Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 503

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Luffegås » 17. maj 2016, 07:34

Han tilbød mig et fodbad. Jeg takkede nej, for jeg synes ikke mine fødder kan være i de runde spande vi har, og vi har ikke rigtig noget salt eller sæbe eller whatever som gør jeg ville nyde det alligevel, men tanken var simpelthen så sød alligevel, og jeg har ikke engang haft det hårdt. Jeg takkede ham, men sagde jeg vil gemme det til når jeg er startet arbejde, og sikkert har ømme fødder til den tid :)
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3508

Indlægaf Lemonella » 19. maj 2016, 10:29

Han har ofret sin elskede hovedpude (Tempur) og skiftet til sin gamle.

Han havde længe søgt efter en sådan hovedpude, men syntes de var lidt dyre. Han fandt så et sted, hvor de solgte dem billigt, altså når de havde kunder nok. Han bestilte en og ventede en måned tid. Han sparede så 600,- kr.
Han mente den også kunne forhindre, at han snorkede. Det stod der i beskrivelsen af den.

Det var nu ikke fordi han snorkede vildt meget. Som regel kunne jeg stoppe ham ved, at stryge ham over ryggen eller ae ham lidt på kinden. :)

Så fik han sin nye hovedpude og det var kærlighed ved første søvn.... for ham altså. Han begyndte nu, at snorke helt vildt meget og intet kunne få ham til, at stoppe igen.
Jeg fik ingen søvn. Stod træt op ved 5 tiden hver morgen i en periode og var fuldstændigt kvæstet resten af dagen.

Han undrede sig, men jeg ville ikke rigtigt sige noget. Før her for en uge siden. Der indrømmede jeg, at han altså larmede for vildt når han sov med sin nye pude.

Nu har han skiftet tilbage til sin gamle pude og jeg får igen min nattesøvn. Han er altså en engel. :lun:
9
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5863

Indlægaf Smiling_Goat » 21. maj 2016, 10:50

Min kæreste og jeg har et tøjdyr, der nærmest er blevet ophøjet til familiemedlem. Han er med til at hygge på sofaen og han har mange følelser.

I dag begyndte min kæreste så at hviske ham i øret, før han sagde: "nu" og så "sprang" tøjdyret frem mod mig og "kyssede" mig på kinden.

Det var lidt sødt
13
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4428

Indlægaf Rosa Espinosa » 21. maj 2016, 12:06

Lavet brunch og hjulpet til ude i haven, helt uden at brokke sig. Det sidste er noget af en indsats :lol:
2
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 718

Indlægaf Lykke » 21. maj 2016, 12:18

Fået en af sine venner til at købe blomster med til mig da han blev hentet, for at tage til fest.
4
Flowergirl
Kort karma: 9
Likede indlæg: 149

Indlægaf Flowergirl » 21. maj 2016, 12:50

Købt rundstykker med hjem. :lun:

Her til sommer skal vi have malet væggene i huset pga at væggene er lidt farvet af stearinlys (!!!) og huller i væggene fra tidligere ejer. Manden vil så gerne have hvide vægge i køkkenet - noget jeg ikke var så begejstret for da vi har hvide skabslåger og et lyse bordplader, og er bange for det vil blive for lyst - som i at man har taget en spand hvid maling og fået til at springe i køkkenet. Meen får så lov til at få nye mørke bordplader! :banan: Hvilket vil være så dejligt, da jeg ikke kan lide det laminat.
2
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 348
Likede indlæg: 3451

Indlægaf Ballademager » 21. maj 2016, 13:21

Travet rundt med mig i fire-fem forskellige byggemarkeder for at lede efter et drivhus :lun:
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Minionine
Likede indlæg: 428

Indlægaf Minionine » 22. maj 2016, 16:40

I går inden han skulle ud at lege med gutterne hele dagen/natten. Han tog lige nogle af sine kontanter på vej ud af døren. To 500 kr sedler og sagde, en til dig og en til mig :lol2: Jeg havde pevet lidt tidligere om, at jeg gerne ville shoppe, men syntes ikke lige pengene var til det. Så kunne jeg tage en lille tur alligevel :)
6
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4428

Indlægaf Rosa Espinosa » 23. maj 2016, 10:45

Han har lige bestilt for 500 kr garn :love: Okay, meget af det er også til ham, men stadig :D
4
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 718

Indlægaf Lykke » 25. maj 2016, 16:26

Købt en kæmpe buket tulipaner
1
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 560

Indlægaf Q-beben » 26. maj 2016, 06:50

Lige nu gennemgår jeg en rigtig svær periode... bl.a. med sygdom i familien og en masse andet øv, øv...

Og... så spurgte kæresten, om vi skulle flytte sammen :)

Hans begrundelse er, at alt det her har gjort, at han blev mindet om, at livet har en udløbsdato, og at han virkelig gerne vil bruge så meget som muligt af sin tid sammen med mig.

Jeg har sagt pænt nej tak, - men jeg blev bare så glad over, at han spurgte.
6
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Neenah » 27. maj 2016, 08:27

Det er ikke nemt at være min kæreste, når jeg er ledig dimittend og hele tiden får afslag på jobs. I går, da der kom endnu et, efter en jobsamtale jeg havde store forventninger til, gik jeg helt ned med flaget og stod og tudede ned i forårsrullerne til aftensmaden.

Min kæreste er så god til at sige de helt rigtige ting, selvom jeg er et grådlabilt monster. Han holder om mig, forsikrer mig om at det er helt okay at jeg har det sådan, og insisterer på at jeg ikke skal have dårlig samvittighed over det. At vi tackler det sammen, og at han synes jeg er sej og gør alt hvad jeg kan for at komme igennem det. Han er fantastisk, og jeg ved slet ikke hvad jeg har gjort for at fortjene en så god fyr som ham.
16
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3508

Indlægaf Lemonella » 28. maj 2016, 05:40

Købt is med hjem i går aftes. Han havde set, jeg sad og savlede over reklamen med den nye Magnum is med peanutbutter.
Og hold nu op, hvor er det en lækker is. :savl:
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Luffegås
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 503

Indlægaf Luffegås » 28. maj 2016, 17:45

Vi var i byen med hans søstre, og jeg havde så nogle af mine venner med som vi har til fælles alle. På den her bar var der en 1.sal med spillemaskiner. Pludselig trækker min kæreste mig i hånden, væk fra de andre, og så oven på. Han smiler med et glimt i øjet og siger "jeg har vekslet, for nu skal vi to have det sjovt alene". Og så skyndte vi os hen til Starwars-flipperboarded og jeg vandt i vores duel :D og sådan gik vi videre, og jeg nød simpelthen han lige kunne slippe sine søstres opmærksomhed et øjeblik og bare ville være sammen med mig, og lave noget så sjovt, og det er helt klart et minde jeg tror vi altid vil tænke tilbage på. Stå halvsnaldret, stikke af til vores egen verden, og så bare vende tilbage uden at fortælle andre hvad vi lavede.
4
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5863

Indlægaf Smiling_Goat » 28. maj 2016, 18:18

Jeg har virkelig ondt i maven, og det eneste der virker ordentligt er varme. Han har ekstremt varme hænder, så nogle gange når smerterne er ekstra slemme, lægger han lige en hånd på min mave, til smerten har lagt sig.

Han gjorde det også, mens vi var ude at handle. Jeg er virkelig glad for, at han åbenbart er ligeglad med, hvor åndssvage vi ser ud, når han står der med en hånd på min mave midt i Netto, fordi han synes, det er vigtigere, at jeg ikke har ondt.
10

Tilbage til "Forhold og sex"