Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Lemonella » 20. jan 2016, 09:43

Min kæreste er ikke speciel romantisk anlagt. Det er jeg så heller ikke selv, så på det plan passer vi vist godt sammen. :)
Han er nu alligevel rigtig god til, at smide et par emojis efter de smser han sender mig. Som regel er det 2 hjerte-øjne med en kysse-smiley i midten.
Nu har han så købt 3 små gule runde emoji-puder i noget blødt plys-agtigt stof med lige de emojis på og givet mig. Det er da sødt. :lun:
9
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
ExCoastal
Kort karma: 40
Likede indlæg: 346

Indlægaf ExCoastal » 22. jan 2016, 19:40

ExCoastal skrev:Min søde kone har overrasket mig med billetter til min favorit stand up komiker, nemlig Gabriel Iglesias. Han er pt på turné med hans "Fluffy Breaks Even" show og har et enkelt show i området. Som i øvrigt forlængst er udsolgt.

Vi har før set stand up på The Improv, og det er virkeligt hyggeligt. Det er naturligvis en ekstra bonus, at man kan få serveret både mad og drikke.

http://fluffyguy.com

Det bliver bare endnu bedre. Jeg troede, at vi skulle til hans show i San Jose i næste weekend, men nej, det er på Mirage hotellet i Las Vegas i marts :banan:
5
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 348
Likede indlæg: 2373

Indlægaf achillaxedprune » 23. jan 2016, 13:59

Min mand kom hjem med McDonalds-mad til mig. :love:
4
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 721

Indlægaf Lykke » 23. jan 2016, 20:03

Han har handlet lækre ting til min alene'weekend.
2
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 165
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2559

Indlægaf Mi55y » 24. jan 2016, 12:22

Vi var til fødselsdagsfest i går, og jeg tog en taxa hjem til ham ved 3-tiden, mens han cyklede. Efter jeg har låst mig ind, skriver han, at han snart er der og har en overraskelse til mig. Han havde en pizza med hjem! :love:
2
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9235

Indlægaf Fru Sunshine » 24. jan 2016, 14:55

Han er kørt for at hente smertestillende til mig.
Og for at købe ind.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2333

Indlægaf Studsgaard » 26. jan 2016, 18:25

Det her kræver lidt forhistorie.
Jeg har i den forgangne uge gået og været dårlig med kvalme ondt i hoved og mave, samtidig har min ellers meget regelmæssige mens udeblevet. Min mand er steriliseret, så vi har bare snakket om det jo må være min krop der driller og noget alm sygdom.
Efter vi så havde besøg i weekenden af et vennepar, hvor hun er jordemoder, kommer vi til at snakke om det og joker en del med det, at jeg da er gravid (jeg var hundesyge med kvalme fra jeg blev gravid til jeg fødte sidste gang)
Og i løbet af søndagen snakket vi hjemme om det da er mystisk med min krop og jeg kan mærke manden går og tænker noget over tingene og jeg tænker da også selv "hvad nu hvis...." For efter venindens oplysninger så sker det åbentbart mere end man/vi lige troede at par bliver gravide trods sterilisation.
Det skal siges han er meget jaloux (og ked af det) så jeg spekulere lidt på hvad han mon går og tænker. (Han er meget mand så alvorlige samtaleemner tager lige lidt tid at få taget hul på)
Da jeg så her i aftes konstaterer at min mens er kommet og fortæller ham det så kommer et svar - godt nok på hans meget tøre humor måde:
At han jo så godt kan bestille de nye dæk til bilen - for så skal han jo ikke til at skifte til større bil

Måsk lyder det ikke af så meget, men i min verden betyder det, at han har gået og tænkt på praktiske løsninger.
Ikke noget med om det var hans eller om vi skulle have abort fordi det ikke var planlagt.

Og da jeg siger det til ham er svaret bare. Jamen hvorfor skulle jeg begynde at tænke på abort, det har da aldrig været noget han tænkt på før. Men var der kommet en baby skulle han da vist lige have snakket med en læge eller to hvad pokker der lige var sket. :gruble:
5
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5917

Indlægaf Smiling_Goat » 27. jan 2016, 11:44

Jeg var rykket ind i soveværelset for at arbejde, og pludselig kom han ind, bare for at kysse mig og gå igen. Så var det okay, han forstyrrede mig :lun:
3
Brugeravatar
Melankolikeren
Kort karma: 1
Likede indlæg: 95

Indlægaf Melankolikeren » 28. jan 2016, 07:00

Jeg havde det dårligt i skolen i går, hvorefter han kommer ind i min klasse og krammer mig, fordi han var bekymret. :lun:
4
Honi soit qui mal y pense - Shame on whomsoever would think badly of it
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 165
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2559

Indlægaf Mi55y » 28. jan 2016, 08:01

Han var bare skøn i går.

Han skulle møde min niece for første gang, og mens min søster og jeg stod i køkkenet, kunne jeg høre, hvordan de bare sad og knævrede løs og han interesseret spurgte ind til hendes legetøj. :love2:

Og i forbindelse med denne konflikt viewtopic.php?f=39&t=1780 overhørte jeg ham sige til min anden søster, at hvis konfliktsøster gjorde et problem ud af det i forhold til deres fælles vennegruppe, så skulle han nok fortælle vennegruppen "vores" side af sagen, og så ville han gerne se hende prøve at fremstå sympatisk. Iiih, det er rart at have en i mit hjørne! :lun:
8
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1128

Indlægaf Torn » 31. jan 2016, 11:33

I går aftes. Jeg lå i stuen og så Unbreakable Kimmy Schmidt (so goooood). "Kommer du ikke ind i sengen og ser det?" - "Jamen, du skal jo arbejde". "Ja, men jeg vil gerne have dig i samme rum som mig". :lol:
3
Brugeravatar
Melankolikeren
Kort karma: 1
Likede indlæg: 95

Indlægaf Melankolikeren » 31. jan 2016, 16:01

Han sad og spillede Star Wars Battlefront med min lillebror på 11 :lun:
5
Honi soit qui mal y pense - Shame on whomsoever would think badly of it
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1065

Indlægaf KinderBueno » 31. jan 2016, 16:05

Jeg er undredrejet med influenza-symptomer, og han har simpelthen passet mig hele weekenden. I går handlede han og lavede hjemmelavede burgers til os, og i dag har han lavet kartoffel-selleri-suppe. Og så har han ellers bare stået til rådighed med lange kram og nus på ryggen og dyne i sofaen. :blush2:
4
hej hest, hestehest
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5908

Indlægaf Dikus » 31. jan 2016, 16:08

KinderBueno skrev:Jeg er undredrejet med influenza-symptomer, og han har simpelthen passet mig hele weekenden. I går handlede han og lavede hjemmelavede burgers til os, og i dag har han lavet kartoffel-selleri-suppe. Og så har han ellers bare stået til rådighed med lange kram og nus på ryggen og dyne i sofaen. :blush2:

God bedring :ae:

Det vil jeg også have :whine:
1
StripesAddict
Kort karma: 67
Likede indlæg: 565

Indlægaf StripesAddict » 31. jan 2016, 17:12

Købt ind, lavet mad, hentet kleenex og panodiler, vasket mit nattøj så jeg kunne få noget på der ikke var badet i (kold)sved, skiftet mig sengetøj af ditto årsag, taget opvasken og generelt bare passet mig og været rigtig sød mens jeg har ligget med influenza.

Forstår simpelthen ikke hvordan singler kommer igennem sådan en omgang, jeg er 100% afhængig af ham, når jeg er syg :genert:
3

Tilbage til "Forhold og sex"