Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mooserinde
Kort karma: 7
Likede indlæg: 100

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mooserinde » 18. jun 2016, 20:59

Vi er flyttet i ny lejlighed og skal have malet og vi har derfor nogle farveprøver liggende. Igår havde jeg en rimelig kaotisk dag rent følelsesmæssigt. Med tudeture og hele pms-showet :genert: Så tog han en farveprøve og skrev vores initialer i et stort hjerte midt på væggen. Så teenage-agtigt men det var bare så sødt altså. Der er også en palme og en sol i hjørnet :D
15
Brugeravatar
Minionine
Kort karma: 43
Likede indlæg: 428

Indlægaf Minionine » 19. jun 2016, 03:18

Han er næsten lige kommet hjem efter en grillaften med gutterne. Vi har aftalt, at når han er ude og fulde sig her mens jeg er gravid, så sover han på sofaen i stuen. Jeg kan pt ikke holde ud at have en snorkende alkohollugtende mand lige i nærheden.
Anyways, så kom han lige ind til mig, kyssede min mave og lagde et brev sammen med to blomster. Jeg har lige læst brevet, hvor han skriver hvor højt han elsker os, og at han altid glæder sig til at komme hjem. Derudover skrev han, at der var en lille overraskelse i køleskabet - der står to vældig fine cupcakes, som han har taget med hjem.
Temmelig cheesy, men så sødt!! :D
27
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2294

Indlægaf Studsgaard » 19. jun 2016, 17:46

Han var en røv i morges, men tror han indså han var lidt uretfærdig, så resten af dagen har han været ekstra sød.
Taget med mig på job, hentet mad, og nu lige kommet med et koldt glas bobler.
2
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 101
Likede indlæg: 1822

Indlægaf Sangius » 19. jun 2016, 17:52

Han gik med mig ud og legede på legepladsen, selvom han synes det er super fjollet, at jeg synes det er sjovt. :D
6
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2369

Indlægaf achillaxedprune » 20. jun 2016, 17:44

Min mand har taget en blomst med hjem... I blå. Og så kan den plantes ud i haven. Årh, jeg elsker blomster. Og gaver. :love:
3
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2893

Indlægaf JoyNips » 21. jun 2016, 12:15

Han har købt mig ikke bare én, men to Stine Goya-kjoler. :lun:
11
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1447

Indlægaf Badesandalen » 22. jun 2016, 06:55

Jeg øffede lidt rundt i går over diverse irriterende ting jeg ikke kan gøre noget ved, og en af dem var at jeg ikke kan jule i år fordi vi skal flytte deromkring. Så foreslog han at vi kunne holde vores egen lille juleaften herhjemme her i sommeren, så jeg kan få lov at pynte op osv. Jeg sagde så nej tak, for i mit hoved er det kun jul når det er koldt og mørkt, men altså... :lun:
2
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

D.itsen
Kort karma: 172
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1376

Indlægaf D.itsen » 22. jun 2016, 21:57

Han var så skide kær, da han blev helt rørt over inderst inde :lun: (ja, som i tegnefilmen ) og lige siden har han ihærdigt forsøgt at overbevise mig om at han er en meget hård mand :lol2:
8
UH UH UH UH KORT :love:
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5880

Indlægaf Smiling_Goat » 23. jun 2016, 15:03

Vi har begge ferie, men vi laver ikke rigtig noget sammen. Han mener, at vi laver noget samme bare ved at være i samme lokale, hvor jeg gerne vil lave en aktivitet sammen. Det snakkede vi om i går, stille og roligt, hvor vi begge fik talt og lyttet. Han fandt så ud af, at det for mig ikke er vigtigt at lave noget særligt, men bare noget sammen er det væsentlige. Han havde troet, det var de der store ting som på restaurant, biografen osv. jeg ville, og det har han ikke kunnet honorere af forskellige grunde, men den rette sammenhæng kom jo så frem.

Så allerede om aftenen havde han handlet til en ekstra lækker middag med rødvin, som han lavede, og vi nød sammen. Vi tilbragte så resten af aftenen med at drikke mere rødvin, spille playstation og endte med at falde i søvn på sofaen. Jeg vågnede noget forvirret over min soveplads, med hans hoved i mit skød, og jeg havde endda stadig mine kontaktlinser i.. Men hold nu op, hvor var det en hyggelig aften.

Det var godt nok i sig selv, men han har vist virkelig hørt mit behov, for allerede i dag har han inviteret mig med til sct. Hans-fejring. Jeg ville ellers have haft forståelse for det, hvis han var for træt - vi faldt i søvn ret sent jo.

Jeg har en sød kæreste :)
15
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3466

Indlægaf Ballademager » 26. jun 2016, 07:17

Måske en lille ting, men han kører næsten altid, når vi skal nogen steder, så jeg kan slappe af. Også i går, hvor vi skulle til stor fest i Jylland, men hvor vi ikke kunne blive og sove, fordi jeg skal noget herovre i dag. Det er så sødt :lun:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1432

Indlægaf Dime » 29. jun 2016, 16:53

"Ja"
22
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 51
Likede indlæg: 708

Indlægaf Charly » 1. jul 2016, 18:42

Han er træt, barnet er træt og jeg er træt og har hovedpine efter et lægebesøg. Men han bad lægge mig på sofaen og slappe af mens han først spillede playstation med barn og så lavede mad. Efter maden ryddede han af og ordnede køkkenet.
6
Kan man ringe til en voksen?
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 3. jul 2016, 17:19

Han stod tidligt op i morges for at komme til noget familie-ting i en anden del af landet og ville egentlig bare tage hjem til sig selv, når han var tilbage på Sjælland i aften. Men så syntes han alligevel, at han savnede mig og at vi ikke havde haft nok weekend sammen, så han kommer herhjem :love:
6
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2294

Indlægaf Studsgaard » 3. jul 2016, 17:37

Vi var ude og handle. Da varene skal i bilen begynder han at pakke dem i, imens jeg stiller mig og begynder at spise de friske ærter vi lige har købt - jeg vil bare drille ham og siger "jeg står bare lige her og spiser ærter og ser godt ud, så kan du arbejde"
Han svarer bare " jamen det er du også god til"

Total fedterøv, men det virker :D
6
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2104

Indlægaf Danseprinsesse » 3. jul 2016, 17:40

Jeg ender de fleste nætter for tiden med at ligge mest ovenpå min dyne og bruge den som støtte for mave og hofte.
Jeg vågner som regel op og opdager, at min kæreste har lagt sin dyne over mig, så jeg ikke skal fryse, selvom det så betyder, at han selv sover uden dyne. :lun:
17

Tilbage til "Forhold og sex"