Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Minionine
Kort karma: 50
Likede indlæg: 526

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Minionine » 6. apr 2016, 05:11

Han har købt en minirejse til Madrid til os, med afgang om 2 uger :banan:
Jeg har lige brugt en mindre formue på en rodbehandling, så han ville gerne betale rejsen og hvad der dertilhører :)
9
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 289
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3447

Indlægaf Studsgaard » 7. apr 2016, 18:50

Han kom hjem et lille skuffe møbel, sådan et som jeg har snakket om kunne være dejligt til mit sy-grej. :love2: :klap:
3
Smiling_Goat
Kort karma: 564
Likede indlæg: 8256

Indlægaf Smiling_Goat » 10. apr 2016, 07:49

Han arbejder med IT, så jeg spurgte ham om, hvor meget han troede, det ville koste at udskifte batteriet i min computer. Han fandt ud af det, og jeg kom frem til, at jeg ville købe et, når jeg fik lidt overskud i økonomien, for det kunne være rigtig rart at sidde med computeren uden for til sommer. Lidt senere sad vi så udenfor, og jeg nævnte igen det med at kunne tage computeren med ud (jeg havde lånt en af hans - han har en privat- og en arbejdspc,) og sagde at jeg skulle have købt et batteri. Han sagde så, at det nok ikke var nødvendigt. Jeg undrede mig, og han viste mig sin skærm, hvor fakturaen for batteriet stod. Han syntes, jeg skulle have et, fordi han også godt kunne se, det ville være rart at komme ud med PC'en. Jeg skriver nemlig en del pga. studie og arbejde osv.

Iiiiiih :lun:

Samme nat drømte jeg så, at jeg fandt sammen med en tidligere klassekammerat (som jeg altid har syntes var forkælet og irriterende,) og vi var egentligt okay glade sammen. Sådan da. På et tidspunkt i drømmen gik det op for mig, at jeg aldrig skulle fejre noget med min kæreste igen. Faktisk ville vi være ude af hinandens liv, og det var lige mere, end jeg kunne kapere. Så jeg vågnede ved, at jeg græd, og jeg var dybt ulykkelig. Han vågnede nærmest med det samme og lagde sig ind til mig, mens han trøstede mig. Det er altså lidt en fordel ved at sove med en :P
Så lå jeg der og snøftede, mens han krammede mig og forsøgte at fortælle mig, det bare var en grim drøm.

Ja, det er lidt intimt, men det var en virkelig rar oplevelse, jeg godt vil dele.
16
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 236
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 3687

Indlægaf Mi55y » 12. apr 2016, 04:41

Vi var til fest i lørdags, hvor der var en, der spurgte, hvor længe vi havde været sammen. Skæbnen ville jo så, at det to dage senere (i går) var et halvt år siden vores første date. Personen spørger så min kæreste, om han har købt en gave til mig, og han svarer, at han har fået lavet en guldstatue af sig selv til mig. Jeg skriver så til ham i går morges, at jeg glæder mig til at modtage min guldstatue.

Da jeg kommer hjem ligger denne i min postkasse :lol: :

WP_20160411_004.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
22
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 12. apr 2016, 11:33

Mi55y skrev:Vi var til fest i lørdags, hvor der var en, der spurgte, hvor længe vi havde været sammen. Skæbnen ville jo så, at det to dage senere (i går) var et halvt år siden vores første date. Personen spørger så min kæreste, om han har købt en gave til mig, og han svarer, at han har fået lavet en guldstatue af sig selv til mig. Jeg skriver så til ham i går morges, at jeg glæder mig til at modtage min guldstatue.

Da jeg kommer hjem ligger denne i min postkasse :lol: :

Jeg har så til gengæld lige bestilt disse grillz til ham, fordi han altid snakker om, hvordan han vil have diamanttænder, når han bliver rig og berømt... :-p

GZ016_DETAIL_fbc14fc6-09f8-4ee8-909d-8ad7ed45366f.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Lykke
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1463

Indlægaf Lykke » 12. apr 2016, 11:48

Været så overskudsagtig her under eksamen og sygdom. Han tager sig både af mig og baby.
1
Smiling_Goat
Kort karma: 564
Likede indlæg: 8256

Indlægaf Smiling_Goat » 13. apr 2016, 12:29

Han har virkelig taget memet: "when she's upset, tell her you love her. If she begins to growl, evacuate to a safe distance and throw chocolate at her"

Jeg havde en hormonel dag i går. Jeg begyndte bare at græde uden årsag (jeg vidste ikke engang selv hvorfor.) Til sidst blev han så rådvild ift. Hvad han skulle gøre, at han begyndte at bogstaveligt talt kaste chokolade på mig.

Jeg ved ikke, hvad der er værst. At han forsøgte at trøste mig ved at kaste mad på mig, eller at det virkede :rulle:

(men han var sød at give mig chokolade)
24
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 265
Likede indlæg: 3721

Indlægaf Moxy-lady » 13. apr 2016, 12:52

"jeg kan ikke forestille mig et liv uden dig"

Suk :love:
3
Brugeravatar
Craver
Kort karma: 49
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 373

Indlægaf Craver » 13. apr 2016, 14:42

Han købte en burger til mig, da jeg var vildt hangry tidligere i dag :genert: :lun:
4
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 47
Likede indlæg: 776

Indlægaf billiebean » 13. apr 2016, 15:57

Han tog et billede af min madpakke den anden morgen. Jeg spurgte hvad i alverden han var i gang med? "Jamen, jeg synes bare, den var så nuttet".. !?
Jeg var flad af grin.
Og så fandt jeg endda en mini-Knoppers i kassen, da jeg skulle spise frokost senere. :love:
6
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 486
Likede indlæg: 5594

Indlægaf Novella » 13. apr 2016, 17:44

Han har løftet alt, selv om han skulle på nattevagt. Jeg er ved at dø over et arbejdsprojekt pt, og jeg kom næsten grædefærdig af udmattelse hjem til en færdig (stadig lidt lun) porretærte i køleskabet, snittet broccoli over vandbad, som bare skulle tændes, og alle indkøb i øvrigt fikset, fordi jeg er lidt flad pt og han har fået penge tilbage i skat. Åhr :lun:
13
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 16. apr 2016, 10:03

Skrevet en tak for i går og i dag-besked. Det gør han tit et par timer efter, at vi har forladt hinanden, og det er bare så hyggeligt at få sådan en besked ud af det blå.
3

Brugeravatar
Flammula
Kort karma: 4
Geografisk sted: København.
Likede indlæg: 14

Indlægaf Flammula » 16. apr 2016, 10:40

Jeg vil hermed bruge mit første indlæg på at fortælle hvad min søde kæreste gjorde for to uger siden. Vi havde været oppe og besøge hans familie en lille uge. Det var første gang jeg mødte dem, det var intenst og vi fik ikke meget alenetid (vi bor 3-4 timer i transport fra hinanden). Han ville derfor komme ned til mig allerede to dage efter jeg tog hjem, så vi kunne have weekenden sammen, men han blev desværre syg. Jeg planlage derfor med to venner at de skulle komme på besøg. Da jeg så åbner døren stå han der også :love: Så dejlig overraskelse. Han syntes han havde fået det bedre og smed alt i hænderne da han så han kunne nå toget ned til mig. På turen planlagde han så overraskelsen med mine venner :dåne:
8
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 314
Likede indlæg: 1507

Indlægaf Thestral » 18. apr 2016, 14:56

At han synes jeg skulle søge mit første job selv om jeg ikke er færdig med at læse. Hvis jeg får det betyder det at sommerferien ryger i vasken, det betyder også at jeg skal skrive min bachelor og arbejde hvilket vil gå en hel del ud over min fritid og dermed vores tid sammen, han mente at det var vigtigere at jeg fik et job jeg var glad for frem for at vi havde sommerferie og at vi nok skulle overleve det halve år med dobbelt op på job/opgave og eksamen, hvis bare det betød at jeg havde et job når jeg var færdig.
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 335
Likede indlæg: 4768

Indlægaf Lemonella » 21. apr 2016, 06:17

Givet mig en stor buket små hvide roser, dem der har et fint lysegrønt skær. Der var 30 stk og de er bare så smukke. :lun:
På kortet der var med, stod der "bare fordi" og så var der 8 små hjerter. (8 er mit lykketal).
11
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Forhold og sex"