Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5917

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Smiling_Goat » 1. maj 2016, 18:57

Han har et familiemedlem, der har mange meninger, som hun gerne deler. Bl.a. om folk hun snakker med.

Hun har været en del efter min kæreste med hans livsstil (som altså er fin nok,) og han plejer bare at være "nå nå"-agtig omkring det. Meget zen. Han gider ikke diskutere med hende.
I dag gik hendes meninger så ud over mig, og han bad hende holde mund på en knap så zen-agtig måde.

Det var så sødt, at han tog mig i forsvar på den måde. Især når hendes meningsytringer er noget han selv plejer at være træt af, men ikke gider tage konflikten over.

Jeg nåede ikke selv at regne ud, hvordan jeg fik sagt fra på en pæn måde, før han havde gjort det.
6
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 165
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2559

Indlægaf Mi55y » 2. maj 2016, 11:51

Leget med min lille niece... Det gør mig så glad, at han selv opsøger hende og dermed viser, at han gider min familie.
1
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2333

Indlægaf Studsgaard » 2. maj 2016, 12:31

Nuttede-Nuser skrev:Havde en fin rød rose med hjem, da han kom fra job fordi han syntes det er synd for mig at jeg har kvalme. Er gravid i 6 månede og døgn kvalmen er aldrig forsvundet.

Har du prøvet akupunktur. Jeg havde svær hybremesis og det hjalp sammen med piller tog det toppen så jeg kunne fungere nogenlunde.
0
Nuttede-Nuser
Kort karma: 59
Likede indlæg: 386

Indlægaf Nuttede-Nuser » 2. maj 2016, 13:39

Studsgaard skrev:
Nuttede-Nuser skrev:Havde en fin rød rose med hjem, da han kom fra job fordi han syntes det er synd for mig at jeg har kvalme. Er gravid i 6 månede og døgn kvalmen er aldrig forsvundet.

Har du prøvet akupunktur. Jeg havde svær hybremesis og det hjalp sammen med piller tog det toppen så jeg kunne fungere nogenlunde.

Ja, det er afprøvet uden nogen som helst effekt. Det eneste der hjælper bare lidt er at holde mig i ro. Så har jeg "kun" kvalme men kan udgå opkast.
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2444

Indlægaf Bøtte » 3. maj 2016, 20:43

Han trækker stadig det store læs med hus og barn. Samtidig med at han er ved at lave haven forårsklar. Og barnet har endda fået skoldkopper oveni.

Jeg bruger så tiden på at bekæmpe kvalme, sove og spise.

Har fandme aldrig været så træt i mit liv før :træt:
2
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1449

Indlægaf Badesandalen » 4. maj 2016, 05:35

Han beder altid mig om at stikke sugerøret i når han skal have en capri sonne. Og så lader han altid min powerbank op for mig når jeg har brugt den. :lun:
1
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1386

Indlægaf D.itsen » 4. maj 2016, 06:31

Jeg skal have skiftet spiral i dag, og det frygter jeg, da jeg fik det pænt skidt da jeg fik lagt den første. Så har arrangeret at han tager med så han kan sørge for at jeg kan komme hjem, også selvom jeg bliver for svimmel til noget som helst. Og i går kiggede han bare på mig og lovede at han nok skulle passe på mig :lun: og jeg ved at han gør det og at han er manden hvor jeg tør at han gør
Senest rettet af D.itsen 10. maj 2016, 10:34, rettet i alt 1 gang.
12
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 165
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2559

Indlægaf Mi55y » 4. maj 2016, 08:27

Lige som jeg altid når at tænke, at han er lidt stille, eller at han har for travlt til mig, så får jeg altid en sød besked. Ved ikke hvordan han gør det, men han rammer det helt rigtige tidspunkt så ofte!
3
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1128

Indlægaf Torn » 4. maj 2016, 15:00

Vi skal undvære hinanden i 5 dage. Han var helt trist ved afsked i morges. Ih. Jeg savner ham.
1
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 5. maj 2016, 06:33

Skrevet at han savnede mig
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5917

Indlægaf Smiling_Goat » 10. maj 2016, 05:17

Han var ellers virkelig tæt på at ende i "hvornår har din kæreste sidst været en nar?"-tråden, men så tog han sig lige sammen :P

Jeg havde lovet at lave boller i karry i går, en ret jeg hader at lave, fordi jeg synes opbagt sovs er rigeligt svært at lave, når man ikke skal lave en hel spand af den. Jeg var så nået til "sørg for at risene ikke koger på, at sovsen ikke bliver klumpet og at der er nok af den"-delen (aka. blækspruttedelen.) Jeg stod og bandede, fordi jeg ikke kunne finde ud af Den Pokkers Sovs, og det var dér, jeg syntes han var lidt en nar. Jeg havde sagt til ham på forhånd, at jeg ikke kan finde ud af Den Pokkers Sovs, så det var rigtig irriterende, at han bare sad og så tv, mens jeg nåede uanede højder i stressniveau (for han kan godt finde ud af Den Pokkers Sovs.) Han havde også på forhånd sagt, at han ikke gad lave mad, så jeg følte mig lidt alene om opgaven.

Nogle gange mistænker jeg, at han kan høre mine tanker, for lige pludselig stod han i køkkenet, og spurgte om han skulle overtage. Jeg kastede nærmest piskeriset efter ham, tog en øl og løb ind for at rekreere i sofaen. Efter måltidet fik jeg også besked på at bare sætte mig ind i sofaen, så ordnede han køkkenet.
Desuden købte han sodavand, fordi jeg var kommet til, i en sidebemærkning, at sige, jeg havde lyst til det, og jeg fik den sidste is :D

Småting i virkeligheden, men det er den slags småting, der gør hele forskellen.
17
In_your_eyes
Kort karma: 73
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 609

Indlægaf In_your_eyes » 10. maj 2016, 05:20

^^
Småting makes ALL the difference :lun:
6
:pompom:
Brugeravatar
Melankolikeren
Kort karma: 1
Likede indlæg: 95

Indlægaf Melankolikeren » 10. maj 2016, 15:07

Jeg sad og flettede en blomsterkrans i pausen, som jeg så satte på hans hoved, hvilket i sig selv var sødt fordi han blev så begejstret over den :lun: Men da den så faldt af hans hoved, så samlede han den op i hånden og tog den med sig :blush2:
5
Honi soit qui mal y pense - Shame on whomsoever would think badly of it
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 506

Indlægaf Luffegås » 11. maj 2016, 16:36

Han synes det var så synd for mig at min computer var så langsom, så han har da lige helt hemmeligt købt en ny hurtig harddisk til mig :D Den var godt nok dyr, jeg aner ikke hvordan jeg indimellem skal tilbagebetale alt det han gør for mig.

Og det var en kæmpe overraskelse, men han var næsten mere hemmelig omkring at han vil lave tomatsalat :D han ville ikke svare på hvorfor han havde købt mozarella, som om det var en stoooor gave, men det var meget sødt at han ville overasske mig med noget fra et køkken. Selvom han laver god mad.
Og nårhja, en lille sød sætning: "Det er lidt irriterende vi handler ind sammen hele tiden, for så kan jeg jo ikke komme overraske dig med blomster jeg finder på vej hjem" :blomst:
2
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 289
Likede indlæg: 4443

Indlægaf Rosa Espinosa » 12. maj 2016, 18:19

Han siger helt ud af det blå "skal jeg ikke lave kæmpe cookies til dig?". Det tror jeg nok lige han skal, så nu er han smuttet op og handle.
Cookies, cookies, cookies :banan:
11
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj

Tilbage til "Forhold og sex"