Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5880

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Smiling_Goat » 19. sep 2016, 16:50

Jeg har en dag uden overskud. Har været gnaven fra jeg landede hjemme, og orkede ikke at tænke på aftensmaden. Så jeg skrev til ham, at jeg ikke havde handlet, fordi jeg ikke kunne finde på, hvad vi skulle have, og jeg havde det fint med en bolle.

Kort efter modtog jeg en besked med den korte sætning: "Den fikser jeg" og kort efter det en opfordring om at tænde ovnen.

Jeg skal virkelig lære, at han står klar til at gribe bolden, når jeg kaster den.
9
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2294

Indlægaf Studsgaard » 19. sep 2016, 16:59

Jeg har PMS fra helvede idag. Så han har nu parkeret mig i sofaen med tæppe, snack og drikkevare indenfor rækkevidde
5
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2519

Indlægaf Mi55y » 21. sep 2016, 04:52

Han krammede mig efter at have været lidt træls i går, fortalte mig at jeg var smuk og at mit hår duftede dejligt...
5
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2369

Indlægaf achillaxedprune » 21. sep 2016, 05:17

Han reddede mig fra en morder....i hans drøm. :-D

Jeg vågnede kl. midt-om-natten ved at min mand han lavede sådan en mærkelig pive-lyd. Det er første gang nogensinde, jeg har hørt ham sige noget, når han sover. Jeg lagde selvfølgelig min hånd hen til ham og spurgte om han var OK. Han svarede, at det bare var et mareridt. Vi lagde os til at sove igen.

I morges spurgte jeg ham så, hvad han havde drømt... Og han havde åbenbart drømt, at der var en morder på vej ind i vores soveværelse, og han ville advare mig. Hvilket han åbenbart har ville så meget, at han har talt i søvne. Årh, min beskytter. Det må være far-genet, som er begyndt at røre på sig. :lun:
....jeg synes, det er så freaking kært, at han har panikket så meget i hans drøm, at han ligefrem vækker mig i virkeligheden. Dét er da kærlighed! :love:
9
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1124

Indlægaf Torn » 21. sep 2016, 06:17

Min kæreste og jeg har en vane med at "kysse" hinanden med ting. I morges var det så en papkasse fra et morgenprodukt, jeg oprindeligt havde smidt ud, men som min kæreste ville have til papirgenbrug og derfor havde samlet op fra skraldespanden. Papkassekysseriet resulterede i, at jeg fik kaffegrums fra skraldespanden i ansigtet. Jeg fik vasket det af og da min kæreste kysser mig rigtigt farvel, fortæller han mig, at selvom jeg lugter af skrald i ansigtet, er jeg en sød en. :-D
4
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2369

Indlægaf achillaxedprune » 22. sep 2016, 17:55

Han er jo ustyrlig lige nu... Aaaaaaw, hvor jeg ELSKER det! :banan:
Manden er kommet hjem med blomster... Bare fordi. :love: ih, så bliver jeg en glad, gravid Maja. :dåne:
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3467

Indlægaf Ballademager » 23. sep 2016, 15:55

:love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 23. sep 2016, 16:51

Jeg var sur i går...uden grund. Og det gik ud over min kæreste, som modtog nogle meget kortfattede og temmelig syrlige beskeder. Han reagerede ikke, men svarede mig lige så kærligt som normalt.
I dag da han kom herhjem talte vi om det og han sagde, at han godt havde lagt mærke til det, men bare lod som ingenting fordi "sådan er det bare med dig indimellem og jeg ved, at det ikke hjælper at spørge hvad der er galt. Men heldigvis varer det sjældent så længe" :-D
Han kender mig ret godt efterhånden :love:
7
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 503

Indlægaf Luffegås » 23. sep 2016, 17:12

Pityt skrev:Jeg var sur i går...uden grund. Og det gik ud over min kæreste, som modtog nogle meget kortfattede og temmelig syrlige beskeder. Han reagerede ikke, men svarede mig lige så kærligt som normalt.
I dag da han kom herhjem talte vi om det og han sagde, at han godt havde lagt mærke til det, men bare lod som ingenting fordi "sådan er det bare med dig indimellem og jeg ved, at det ikke hjælper at spørge hvad der er galt. Men heldigvis varer det sjældent så længe" :-D
Han kender mig ret godt efterhånden :love:

Det er bare så meget guld værd at have en kæreste der ikke selv hidser sig op, men bare helt stille og rolig lader en være pikke irriterende. Jeg har også været en nar de sidste par dage, og han har virkelig strammet sig an for ikke selv at sige "slap dog af" surt. Hvilket så bare resultere i, at når jeg endelig kommer til mine sansers fulde fem igen så overdynger jeg ham med kærlighed, og takker ham fuldstændig for at være så fantastisk og forstående.. Man får det sgu helt dårligt over sig selv. Jeg havde ikke stået model til det... Men jeg har haft en vigtig jobsamtale at tænke på, og lidt derfor han bare har tænkt "jaja da"..
3
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3008

Indlægaf vibbsen » 25. sep 2016, 21:22

Om det ligefrem var sødt. Det kan nok diskuteres. Men det var ihvertfald skidesjovt.

Vi var en tur op af Strandvejen til Rungsted Havn her i eftermiddags. Da vi kører ind i vores 7 år gamle Kia Ceed som ikke er blevet vasket i MEGET lang tid, får Hr.vibbsen et akut anfald af mindreværdskompleks og er lige ved at besvime af misundelse.

Så for ligesom at trøste ham lidt så siger jeg "Men du har trods alt en skide sød unge (som så lige der sad og skreg "Jeg vil ha' iiiiiiis...Hvornår skal vi have is) og vildt lækker kone"

"Ja" Sagde han. Uden at fortrække en mine "Og jeg har meget mere kone end alle de andre. Det kan godt være de andre har en fed bil. Men jeg har en fed kone"

:klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap:

Jeg brølede naturligvis af grin, for jeg synes det var en MEGA sjov bemærkning. Hertil sagde han - uden at fortrække en mine "Og så har du også humor"
Senest rettet af vibbsen 26. sep 2016, 10:11, rettet i alt 1 gang.
16
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2519

Indlægaf Mi55y » 26. sep 2016, 07:38

Han er god for tiden til at sætte ord på, hvad han ellers ikke rigtig kan arbejde med. Jeg får næsten hver dag at vide, at jeg er smuk eller sød. :love2:
0
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 709

Indlægaf ina » 26. sep 2016, 15:18

Ballademager skrev::love:

Hvad er grønt alibi? :D
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3467

Indlægaf Ballademager » 26. sep 2016, 15:31

ina skrev:
Ballademager skrev::love:

Hvad er grønt alibi? :D

Salat :lol:
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1124

Indlægaf Torn » 26. sep 2016, 15:45

Han er gennemført hjælpsom. Og i dag sørger han for en lækker middag til os, fordi jeg skal forkæles i denne travle tid.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1015
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9197

Indlægaf Fru Sunshine » 27. sep 2016, 04:19

Han er begyndt at stå op samtidig med mig og at lave min morgente, mens jeg er i badeværelset :lun:
7
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Forhold og sex"