Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Aquadorable
Kort karma: 23
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 247

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Aquadorable » 1. feb 2016, 15:14

Kommet hjem og låst mig ind, fordi jeg havde glemt nøglen på kontoret :lun:
1
:love:
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 1. feb 2016, 15:27

Portionsopdelt og rationeret chokoladen i weekenden. Han ved jeg ikke kan lade være med at fylde hovedet til det hele er væk så han sørgede for at der var nok til både lørdag og søndag
3
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3568

Indlægaf Ballademager » 1. feb 2016, 18:15

"Jeg har din ryg, uanset, hvad der sker"

:lun: :lun: :lun:
3
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 167
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2579

Indlægaf Mi55y » 2. feb 2016, 08:25

Han er ikke hjemme, når hans mor holder rund fødselsdag, og har derfor inviteret hende ud at spise. Og inviteret mig med... På fredag... :panik:
4
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 506

Indlægaf Luffegås » 3. feb 2016, 12:40

1) jeg er nyuddannet og det betyder jeg står uden indtægt i februar da jeg først får dagpenge til marts. Jeg har ikke mulighed for at lave aftaler med banker eller nogen steder, så marts ville også blive røv pga. denne måneds regninger vil ryge oveni. Jeg prøvede så at tilbyde min kæreste igennem næsten 2 måneder, at hvis vi nu laver en deal så vi kan spise sammen hver dag, jeg skal nok lave det osv. bare han betaler maden. "Det er fint, men kan vi ikke sige du bestemmer menuen i stedet for, jeg kan jo også godt lide at lave mad?".. Jeg godkendte.. "Og for øvrigt" siger han så, "Skal vi ikke lige få betalt dine regninger? Du kan bare selv afdrage som du lyster de næste par måneder". Først havde jeg stolthed og mente det kunne der ikke være tale om, men så accepterede jeg. Puuh han er sød :D
2) Han er på en striks kur og spiser ikke sukker. Vi havde en lang dag i går, jeg var træt og vi havde lige været i fakta hvor jeg skulle have nogen ting for mig selv, og han betalte for sine egne vare. Jeg så slet ikke på hans varebånd. Da vi så sidder i bussen hiver han lige en Daim op af lommen og rækker til mig. "Du så træt ud, og du elsker jo chokolade" siger han og smilede :)
3) I går aftes da vi lå og snakkede i sengen skulle jeg lige op og ordne nogle ting, men han var nok snart klar til at falde i søvn og vi havde bare gang i en god snak, og vi vil gerne sige ordentlig godnat. Jeg siger så "Så må jeg jo håbe du ikke sover når jeg kommer igen" (men det havde jo ikke gjort en skid hvis han gjorde).. Da jeg kommer ind 5 min. senere ligger han og sover mens han har min pude på maven og korslagt arme rundt om den. "Hvad laver du, hvorfor holder du min pude?" vækker jeg ham så med. "Jeg tog din pude, så du kunne vække mig så vi kunne kysse godnat" :) *Smelter lige*
13
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 682
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Dikus » 3. feb 2016, 12:55

Luffegås skrev:1) jeg er nyuddannet og det betyder jeg står uden indtægt i februar da jeg først får dagpenge til marts. Jeg har ikke mulighed for at lave aftaler med banker eller nogen steder, så marts ville også blive røv pga. denne måneds regninger vil ryge oveni. Jeg prøvede så at tilbyde min kæreste igennem næsten 2 måneder, at hvis vi nu laver en deal så vi kan spise sammen hver dag, jeg skal nok lave det osv. bare han betaler maden. "Det er fint, men kan vi ikke sige du bestemmer menuen i stedet for, jeg kan jo også godt lide at lave mad?".. Jeg godkendte.. "Og for øvrigt" siger han så, "Skal vi ikke lige få betalt dine regninger? Du kan bare selv afdrage som du lyster de næste par måneder". Først havde jeg stolthed og mente det kunne der ikke være tale om, men så accepterede jeg. Puuh han er sød :D
2) Han er på en striks kur og spiser ikke sukker. Vi havde en lang dag i går, jeg var træt og vi havde lige været i fakta hvor jeg skulle have nogen ting for mig selv, og han betalte for sine egne vare. Jeg så slet ikke på hans varebånd. Da vi så sidder i bussen hiver han lige en Daim op af lommen og rækker til mig. "Du så træt ud, og du elsker jo chokolade" siger han og smilede :)
3) I går aftes da vi lå og snakkede i sengen skulle jeg lige op og ordne nogle ting, men han var nok snart klar til at falde i søvn og vi havde bare gang i en god snak, og vi vil gerne sige ordentlig godnat. Jeg siger så "Så må jeg jo håbe du ikke sover når jeg kommer igen" (men det havde jo ikke gjort en skid hvis han gjorde).. Da jeg kommer ind 5 min. senere ligger han og sover mens han har min pude på maven og korslagt arme rundt om den. "Hvad laver du, hvorfor holder du min pude?" vækker jeg ham så med. "Jeg tog din pude, så du kunne vække mig så vi kunne kysse godnat" :) *Smelter lige*

Det første bogstav i dit kort er et å :blush:

Jeg vil være kæreste med din kæreste :whine:
1
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 292
Likede indlæg: 4479

Indlægaf Rosa Espinosa » 3. feb 2016, 18:47

Han hader rester og nægter at spise det, så indtil videre har jeg i fryseren 2 x rødvinsgryde med knoldselleri/kartoffelmos, 2 x chili con carne og 3 x rispilaf. Derudover er der også poser med grovbrød. Han er hjemme i 2 uger endnu, så kan få fyldt meget mere op.
Det er hans bedste egenskab :love:
3
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 65
Likede indlæg: 1130

Indlægaf Torn » 6. feb 2016, 18:59

Min kæreste er sygt dårlig til at nusse mig. Det er altid sådan en uengageret, død hånd, der kører monotont op og ned ad min ryg. Men i dag har han uprovokeret og frivilligt givet mig den vildeste ansigtsmassage. Jeg rystede af nydelse. :dåne:
4
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1050

Indlægaf Guldfisk » 6. feb 2016, 20:46

StripesAddict skrev:Købt ind, lavet mad, hentet kleenex og panodiler, vasket mit nattøj så jeg kunne få noget på der ikke var badet i (kold)sved, skiftet mig sengetøj af ditto årsag, taget opvasken og generelt bare passet mig og været rigtig sød mens jeg har ligget med influenza.

Forstår simpelthen ikke hvordan singler kommer igennem sådan en omgang, jeg er 100% afhængig af ham, når jeg er syg :genert:

Vi ligger bare alene i det gennemsvedte nattøj i det gennemsvedte sengetøj og håber på at overleve, mens vi lever af de kiks vi finder bagerst i skabet, fordi vi er for syge til at gå ud og handle. Det er ikke specielt kønt.
12
JoyNips
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2965

Indlægaf JoyNips » 7. feb 2016, 13:38

Lige nu er han ude at hente fastelavnsboller til os(/mig). I går lavede han pandekager. Jeg er syyyyyg, ellers ville han ikke have været så rar!
2
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 682
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Dikus » 7. feb 2016, 13:52

I går lå vi og så film, da han sukkede "Du er så perfekt".

Jeg kan ikke finde ud af, om jeg skal fortsætte med at lade der gå en uges tid mellem, han ser mig, så han rigtigt savner mig... Eller slå op og slutte det, mens jeg er på toppen :gruble:
6
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3568

Indlægaf Ballademager » 7. feb 2016, 18:35

Han har nusset om mig, mens jeg har været syg her i weekenden. I går var han ude at jagte fastelavnsboller, og om aftenen gik han tidligt i seng for at holde mig med selskab. I dag var han to forskellige steder for at finde birkes, fordi det var det, jeg havde mest lyst til. Nu har han puttet mig på sofaen :lun:
5
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Craver
Kort karma: 43
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 343

Indlægaf Craver » 7. feb 2016, 19:01

Han er en kæmpe støtte i disse dage :lun:
Han hev mig med ud igår aftes til et par øl, selvom jeg protesterede helt vildt - han ved, jeg elsker bodegahygge og at jeg savner Aalborgs bodegamiljø (shit, jeg lyder som en dranker :lol: ), men har ikke rigtig haft overskud til det, efter jeg blev sygemeldt. Så blev fyldt godt op med øl, Baileys, bodegastemning, terninger og bandithistorier! :)
10
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 195
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2350

Indlægaf Studsgaard » 7. feb 2016, 19:06

Han har lige lavet aftensmad til mig.
Jeg fik besked på at ringe når jeg kørte fra job. Så jeg kom hjem til dejlig mad. Han og ungerne havde spist mens jeg var på job, planen var jeg bare skulle have en sandwitch af resten af kødet.
5
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 8. feb 2016, 05:37

Han kunne se at jeg havde det skidt i lørdags før jeg selv havde accepteret det, så da jeg meldte ud at jeg ikke magtede en shoppetur blev den droppet uden brok og jeg fik et stort kram med oven i hatten og så holdt vi sofadag i stedet.
4
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

Tilbage til "Forhold og sex"