Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Elefanne
Kort karma: 5
Likede indlæg: 72

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Elefanne » 29. maj 2016, 17:41

Han købte en stor buket roser til mig i mandags. Bare fordi :love:
4
Every experience, no matter how bad it seems, holds within it a blessing of some kind. The goal is to find it.
*smb*
Kort karma: 1
Likede indlæg: 16

Indlægaf *smb* » 29. maj 2016, 18:34

Jeg har rigtig meget om ørene for tiden, min kæreste og jeg har været igennem rigtig meget på de lidt over halvandet år vi har været sammen, ham der fik knust knæet, mig der er blevet opereret i skulderen og min søn der er blevet udredt for adhd som nogle af de store ting... lige pt er det rigtig svært fordi min søn har det skidt og jeg render til møder på børnepsyk og har lidt en kamp, i weekenden her tog han mig med på en overnatning på spaophold med lækker mad og massage og vi endte med at blive småfulde (drikker aldrig rigtig) vi har bare virkelig haft tid til at være ham og jeg uden tanker på alt muligt andet og det har virkelig været så rart.. ikke skulle tænke på noget af alt det vi kæmper med til daglig... nogle. Gange kan han godt <3

Han fik også lige sagt at når vi engang flytter sammen, så laver vi en opsparing øremærket til jeg kan få en operation til fjernelse af overskydende hud på maven, jeg har tabt 50 kg og han ved jeg har det svært med det, fik at vide jeg skulle betale det selv da jeg havde nået så langt, efter jeg ikke fik en gby som min bror, og det blev jeg slået lidt udover så blev rigtig rørt over han alligevel ved hvor meget det betyder, selvom jeg ikke snakker om det til dagligt
9
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 293
Likede indlæg: 4498

Indlægaf Rosa Espinosa » 30. maj 2016, 14:56

Fordi jeg har været så ked af det i dag, så har han bagt chokolade cookies, brunsviger, kanelstang og marmorkage til mig.

Og jeg forstår ikke, at jeg ikke taber mig :genert:
13
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 31. maj 2016, 19:57

Brasede ind i badet til mig og oversprøjtede mig med champagne...bare fordi. På en søndag formiddag :lun:

(Han gemte naturligvis halvdelen, som vi drak fra flasken under bruseren...)
17
Flowergirl
Kort karma: 9
Likede indlæg: 149

Indlægaf Flowergirl » 1. jun 2016, 19:54

Da han kom hjem fra arbejde og med det samme sagde, da han så mig, "hvor ser du fin ud skat" :blush2:
8
Fræksak
Kort karma: 44
Likede indlæg: 338

Indlægaf Fræksak » 1. jun 2016, 20:55

Han er bare generelt skidesød til at støtte mig og især være der for ungerne under mine angstanfald. Det er simpelthen guld værd!
6
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3571

Indlægaf Ballademager » 2. jun 2016, 12:54

Han vækkede mig forleden aften bare fordi han ville fortælle, at han elsker mig :lun: Han siger det ikke så tit, så derfor betyder det bare mere når han siger det.
8
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 530
Likede indlæg: 2501

Indlægaf Bøtte » 13. jun 2016, 18:30

Han byttede vores kager, så jeg fik den med mest snask i :dåne:
9
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 13. jun 2016, 18:35

Han skrev en sms til min ældste datter i morges for at ønske hende pøj, pøj med hendes eksamen.

Jeg havde ikke mindet ham om det eller givet ham et hint om, at det kunne være en god idé. Min datter blev bare så glad. Det er bare de der små ting, der betyder rigtig meget :)
13
JoyNips
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2969

Indlægaf JoyNips » 14. jun 2016, 18:13

Insisteret på at slæbe 33 kg bagage. For at skåne baby... :lun:
9
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 15. jun 2016, 05:13

Han kom forbi kl 5.50 imorges, inden job, med sin hækkeklipper så jeg kan klippe min hæk i løbet af formiddagen. Det optimale ville have været at han havde klippet min hæk men han har så svinetravlt for tiden og arbejder i skift på job for at nå det hele inden ferien at jeg egentlig bare synes det var sødt af ham. At jeg så formentlig ikke kan løfte den klipper han har fordi skæret er så langt er så en anden sag men så skal han da kun finde tid til at klippe i baghaven (forhåbentlig)

Ps. Han plejer at klippe det hele men grundet den travlhed der er, har jeg besluttet at gøre forsøget.
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
OberstNasig
Kort karma: 44
Likede indlæg: 398

Indlægaf OberstNasig » 15. jun 2016, 16:00

At han gik og grinte for sig selv og tænkte, at jeg var skør, men at han elskede mig, da jeg for tredje gang i år trak ham med ud til planteskolen for at gå amok i blomster. Det foregik imens jeg steppede rundt imellem pelargonier, dahliaer og stedmoderblomster i forsøget på at finde den perfekte nuance til alle de andre milliarder krukker, der står på vores altan.
3
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5961

Indlægaf Smiling_Goat » 17. jun 2016, 12:59

Han lavede pandekager til mig (og gjorde grundigt rent i køkkenet,) før han tog på arbejde :lun:

Det er kærlighed.
4
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1126

Indlægaf Neenah » 17. jun 2016, 13:34

Da telefonen ringede i går aftes med beskeden om at jeg havde fået job, fik han vitterligt tårer i øjnene af glæde på mine vegne. Det har været nogle sindssygt hårde måneder, og jeg har så meget respekt for at han har taget min arbejdsløshed i stiv arm lige fra starten af vores forhold. Han har været den bedste støtte man kunne forestille sig, og jeg tror virkelig ikke, jeg var kommet igennem det uden ham.
24
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3587

Indlægaf Lemonella » 17. jun 2016, 13:38

Han er lige kommet hjem med cheese-cake fra Lagkagehuset. Wauw den smager mums.
3
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Forhold og sex"