Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mus84
Kort karma: 12
Likede indlæg: 225

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mus84 » 20. feb 2016, 10:22

Skulle tro min kæreste læste med. Han kom lige hjem med dette glas nutella. Lidt sødt :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
23
"I only drink champagne when I am happy and when I am sad ....
... otherwise I never touch the stuff unless I am thirsty"
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5867

Indlægaf Dikus » 20. feb 2016, 11:27

Min krop gør ondt overalt.

Vågnede ved 6-tiden og overvejede at stå op, når det skulle være sådan.

Stod op klokken otte efter at være blevet nusset og krammet i to timer. Jeg ELSKER at blive nusset.
6
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5871

Indlægaf Smiling_Goat » 20. feb 2016, 12:18

Jeg er tvunget til at holde ferie næste uge, og jeg er ret træt af det, så for at gøre mig glad, har han tilbudt at betale for nogle museumsbesøg og den slags. Jeg kan på ingen måde tage imod det, men det er virkelig sødt.
5
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1144
Likede indlæg: 6732

Indlægaf Wizzze » 21. feb 2016, 15:01

Bagt eftermiddagsboller, sådan bare fordi :love:
6
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 22. feb 2016, 08:32

Min eks-mand var blevet meget syg og havde meddelt, at han ikke kunne se vores datter spille skuespil i skolen, hvilket hun var rigtig ked af. Både min eks-mands og mine forældre er døde, så der er ingen bedsteforældre at trække på.

Min kæreste, som jeg ikke bor sammen med, tog så fri fra arbejde for at se skuespillet.

Det var bare lige det helt rigtige at gøre i situationen, - hun blev bare så glad - og det gjorde jeg også :)
32
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1447

Indlægaf Badesandalen » 22. feb 2016, 09:09

Han puttede mig under et tæppe med en varmepude i går da jeg havde det skidt og så lavede han en slikskål til mig. Som han spiste halvdelen af. :lun:
1
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 230
Likede indlæg: 2471

Indlægaf Pandesteg » 22. feb 2016, 19:10

For et par uger siden mistede jeg mine spritnye træningshandsker i fitnesscenteret efter kun 1 gangs brug :sur: hvilket jeg har været ret træt af.
I dag da han kommer hjem stikker han mig et pakke med et par nye træningshandsker, som endda er endnu federe end dem jeg mistede :lun:
5
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1498

Indlægaf Fuck.exe » 23. feb 2016, 06:51

Jeg ville gerne lære at hækle, og min mand er derfor gået i gang med at lære det samme med mig :lun:

Så nu sidder vi hver aften med hver vores garnrulle og hæklepinde, og konkurrerer om hvem der er bedst. Jeg er simpelthen så vild med det :love:
24
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 349
Likede indlæg: 3461

Indlægaf Ballademager » 23. feb 2016, 12:34

Mere sjovt end sødt :lun:

Vi snakkede om børn, og jeg spurgte, om han var skræmt over det. Hans svar:

"Næææh, altså, det kan da godt være, at du i morgen blot vågner op til et mig-formet hul i soveværelsesdøren og i skabsdøren, som jeg i panik ville ramme på vejen ud. Du ville også se et mig-formet hul i hoveddøren og et bilformet hul i din bil, fordi jeg kørte igennem den, da jeg skulle stikke af (min bil holdt i vejen for hans i carporten). Men panik, nej da..."

:lol:
8
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
MissHindenburg
Kort karma: 6
Likede indlæg: 75

Indlægaf MissHindenburg » 23. feb 2016, 14:21

Ballademager skrev:Mere sjovt end sødt :lun:

Vi snakkede om børn, og jeg spurgte, om han var skræmt over det. Hans svar:

"Næææh, altså, det kan da godt være, at du i morgen blot vågner op til et mig-formet hul i soveværelsesdøren og i skabsdøren, som jeg i panik ville ramme på vejen ud. Du ville også se et mig-formet hul i hoveddøren og et bilformet hul i din bil, fordi jeg kørte igennem den, da jeg skulle stikke af (min bil holdt i vejen for hans i carporten). Men panik, nej da..."

:lol:

Jeg fik den mest spøjse film på nethinden af at læse det der. :lol:
2
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2412

Indlægaf Bøtte » 23. feb 2016, 20:54

Han har taget det til sig, da jeg fortalte ham ar han måtte lidt mere på banen med det huslige.
Alting bliver så projekt agtigt for ham, fordi har meget lange arbejdsdage (hvor han intet husligt når) og hele fridage. Han føler at han skal udnytte fridagene til at nå en masse større ting og derfor når han aldrig til de der små hverdagsting, som i det store billede betyder en hel del. Men de sidste par dage har han virkelig strammet op og det kan jeg virkelig mærke :lun:
6
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4428

Indlægaf Rosa Espinosa » 24. feb 2016, 21:46

Min kæreste havde tagget mig i et opslag, med en video af en lille hvalp som løber rundt. Sådan noget kunne han aldrig finde på, så troede jo selvfølgelig at han var blevet hacket og skyndte mig at skrive til ham. Hans svar var "ja, var den ikke bare sød?". Det var åbenbart ham :lol:
9
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3686

Indlægaf Novella » 24. feb 2016, 22:06

Ret meget. Vi er så trætte, at vi går og småsnerrer, men det er også så dumt, at vi kommer til at grine. Vi sammenligner blå mærker og prøver at overgå hinanden i, hvem der er mest ynkelig. Og han borer en masse huller, løfter tunge ting for mig og sætter Metallica på til mig, fordi jeg bliver glad, selv om han egentlig hellere vil høre
Dire Straits. Så laver jeg madpakke til ham, lægger hans yndlingstshirts øverst og gør badeværelset rent, mens han er på arbejde, bare fordi han bliver glad. Vi er vist generelt lidt klamme for tiden :lun: Og skændes alligevel ind i mellem, fordi vi er så trætte.
7
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5871

Indlægaf Smiling_Goat » 25. feb 2016, 08:05

Jeg vågner hver morgen til en totalt ligegyldig besked fra ham, og jeg elsker det. Nogle gange er det et billede af hans kaffekop, andre gange udsigten fra hans vindue.. Der har været mange forskellige, og det er så hyggeligt.
9
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2863

Indlægaf JoyNips » 25. feb 2016, 08:32

Han har strøget min skjorte, så jeg er rynkefri til jobsamtale i dag. Jeg hader at stryge!
12

Tilbage til "Forhold og sex"