Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
In_your_eyes
Kort karma: 72
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 602

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf In_your_eyes » 28. apr 2016, 17:55

Puttesyg :D
1
:pompom:
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3534

Indlægaf Lemonella » 28. apr 2016, 18:49

Min søde jyske kæreste kalder det, at være kjæle. :lun:
4
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1057

Indlægaf KinderBueno » 28. apr 2016, 18:56

Moxy-lady skrev:Hvad kalder I det så? (Nu bliver jeg nysgerrig) Eller er det kun os der har et begreb der dækker det?

Haha, det har jeg godt nok heller aldrig hørt om før, altså kærestedårlig. Jeg forstår heller ikke lige, hvorfor det hedder kærestedårlig? :D
Herhjemme kalder vi det vist needy eller siger "jeg er lidt klister i dag".
4
hej hest, hestehest
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 28. apr 2016, 19:00

Tja, det er vel kælen eller puttesyg :D
4
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 182
Likede indlæg: 2218

Indlægaf Moxy-lady » 28. apr 2016, 19:01

Needy synes jeg bare er så negativt ladet. Hmmm, det er dårlig selvfølgelig også...!

Tror at dårlig kommer sig af at man kan sige at man er dårlig efter chokolade, f.eks, når man har rigtig meget lyst til chokolade?

Nu tænker jeg virkelig meget over det, for hvis min kæreste eller jeg selv har opfundet ordet er jeg nysgerrig efter hvordan vi er kommet frem til det :D
1
Brugeravatar
Moxy-lady

Indlægaf Moxy-lady » 28. apr 2016, 19:01

Kælen er da noget helt HEEEELT andet :slem:
0
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 28. apr 2016, 19:05

Moxy-lady skrev:Kælen er da noget helt HEEEELT andet :slem:

Haha ej, en kat kan da være meget kælen og sådan nærmest gå i cirkler oven på en, snuse til ens ansigt, gnide sig op af en osv. i en uendelighed, som om den slet ikke kan få nok. Det lyder da meget som det! :D

Er I fra Nordjylland? Det lyder som noget, man kunne finde på at sige deroppe. Man skulle jo nødig være for direkte. :lol:
4
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1057

Indlægaf KinderBueno » 28. apr 2016, 19:14

Moxy-lady skrev:Needy synes jeg bare er så negativt ladet. Hmmm, det er dårlig selvfølgelig også...!

Tror at dårlig kommer sig af at man kan sige at man er dårlig efter chokolade, f.eks, når man har rigtig meget lyst til chokolade?

Nu tænker jeg virkelig meget over det, for hvis min kæreste eller jeg selv har opfundet ordet er jeg nysgerrig efter hvordan vi er kommet frem til det :D

Ahh, okay, dårlig på den måde. :) Så forstår jeg. Det er længe siden, jeg er stødt på det nogle steder.

Det er rigtig nok, at needy er lidt negativt. Klister kan jeg bedre være med på, for så er det sagt med et glimt i øjet og Niels Malmros i baghovedet.

Min kærestes respons til det er i øvrigt altid, at jeg aldrig kan blive for kropskontakt-krævende og at krammekvoten ALDRIG udløber. :lun:
5
hej hest, hestehest
Brugeravatar
Moxy-lady

Indlægaf Moxy-lady » 28. apr 2016, 19:15

JessicaD skrev:
Moxy-lady skrev:Kælen er da noget helt HEEEELT andet :slem:

Haha ej, en kat kan da være meget kælen og sådan nærmest gå i cirkler oven på en, snuse til ens ansigt, gnide sig op af en osv. i en uendelighed, som om den slet ikke kan få nok. Det lyder da meget som det! :D

Er I fra Nordjylland? Det lyder som noget, man kunne finde på at sige deroppe. Man skulle jo nødig være for direkte. :lol:

Haha, nej, vi er fra Sjælland. Jeg siger nu heller ikke kælen specielt tit, men jeg får bare nogle helt andre associationer end behov for at være tæt på hinanden.

Kan godt se eksemplet med katten, men jeg er stadig ikke overbevist :fløjt:
0
Brugeravatar
Moxy-lady

Indlægaf Moxy-lady » 28. apr 2016, 19:16

Jeg siger heller aldrig at jeg er dårlig efter chokolade - det var bare mit bedste bud :lol:
0
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 563

Indlægaf StripesAddict » 29. apr 2016, 05:49

Herhjemme hedder det puttesyg eller hængetræ :D

Til trådens emne:
Givet mig strømper på da jeg lige havde lagt neglelak og pludselig havde kolde fødder :lol:
0
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1275

Indlægaf Thestral » 29. apr 2016, 06:09

At han vil tage brød med hjem når han går fra fysioterapeuten :banan:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Neenah » 29. apr 2016, 06:20

Hos os hdder det kæresteklam :D
1
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 29. apr 2016, 10:28

Har haft et super forhold til min eks-mand, siden vi blev skilt. Men de sidste seks måneder er det gået helt i hårdknude, fordi han af forskellige årsager har truffet nogle valg, som gør, at han har valgt vores børn 100% fra.

Det er så hårdt - både at se, hvordan mine børn gang på gang bliver svigtet, som at mærke, hvordan jeg lige pludselig er helt alene om at være forældrerollen.

Min kæreste og jeg er begge enormt stædige og havde her i forgårs en dum diskussion om noget virkelig intetsigende. Vi var lige gode om det, men jeg blev virkelig så ked af det indvendigt... Jeg håndterede heller ikke diskussionen særligt godt.

Men midt i diskussionen stoppede kæresten op og sagde, at han var dum, egoistisk og blottet for empati... At han kunne se og mærke på mig, at jeg ikke er mig selv. At han burde være klogere til ikke at ville diskutere noget så intetsigende med mig netop nu her, hvor jeg er hængt sådan op pga. det med min eks-mand og mine børn.

Han sagde, at fremadrettet vil han sørge for, at der ikke bliver nogen nye diskussioner, for lige nu skal vi være ekstra gode til at hjælpe og være gode for hinanden. Og jeg skal ikke også bruge min energi på at diskutere med både eks-manden og min kæreste.

Jeg reagerede ved at tude, for jeg følte bare, at han lige der i det øjeblik så/mærkede mig, præcist som jeg har det - og at han prioriterede at passe på mig... Og det uden, at jeg selv nåede at blive klar over, at jeg havde et behov for det, - eller nåede at gøre ham opmærksom på det.

Det er svært at forklare, - men det var en dejlig fornemmelse...
27
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4429

Indlægaf Rosa Espinosa » 29. apr 2016, 17:43

Han har lige sendt et billede af to garnnøgler, hvor den ene var sort og den anden var turkis og spurgt mig om hvilken en af dem der var grå.

Min kære lille farveblinde muldvarp :lun:
15
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj

Tilbage til "Forhold og sex"