Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1126

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Torn » 4. sep 2016, 09:21

Vi tog til en skør koncert forleden aften. Han holdt om mig og hviskede i mit øre, at "det er skønt, at vi får så mange mærkelige oplevelser sammen". Musikken var faktisk overraskende god, omend meget orientalsk.
2
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5894

Indlægaf Smiling_Goat » 4. sep 2016, 13:59

Apropos mærkelige oplevelser sammen..

Vi så en gyser, jeg har plaget om at få lov at se, i går. Jeg er sådan lidt en tøs, og det er lidt et mysterium, hvorfor jeg er så vild med gyserfilm, for jeg bliver skræmt fra sans og samling. Det gjorde jeg også i går (den var ret slem,) og han var så cool omkring det.

Da den var slut opdagede jeg, at jeg nærmest var kravlet op på ham, men han havde ikke sagt et ord. Til gengæld satte han en animeret film på for at "afskrække" mig og tilbød at følge mig på wc så jeg ikke skulle gå alene i mørket :D (jeg takkede dog nej, helt vattet er jeg heller ikke)

Jeg havde endda klamret mig sådan til ham, at jeg havde lavet mærker på ham, men han brokkede sig ikke det mindste.

(Jeg plejer altså trods alt ikke at være så meget en tøs, vil jeg lige sige :genert: )
1
Brugeravatar
Sloejfen
Kort karma: 2
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 17

Indlægaf Sloejfen » 11. sep 2016, 09:21

Han kom med blomster, han havde købt på vej hjem fra lufthavnen efter en længere rejsedag :)
Havde for noget tid siden i en sidebemærkning fortalt at der aldrig var en mand der havde givet mig det før, og at jeg vidst ikke var typen til romantiske gestusser.
Men det mente han altså og jeg blev meget glad :-D
2
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3486

Indlægaf Ballademager » 11. sep 2016, 14:38

Smiling_Goat skrev:
Seance skrev:
Smiling_Goat skrev:
MOGA skrev:
Smiling_Goat skrev:
catnip skrev:
Smiling_Goat skrev:Han er ved at hente en gave til mig. Han siger den er dyr, det er noget jeg mangler og den tager tre timer at hente.

Det er garanteret en enhjørning! :banan:

Kæft, jeg håber det er en enhjørning!

Jeg kan heller ikke forestille mig noget, jeg mangler mere end en enhjørning :D

Var det så en enhjørning?

Jeg må først få gaven i næste uge :sur:

Hallooooo der er gået mere end en uge, fik du en enhjørning? :ivrig:

Haha, jeg var ikke lige klar over, nogen kunne huske det.

Men ja, ja det gjorde jeg :D

20160825_165031.jpg

(og høretelefoner, men hvem interesserer sig for dem, når man får en enhjørning?)

Ørj, den er fin! :love: Har den fået et navn?
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
FrkRød
Kort karma: 1
Likede indlæg: 55

Indlægaf FrkRød » 11. sep 2016, 17:26

I går - da han sagde at han synes vi skal flytte sammen, når hans nuværende logerende flytter ud til februar. Dog bliver det nok nærmere april inden det bliver aktuelt, da han lige skal have lavet et ekstra børneværelse til alt mit afkom. Det passer perfekt, for så er det lige 1 år siden vi mødte hinanden - selvom det flytten allerede stresser mig lidt. Hader at flytte, men så er det jo heldigt jeg har et halvt års tilvænningstid:D
4
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1829

Indlægaf Anilara » 12. sep 2016, 06:06

Da jeg kom hjem fra byen/en ven kl 9 i går formiddags, og ikke havde fået skrevet til ham at det trak ud og at jeg tog hjem til en ven.
Han er aldrig det mindste skuffet eller mistroisk. Det er måske en selvfølge for de fleste, men jeg synes det er så befriende med en kæreste, som ingen problemer har med, at jeg er en nat hos en ven (han ikke engang kender) efter en bytur.
3
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2478

Indlægaf Pandesteg » 12. sep 2016, 06:18

Han er fuldstændig cool med, at jeg gerne vil spise vegansk/plantebaseret på ubestemt tid. Hvilket jo betyder, at det kommer han også til, i hvert fald til aftensmad og til frokoster i weekenden. Han sad endda og researchede på restauranter han så kunne invitere mig ud på :D
2
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1437

Indlægaf Dime » 12. sep 2016, 19:03

Hun sagde "det var en meget flot prut, skat" :lun:
2
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 522
Likede indlæg: 2431

Indlægaf Bøtte » 12. sep 2016, 19:15

Han købte rødt oksekød til grillen, i stedet for hakkebøffer, som han meget hellere vil have.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2526

Indlægaf Mi55y » 13. sep 2016, 11:23

"Jeg kan faktisk ikke lide kartoffelmos, men din smager rigtig godt!"

På trods af at der var spidskål i - jeg havde dog kompenseret med bacon og bløde løg :slem:
2
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 15. sep 2016, 13:59

I mine tidligere forhold har jeg ikke kunne lide at ligge tæt med dem hele natten.Jeg har altid synes, at det er for varmt at ligge tæt...

Men... sådan er det bare ikke med min kæreste... Når vi sover sammen (vi bor hver for sig), så har han et fast greb i mig igennem hele natten. Enten holder han uden om mig, en hånd rundt om mit hår, på min hofte eller holder min hånd.

Her i forgårs faldt han i søvn før mig, - og det var bare så... bekræftende... For flyttede jeg mig, fulgte han automatisk med... hele tiden med en hånd på min krop et eller andet sted :)
12
Ladysparrow
Kort karma: 22
Likede indlæg: 284

Indlægaf Ladysparrow » 15. sep 2016, 15:42

:lun: "Hvis du slår forklaringen på det perfekte par op ser du et billede af dig og mig" :blush2: ud over det så får jeg bare så mange fine komplimenter som gør mig så rørt og glad. Han er vist bare den person som jeg passer perfekt med. Elsker bare min søde englænder.
0
FrkRød
Kort karma: 1
Likede indlæg: 55

Indlægaf FrkRød » 15. sep 2016, 15:46

Tilbudt at køre min bil på værksted i morgen eftermiddag, så skruen i mit dæk, kan erstattes af noget mere varigt. Ved da godt at det sikkert bare er for at han kan drikke en fyraftensøl med vores mekaniker - men det sparer stadig mig for en time jeg kan bruge på noget sjovere:D
0
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 497
Likede indlæg: 1907

Indlægaf Vira » 16. sep 2016, 12:55

Han har købt en tamagotchi til mig :love:
5
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 503

Indlægaf Luffegås » 17. sep 2016, 14:44

"Du er den bedste Pokemon jeg har fanget", sagde han, mens vi var ude og gåtur med pokeappen :D

Senere ville jeg vise ham at en ring jeg købte for 2 år siden har mistet en lille sten.. "Så skal jeg snart på knæ eller hvad?" siger han så :D
5

Tilbage til "Forhold og sex"