arbejde i dag, selvom det ikke siger ham en flyvende fis. Bare fordi det er noget, der gør mig glad.
5
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 18. dec 2015, 19:50

Han kørte mig til en aftale, så jeg slap for at bakse med det offentlige, og da jeg kom hjem igen, han havde lagt chokoladen fra sin julekalender (ja, vi er småbørn) åbnet ved siden af min computer (fordi den er til mig ikk, han er ikke bare distræt og går rundt og lægger åbnet chokolade rundt omkring.)

Det er ikke engang, fordi han ikke vil dele sin chokolade med mig normalt. Det var bare rart at komme hjem til.

Altså det var ikke rart at komme hjem til chokoladen. Det var rart at komme hjem og se, at han havde tænkt på mig, mens jeg var væk.
3
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 21. dec 2015, 14:55

"Jeg ser det simpelthen ikke ske, at vi nogensinde skulle gå fra hinanden"

:lun:
5

Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 21. dec 2015, 15:09

Da vi var på miniferie for nogle dage siden, overraskede han mig på en rigtig dejlig måde.
Mens jeg var på badeværelset om aftenen, tændte han medbragte bloklys rundt omkring i værelset.
Og sat frugt og lidt cookies frem til os.
Han havde simpelthen smuglet de ting med uden jeg havde opdaget det.
Det var så hyggeligt. :lun:
3
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 503

Indlægaf Luffegås » 23. dec 2015, 23:49

-Han fik "endelig" bagt det brød i morges til mig som han længe har villet bage :) Selvom han ikke selv spiser brød mere.
-På trods af vi kun har kommet sammen i over en uge har han hørt og forstået mig da jeg sagde jeg ønskede mig nattøj, og nu købt mig et dejligt sæt :)
- Han har lige ringet, stiv fra sin egen familie, og snakket meget sort. Men søde ting der dukkede op undervejs var at han var ked af vi ikke snakkede for et par måneder siden, men han troede jo ikke vi kunne blive til noget. Og at hans familie hele dagen havde drillet ham med at han sad med sin tlf hele tiden, men han havde forsvaret sig med "jamen jeg er forelsket". :)
3
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5896

Indlægaf Dikus » 24. dec 2015, 08:15

Jeg bemærkede, det kom for meget slik på bordet herhjemme. Hvortil han svarede, det bare var at nyde det.

Så langt så godt...

Jeg skriver så, det kun er, fordi han ikke ved, jeg er ti kilo tykkere, næste gang vi ses.

Han svarer: Så nøjes med hver anden skål.

:love: Jeg er alt for tyk. Og vant til, folk ville have svaret noget ala "Så bør du jo holde dig til gulerødder. Du skal da i hvert fald ikke tage mere på"

Så at få et svar, der indikerer, han da er ligeglad :love:
3
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 24. dec 2015, 15:28

Jeg fik spat af min mor for et par timer siden og tog hjem for at falde ned og finde ud af, om jeg overhovedet orker at tilbringe i aften med hende. Min kæreste har for det første været meget optaget af det, hvilket i sig selv er sødt. Han har ringet og skrevet flere gang for at høre, hvordan det går og hvad jeg finder ud af. Under den seneste samtale sagde han så, at jeg lige måtte finde ud af det, for hvis jeg blev hjemme, ville han skynde sig at kaste sig ud i bilen og komme hjem, så jeg ikke sad alene. Han er på Sjælland med sin familie lige nu, og jeg er i Midtjylland, så jeg sagde selvfølgelig, at jeg syntes, han skulle blive, hvor han var, men jeg ved, at han havde gjort det, og det er simpelthen så sødt.

Det løftede lige mit humør et par grader, så nu tror jeg måske godt lige, jeg kan samle energi nok sammen, til at tilbringe et par timer med min familie (gud bedre det.)
4

Tilbage til "Forhold og sex"