Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3508

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Lemonella » 21. mar 2016, 18:43

Han havde det faktisk rigtig dårligt over de der glas med sild, som han havde placeret i køkkenskabet, at han ud over 2 nye glas sild også havde købt 2 store poser med lakrids/marcipanæg til mig og en stor bøtte salmiak/chokolademandler. :lun:

Han blev tilgivet. :D
7
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2283

Indlægaf Studsgaard » 25. mar 2016, 13:07

Han serverede morgenmad på sengen til mig idag.

Jeg havde for sjov sagt, at jeg ikke gad stå op når det regnede, så efter han havde hjulpet mindsten med hendes morgenmad så lavede han morgenmad til mig, og serverede det med besked om at der jo nok blev ved med at regne længe, så han måtte hellere sørge for jeg fik noget mad :lun:
6
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1445

Indlægaf Badesandalen » 29. mar 2016, 08:23

Han samler altid mine strømper op. :lun:
1
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

SofieP
Kort karma: 8
Likede indlæg: 66

Indlægaf SofieP » 29. mar 2016, 09:52

Han har lige sendt en sms om at han nok skal sørge for at handle og planlægge aftensmad, selvom det egentlig er min uge. Jeg skal aflevere speciale på fredag, så jeg er en smule presset, og så betyder det bare ekstra meget!
Generelt har han været fantastisk sød de sidste par uger, og fundet sig i virkelig meget fra min side.. Jeg er ikke altid lige nem at bo med når jeg er stresset... :genert:

Jeg tror virkelig han skal forkæles når jeg er ude på den anden side! Den fantastiske mand! :love:
4
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2514

Indlægaf Mi55y » 29. mar 2016, 09:57

Kaldt mig sin yndlingspligt :lol:
3
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1113

Indlægaf Torn » 29. mar 2016, 13:31

Varmet mælk og fundet et fælles påskeæg :D
2
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1113

Indlægaf Torn » 31. mar 2016, 07:22

Jamen altså.

Min cykel har været i stykker i 6 måneder. Jeg har ikke fået gjort noget ved det, da jeg i øjeblikket arbejder i en anden by og derfor pendler med offentlig transport. Alligevel irriterer det mig, når jeg skal rundt omkring i min by i min fritid. Jeg har så selvfølgelig brokket mig lejlighedsvis det sidste halve år, fordi jeg enten a) ikke gider at gå eller b) gider bruge bybusser.

Nå, men. I går aftes fortæller min kæreste, at han har fundet en ikke-brugbar cykel i storskrald. Den har de dele, som min cykel mangler. Og vupti, så skabte han lige en velfungerende (og bedre!) cykel ud af min brugte og storskraldscyklen. Bare lige fordi han havde lyst til at nørde lidt rundt med det.
17
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 230
Likede indlæg: 2445
Kontakt:

Indlægaf Annione » 1. apr 2016, 04:13

Han kaldte på mig, da jeg sad i sofaen med kæmpe hørebøffer på. "Skat!! Kig DÉR" sagde han og pegede på bordet. Mens jeg sad og stirrede stift på bordet rejste han sig fra sit computerspil og klaskede den kæmpe kakerlak, der kravlede ned af en væg ca. 2 meter foran mig.
Vi er i Caribien - og ja, her er kræ. Men for helvede, hvor jeg hader de der voldsomt store, 5-6 cm lange kakerlakker. Forleden dansede jeg rundt som en sindssyg mens jeg hylede højt, fordi der fes en kakerlak væk, da jeg tog min sko på...

Shubidua havde ret. De varme lande er noget lort. I hvert fald med hensyn til kakerlakker :tie: :whine:
4
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Thestral
Likede indlæg: 1265

Indlægaf Thestral » 1. apr 2016, 04:20

Jeg har en dum Krop og når vi rammer fredag er jeg helt ødelagt og må tit og meget ofte gå i seng efter aftensmaden. Han vælger så at gå i seng samtidig med mig, fordi han hellere vil sidde og se mig sove (se tv eller spille ps3 uden lyd) end at sidde alene i stuen og se tv eller spille ps4 :lun:
8
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5864

Indlægaf Smiling_Goat » 2. apr 2016, 15:31

Vi så noget med en gravid kvinde på tv, og der blev nævnt noget med, at man så kunne købe legetøj. Min kæreste blev meget begejstret og lagde hånden på min mave (for sjov selvfølgelig.)

Som den store komiker jeg er, sagde jeg: "Vi får se" og bankede ham jovialt på ryggen. Han gjorde store øjne, og sagde: "vi får se?!" så slukkede han filmen, og bad mig lige forklare. Jeg sagde så, at det var en joke, jeg ikke havde lagt meget tanke bag, og at jeg godt ville have børn en dag. Til det spurgte han så: "med mig?" og så smeltede mit hjerte lidt..

Det er jo selvfølgelig ikke relevant i laaaaang tid, men det er sødt, at han åbenbart er så sikker på en fælles fremtid.
5
D.itsen
Kort karma: 172
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1375

Indlægaf D.itsen » 2. apr 2016, 16:35

Han har taget hånd om så mange ting optil min rejse og tager sig også af at snakke med forsikring nu min bagage er blevet væk
Kæft han er et godt catch
5
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 37
Likede indlæg: 973

Indlægaf Anne Droid » 2. apr 2016, 19:01

I morges skulle han tidligt op for at arbejde. Jeg hørte ham stå op 4.30 og sov videre.
7.30 kom han ind til mig og sagde at han havde lavet kaffe til mig. Han drikker ikke selv kaffe, så det var meget sødt af ham.
Vi drikker altid te om morgenen og det foretrækker jeg, men det har han aldrig opdaget netop fordi vi altid drikker te.

Men jeg synes det var helt vildt sødt af ham :dåne:
1
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Lemonella
Likede indlæg: 3508

Indlægaf Lemonella » 2. apr 2016, 19:18

Han er lige kommet hjem fra en bio-tur med vennerne og havde en stor gang popcorn med hjem til mig.

Han er ude og hygge med vennerne, men alligevel husker han på, at jeg elsker popcorn og tager en portion med hjem. Kan man andet end elske ham. :lun:
4
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Blonderella
Kort karma: 21
Likede indlæg: 293

Indlægaf Blonderella » 2. apr 2016, 19:24

Han zappede - frivilligt - over på dr3 hvor der er en channing tatum film!
2
Brugeravatar
Thestral
Likede indlæg: 1265

Indlægaf Thestral » 3. apr 2016, 14:02

Idag har han ligget og ventet på at jeg skulle vågne af mig selv, selv om det betød at jeg først vågnede 8.51 :love:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

Tilbage til "Forhold og sex"