Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Katarinka
Kort karma: 13
Likede indlæg: 126

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Katarinka » 27. sep 2016, 14:17

Han har accepteret at vi får en kat :love2:
7
Når man nulrer på en tissemand bliver den større..
Men når man tisser på en nullermand bliver den mindre :gruble:
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1110

Indlægaf Torn » 30. sep 2016, 04:59

Vi moslede rundt i sofaen i går aftes. Pludseligt bliver han meget alvorlig og siger: "Du er virkelig flot" og vi kigger hinanden dybt i øjnene, hvorefter han fortsætter: "Du har pikøjne". Haha. Han er god til at ødelægge vores øjeblikke.
3
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 503

Indlægaf Luffegås » 30. sep 2016, 07:24

Hver morgen laver han scrambled egg, og han er begyndt, hver morgen, at lave et hjerte med ketchup på min tallerken :dåne: Vi har ikke haft ketchup i flere dage, så var spændt på om han stadig ville gøre det. Men det gjorde han. Og laver kaffe, og danskvand klar, for han ved jeg altid er meget tørstig når vi vågner.
Han er det mest fantastiske menneske, og jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg kan give igen nogen gange...
3
Ladysparrow
Kort karma: 22
Likede indlæg: 275

Indlægaf Ladysparrow » 30. sep 2016, 09:51

Han omtaler mig og sine 2 katte som familie... :dåne:
5
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 160
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2510

Indlægaf Mi55y » 30. sep 2016, 10:21

Når han kommer hjem fra arbejde, bliver han altid mødt af katten ude i gangen - og bruger derefter konsekvent 5 minutters penge på at nusse katten og spørge den, om den har haft en god dag. :love:
14
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 193
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2278

Indlægaf Studsgaard » 30. sep 2016, 19:20

Jeg nævnte igår at jeg tror mine vinduesviskere var ved at virke slidte. Idag havde han så lige taget en lille omvej på vej hjem fra job for at købe nye viskere. For jeg skal jo kunne kære sikkert.
7
Ladysparrow

Indlægaf Ladysparrow » 1. okt 2016, 05:53

"I fell in love with you the first time I met you." Sagt alt imens han gav mig nøglerne til sit hus. :blush2: :lun:
5
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 494
Likede indlæg: 1890

Indlægaf Vira » 1. okt 2016, 11:29

Han har lavet cirka en million minidonuts :lun:

.
7
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 213
Likede indlæg: 2197

Indlægaf Zombie » 1. okt 2016, 21:59

Han kaldte min hund irriterende, men irriterende uimodståelig da hun puffede sit hoved under hans arm for at score opmærksomhed og nus, så han spildte vand ud over sig. Og så tog han hendes hoved i sine hænder og møssede hende i panden, og nussede hendes kindskæg lige sådan hun elsker det.

Jeg ved godt, at min hund kan være insisterende og nogle gange lidt for meget. Men han mister aldrig tålmodigheden med hende, han griner altid bare eller sukker og siger "Ih, din tosse" eller lignende.

Det er tiltrængt med en sød mand i hendes liv, efter min eks som var en kæmpe, fed idiot over for hende. Efter vi er begyndt at se en del til ham her, er hun generelt tøet meget op over for mænd.
9
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5860

Indlægaf Smiling_Goat » 2. okt 2016, 19:21

Vi kørte fra Jylland til Sjælland, mens det stod ned i stænger, og på Fyn skulle jeg på wc. Vi gjorde holdt ved en rasteplads, og han tilbød mig den paraply, der ligger fast i hans bil. Jeg takkede nej, fordi der ikke var så langt hen til wc'et. Ude i regnen føltes turen dog væsentligt længere, og jeg fortrød mit valg, da jeg skulle tilbage til bilen. Det havde jeg nu ikke behøvet, for ude foran WC'et stod han med paraplyen og ventede :lun:

Så fulgte han mig fint tilbage til bilen, mens han holdt paraplyen over os begge. Og så siger man der ikke længere findes gentlemen :D
20
Ladysparrow

Indlægaf Ladysparrow » 3. okt 2016, 06:14

Han står op efter et par timers søvn og kører mig til toget. ❤ +Han bruger sin fridag på at kigge på bil til mig.
3
Ladysparrow

Indlægaf Ladysparrow » 4. okt 2016, 05:30

At han omtaler mig som mummy når han snakker med sine 2 katte... I går sad vi og snakkede om med at flytte sammen i starten af næste år, siger han så hvilken kat vi skal have jeg flytter ind. Så ikke nok med at han vil at jeg flytter ind han synes at det er en god idé at vi køber en kat sammen.

Det er simpelthen det mærkeligste at have kendt ham i knap 4 måneder og bare føle at intet føles mere rigtigt. Han er sgu den som bare gør mig komplet.

Den måde han snakker os, fremtiden og hvor vigtigt det er for ham at hans hus føles som mit hjem. Jeg dør en lille smule.

Den mand er bare så god for mig. Eller ja, vi er sgu gode for hinanden...
5
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 160
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2510

Indlægaf Mi55y » 7. okt 2016, 09:28

Han spillede computer til sent i går aftes, så jeg sov, da han gik i seng. Vågnede dog ved, at puttede han sig ind til mig og hviskede: Sov godt smukke. :love:
5
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 199
Likede indlæg: 1322

Indlægaf Sophies-mor » 7. okt 2016, 09:39

Han købte den sidste flaske Salsa Etrusca (pivdyr og lækker balsamico) i butikken til mig :lun:
2
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5860

Indlægaf Smiling_Goat » 7. okt 2016, 14:53

Jeg har en meget passioneret kærlighedsaffære med chokolade (og kage,) og det er en, han ofte støtter mig i :D

I dag kunne jeg ikke nå at få frokost, før jeg skulle fra arbejde og ind til en aftale, så jeg kastede mig bare ind i et tog. Jeg var lidt ærgerlig over, at jeg ikke havde nået at spise, for jeg var sulten, og mens jeg så sad der og rodede min taske igennem efter en serviet (jeg græd ikke over sult, min næse løb.. Bare så der ikke er nogen forvirring) faldt jeg over en dobbelt-snickers :love:

Jeg overvejede lige et kort øjeblik, om det nu også var min kæreste, der havde lagt den deri, eller om jeg bare havde haft et distræt, chokoladecravende sekund i 7-eleven en dag, men det var ham.

(Jeg sendte ham en snap med et billede af chokoladen og skrev: "Har jeg fortalt dig, jeg elsker dig?" og han sagde noget sødt tilbage, der helt sikkert indikerede, at den var fra ham.)

Han er altså ret god til det kæreste-gøjl nogle gange.
9

Tilbage til "Forhold og sex"