Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Purple Haze » 6. mar 2016, 20:53

Kæresten skulle møde mine forældre første gang i lørdags, og det gik rigtig godt.

Derefer havde han en "fødselsdagsoverraskelse" til mig (har først fødselsdag om 3 uger).
Vi tog hjemme fra mig kl 20 ud og spise på en god falaffel-snask og så over på et koncertsted hvor vi skulle hører en moderne form for svensk folkemusik og derefter musik på kontrabas og ukulele.
Det var ret sært og sært fantastisk.

Det var helt igennem fabelagtigt, den bedste dag i 2016 so far :love2:
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2518

Indlægaf Mi55y » 7. mar 2016, 10:24

Købt en kæmpe pose NicNacs med hjem til mig fra Tyskland :love:
1
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 709

Indlægaf ina » 7. mar 2016, 10:39

Han kørte i Plantorama-helvede i søndags og købte et oliventræ til mig. :lun:
0
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 9. mar 2016, 07:19

Skrevet en besked i nat i hans lille konferencebrandert, hvor han skriver, at han kom til at tænke på mig, fordi hans tandpasta var trykket helt perfekt :lol:
11

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2887

Indlægaf JoyNips » 10. mar 2016, 10:04

I går holdt han en feriedag. Og det der med at holde fri fra arbejde skal jeg da love for gav overskud. Først kom han hjem med Lego til sig selv og en fint indpakket gave med to bøger til mig (den ene af en forfatter, jeg har læst lidt af på det seneste og den anden en fantasybog, som jeg godt nok har i forvejen, men som giver ham gode point for forsøget), og da jeg så kom hjem efter at have været til japanskundervisning havde han nybagte pandekager klar. :love:

Gu' ve' hvad han fedter for? :gruble:
5
Smiling_Goat
Kort karma: 462
Likede indlæg: 5873

Indlægaf Smiling_Goat » 10. mar 2016, 10:42

Jeg har lige fået 12 til en eksamen, og han er virkelig blevet glad på mine vegne. Han har fortalt det til sine egne venner (dem som også kender mig,) og ringede til mig i sin pause og kaldte mig sej og klog. Bagefter bombarderede han mig med boligannoncer :D (det kan dog også opfattes knapt så sødt.. 12 siger du, SÅ vil jeg godt bo med dig :P )

Det er bare fedt at blive anerkendt.
13
D.itsen
Kort karma: 172
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1376

Indlægaf D.itsen » 11. mar 2016, 07:16

Han kørte 10 min før mig, og så syntes han åbenbart han lige skulle skarpe mine bilruder fri for is også :lun:
10
UH UH UH UH KORT :love:
Aquadorable
Kort karma: 22
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 247

Indlægaf Aquadorable » 11. mar 2016, 09:24

D.itsen skrev:Han kørte 10 min før mig, og så syntes han åbenbart han lige skulle skarpe mine bilruder fri for is også :lun:

Årh, sådan noget er bare lykken! :love:

Vi har sindssygt meget vejarbejde/fjernvarme-halløj på vores vej, som gør, at man INGEN steder kan parkere. I går, efter jeg havde kørt rundt i 15 min efter en plads, kastede jeg bilen ind på fortovet og skred - velvidende, at det ville give en bøde. Da vi så er på vej i seng i går aftes, og jeg faktisk allerede ligger under dynen, lusker han ud og tager overtøj på. Jeg spørger, hvad han skal - nå, jamen han ville da bare lige flytte bilen, så jeg ikke kom ud til en bøde i dag. Det var også sødt! :lun:
4
:love:
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 503

Indlægaf Luffegås » 14. mar 2016, 14:34

Han vil sove til middag hos mig, og jeg så lige ud af øjenkrogen han tog min elskede ko-bamse og lagde sig med armen om den. Ååårh hvor er det sødt.
2
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 15. mar 2016, 16:39

Inviteret mig ind at se stand-up :)
2

Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 719

Indlægaf Lykke » 18. mar 2016, 17:04

Gemt snacks i lejligheden fordi jeg er alene hjemme med baby.
4
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 20. mar 2016, 14:13

Lidt forhistorie er vist nødvendig til denne.
Da vi gik på første date, skyldtes det, at han pludselig dukkede op ved min dør, og jeg ikke kunne finde på en undskyldning for ikke at gøre det. Så vi joker en del med, at han er min stalker.

Så til det søde han gjorde:
Vi var sammen med nogle af mine venner i går, og min veninde har fortalt mig, at han, da hun kaldte ham en stalker, sagde, at han jo var nødt til sørge for at den første date fandt sted, for han ville jo have mig.

Hvis vi ser bort fra, at jeg lyder lidt som en ejendel, man kan "have", synes jeg egentligt, det er ret sødt. Især fordi at han ikke sagde det til mig, og han ikke havde nogen forudsætning for at vide, at jeg ville høre om det.
2
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 719

Indlægaf Lykke » 20. mar 2016, 14:49

Smiling_Goat skrev:Lidt forhistorie er vist nødvendig til denne.
Da vi gik på første date, skyldtes det, at han pludselig dukkede op ved min dør, og jeg ikke kunne finde på en undskyldning for ikke at gøre det. Så vi joker en del med, at han er min stalker.

Vi var sammen med nogle af mine venner i går, og min veninde har fortalt mig, at han, da hun kaldte ham en stalker, sagde, at han jo var nødt til sørge for at den første date fandt sted, for han ville jo have mig.

Hvis vi ser bort fra, at jeg lyder lidt som en ejendel, man kan "have", synes jeg egentligt, det er ret sødt. Især fordi at han ikke sagde det til mig, og han ikke havde nogen forudsætning for at vide, at jeg ville høre om det.

Altså han stod bare uden for din dør? I havde ikke en aftale om en date inden?
0
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 20. mar 2016, 16:19

Lykke skrev:
Smiling_Goat skrev:Lidt forhistorie er vist nødvendig til denne.

Altså han stod bare uden for din dør? I havde ikke en aftale om en date inden?

Det er lidt simplificeret. Vi havde en sms-korrespondance i gang, om hvorvidt vi skulle på date. Han spurgte, om han skulle komme og hente mig, jeg ville tænke over det og gik i bad eller sådan noget. Da jeg kom tilbage, havde han skrevet, at han stod på *gade i mit kvarter* og ikke vidste hvor det nu var, jeg helt præcist boede. Så det var ikke helt ud af det blå, men jeg havde sagt nej, hvis han ikke bare var dukket op. Så gudskelov at han ikke ventede på et svar :P
1
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 21. mar 2016, 09:13

Sagt ja til alle invitationer til påskegøjl fra min familie. Det er enormt mange nye mennesker han skal møde over flere dage - er ikke sikker på, at jeg selv ville kunne overskue det. :genert:
3

Tilbage til "Forhold og sex"