Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3585

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Lemonella » 25. feb 2016, 08:33

Smiling_Goat skrev:Jeg vågner hver morgen til en totalt ligegyldig besked fra ham, og jeg elsker det. Nogle gange er det et billede af hans kaffekop, andre gange udsigten fra hans vindue.. Der har været mange forskellige, og det er så hyggeligt.

Det er nemlig rigtig hyggeligt og lidt sødt. :lun:

Min kæreste gør det også og det selvom vi bor sammen.
Når han går sin aften tur, får jeg tit sjove billeder fra ham. Feks, hvor han står med begge fødder solidt plantet i en vandpyt og teksten kan være "se, jeg fandt min vandpyt". Eller, hvis det er frostvejr, får jeg en selfie fra ham, hvor man kan se hans skæg er fuld af små istapper og teksten lyder "uhh se, jeg har fundet den afskyelige snemand". :lol:

Jeg har en lidt sjov ting med regnbuer og når han er ude og køre og ser en regnbue, får jeg et billede med teksten "se, hvad jeg har fundet til dig". :love:
Tit sender han bare et hjerte og et kys og skriver, at der er lidt dødt på arbejdet og han savner mig. :lun:
12
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 167
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2574

Indlægaf Mi55y » 25. feb 2016, 12:54

Han har tagget mig i en konkurrence på FB, hvor man skulle skrive, hvem man ville dele en oplevelse med, hvis man vandt... Det lyder måske ikke af så meget, men i og med, at vi er ret nye kærester, så betyder det noget, at han ikke vælger en af hans kammerater i stedet.
7
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 28. feb 2016, 17:12

Han har holdt om mig idag da jeg har haft det fysisk dårligt af bl.a at arbejde hele ugen og være længe oppe både fredag og lørdag. Han brokkede sig ikke engang da jeg faldt i søvn på hans arm imens vi så et par afsnit af 24 timer og kørte hjem kort tid efter.
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 195
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2346

Indlægaf Studsgaard » 28. feb 2016, 17:40

Han (og ungerne) tog med mig på job idag.
Han hjalp en smule og umønderholdt mig. Så er det ikke så træls at tage på job om søndagen, når jeg så ikke samtidig skal undvære familien.
2
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 70
Likede indlæg: 612

Indlægaf flicka » 29. feb 2016, 20:44

Han går med hundene hver mandag aften, når der er Greys. Også når det egentlig er min tur...

Og han har givet mig et gavekort på en heldagstur på hesteryg i fjeldene i Norge, når vi skal på ferie. I fødselsdagsgave. Fordi han ved, hvor meget jeg savner at ride...
6
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1387

Indlægaf D.itsen » 29. feb 2016, 20:59

Der stod blomster til mig da jeg kom hjem. Med et skilt på med "fordi du er dejlig"
9
UH UH UH UH KORT :love:
Comfortzone
Kort karma: 9
Likede indlæg: 106

Indlægaf Comfortzone » 2. mar 2016, 07:47

Jeg gik rundt og var pissesur på verden i går og snerrede ad alle, der var dumme nok til at trække vejret i min nærhed. Jeg havde både hvæset ad ham og været totalt afvisende og kun svaret med enstavelsesord og var bare sådan i det hele taget temmelig ulidelig.
I stedet for at tænke "jeez, så tag dig da sammen, din sure gimpe!" og holde sig væk, så gav han mig en krammer og sagde at han elsker mig.
Det var selvfølgelig overhovedet ikke det rigtige at gøre for jeg hader at nogen rører ved mig når jeg er sur, men jeg blev alligevel glad og i lidt bedre humør fordi han ikke er bange for at vise at han er glad for mig selv når jeg er træls. Jeg er ikke sikker på at jeg selv havde været så storsindet.
7
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5955

Indlægaf Smiling_Goat » 2. mar 2016, 07:58

Jeg har fået en ny kjole og sendte ham et billede af den, mens jeg havde den på. I går skrev han så pludseligt og helt umotiveret, at han synes jeg er utroligt smuk. Han har gjort billedet til baggrundsskærmen på sin telefon, så hver gang han låser skærmen op, får han øje på mig og sidder og kigger på mig, fordi jeg er så pæn.

Det var en virkelig rar kompliment at få, for vi havde ikke snakket sammen i et stykke tid, da han bare pludselig poppede op for at fortælle mig, at jeg er pæn. Jeg går ud fra, han i situationerne har fået øje på mit billede og tænkt på det.
9
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 2. mar 2016, 08:03

- Han tilbød i går at lave mad til mig i aften og skrev, at jeg helt selv måtte bestemme og kunne få lige hvad jeg ville have! Jeg har været syg i 3 dage, hvor jeg ikke rigtig har spist, så det er sødt af ham at tænke på mig.

- Han ytrede, at han sagtens kunne se os flytte sammen på et tidspunkt, og mente at det ville være hyggeligt at bo sammen - på trods af at han aldrig har boet sammen med en kæreste før.
5

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1916

Indlægaf Purple Haze » 3. mar 2016, 21:39

Han fortalte den anden dag at han altså godt kan lide at være hjemme hos mig - men at det jo nok er fordi jeg er der.

Tror det er det sødeste nogen nogensinde har sagt til mig :love:
5
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1387

Indlægaf D.itsen » 3. mar 2016, 21:46

Jeg arbejder igen alt for meget og er temmelig presset, fordi jeg ingen steder kommer. Og får nevøerne på besøg i morgen og vil jo gerne kunne hygge Maks om dem. Havde spurgt om kæresten ville handle til weekenden, men havde egentligt regnet ned at jeg skulle lave en indkøbsliste. Han har så fundet på menuen, gået helt i selvsving omkring at være sikker på at have købt slik drengene kan lide, og har lovet at forberede maden i morgen , så den bare skal i ovnen.
Han har lige gjort mit liv hundrede gange mere overskueligt. Han er en skat
13
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3585

Indlægaf Lemonella » 4. mar 2016, 06:32

Givet mig et stort morgenkram med ordene "uhmm, hvorfor er du altid i en ekstra lækker blød og varm kvalitet om morgenen"? :love:
10
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 4. mar 2016, 07:50

Rørt ved mig foran min familie...

:lol: Altså, det lyder lidt mærkeligt, men jeg har i starten af vores forhold været lidt usikker omkring, at han ikke har udvist så meget PDA (public display of affection)... Det er han så kommet ret meget efter her på det sidste (uden at jeg i øvrigt nåede til det punkt, hvor jeg følte behov for en snak), og i går nussede han mig så flere gange og helt naturligt foran mine søskende... Ha ha det lyder tosset, men jeg blev bare så glad! :lun:
9

StripesAddict
Kort karma: 67
Likede indlæg: 568

Indlægaf StripesAddict » 4. mar 2016, 09:08

Kørt mig på arbejde i går og hentet mig igen. Fordi han gerne ville snakke med mig, og jeg har problemer med min hofte igen.

Og så havde han varmet min hovedpude i tørretumbleren da jeg kom hjem, fordi han havde luftet ud og vidste jeg ville synes det var koldt :lun:
7
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 5. mar 2016, 13:58

Jeg er den sidste måneds tid gået død i at finde på fedtfattig mad, og har øffet lidt over mig selv, og har ikke kunne samle mig om at lede på nettet.

I dag kom han hjem med 5 bøger fra biblioteket. :lun:
Trafikken i byen er virkelig træls, men han har taget sig tid til at tage på biblioteket, og trawle 20 hyldemeter gennem. Han ved ikke en skid om det, og det er ikke noget der interesser ham så meget.

Jeg blev virkelig glad og overrasket.
8

Tilbage til "Forhold og sex"