Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3567

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ballademager » 7. okt 2016, 17:19

Smiling_Goat skrev:Jeg har en meget passioneret kærlighedsaffære med chokolade (og kage,) og det er en, han ofte støtter mig i :D

I dag kunne jeg ikke nå at få frokost, før jeg skulle fra arbejde og ind til en aftale, så jeg kastede mig bare ind i et tog. Jeg var lidt ærgerlig over, at jeg ikke havde nået at spise, for jeg var sulten, og mens jeg så sad der og rodede min taske igennem efter en serviet (jeg græd ikke over sult, min næse løb.. Bare så der ikke er nogen forvirring) faldt jeg over en dobbelt-snickers :love:

Jeg overvejede lige et kort øjeblik, om det nu også var min kæreste, der havde lagt den deri, eller om jeg bare havde haft et distræt, chokoladecravende sekund i 7-eleven en dag, men det var ham.

(Jeg sendte ham en snap med et billede af chokoladen og skrev: "Har jeg fortalt dig, jeg elsker dig?" og han sagde noget sødt tilbage, der helt sikkert indikerede, at den var fra ham.)

Han er altså ret god til det kæreste-gøjl nogle gange.

De der små ting, altså :love:

Var sløj sidste søndag efter en flyvetur, så min kæreste kom hjem fra indkøb med en plade Marabou med Oreos :lun:
3
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 530
Likede indlæg: 2501

Indlægaf Bøtte » 7. okt 2016, 21:48

Han har frivilligt taget nattjansen hos det forkølede barn, der hoster konstant.
Det er ellers stort set altid mig, der får den, da jeg bedre kan sove længe eller sove om dagen end han kan. Men han ved godt jeg er rigeligt udfordret på søvnen i tiden.
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 167
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2576

Indlægaf Mi55y » 8. okt 2016, 08:22

Jeg fik endelig taget mig sammen til at sige til ham, at jeg elskede ham. Jeg har ventet et stykke tid, fordi han er en "i-lige-måde-mand", og jeg skulle lige mande mig op til, at jeg nok højest kunne regne med netop et i lige måde tilbage. Derudover var jeg også lidt bange for, at sætte ham i en forlegen situation, hvis han enten ikke følte det eller i hvert fald ikke følte for at sige det højt.

Men han overraskede totalt ved at sige: Jeg elsker også dig - selvom jeg nok ikke siger det så tit.

Arhmen altså, komplet lykkefølelse lige der i hans arme! :dåne:
12
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
No1
Kort karma: 57
Likede indlæg: 466

Indlægaf No1 » 9. okt 2016, 00:33

At jeg aldrig skal bekymre mig om min vægt ift ham, fordi jeg er hans "smukke pige" og det ændrer sig aldrig.
7
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 506

Indlægaf Luffegås » 9. okt 2016, 08:51

Han havde sat min mobil i opladeren, selvom han var meget fuld, og jeg selv var besvimet af fuldskab. Men han vidste det ville gøre mig glad at have en opladet telefon dagen efter når jeg kun kunne ligge i sengen :)
2
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5955

Indlægaf Smiling_Goat » 9. okt 2016, 14:02

Han satte uret til at ringe kl. 7 i morges, og stod op for at hente morgenbrød til mig/os - fordi jeg i går sagde, jeg godt kunne spise et rundstykke.

Han købte også kage med. Kage til morgenmad er den bedste slags der findes :lun:
3
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1387

Indlægaf D.itsen » 9. okt 2016, 14:17

Min meget hetero og binære kæreste var ude at danse med en gut til en fest i går "fordi han lignede en der trængte til at danse"
Jeg fucking elsker at han er så pisseligeglad, og ser mennesker før køn og seksualitet. Jeg er ret overbevist om at den anden gut var homo og den ven han havde med var hans kæreste, men de ikke var officielle.
16
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Contrast
Kort karma: 2
Likede indlæg: 60

Indlægaf Contrast » 9. okt 2016, 14:59

Han har bare generelt været rigtig sød her på det sidste. Vi flyttede sammen midt i september, og vi har den her tilvænningsperiode hvor vi tit hører hinanden forkert og kommer op at skændes (vores kommunikation kan være ret forskellig og vi er noget tættere på hinanden nu end før). Her i går holdt vi så en komsammen, hvor vores familier mødtes for første gang. Han har sagt hvor stort han synes det var at vores familier endelig har mødt hinanden, og vi hjalp hinanden rigtig godt med forberedelserne til maden, rengøring osv. op til aftenen, hvor de kom. Det har bare hjulpet godt med den her succesoplevelse og han er bare den bedste. :love2:
5
Ladysparrow
Kort karma: 23
Likede indlæg: 295

Indlægaf Ladysparrow » 9. okt 2016, 17:04

Vi er gået fra at snakke om at flytte sammen til januar, til at han siger når du flytter ind.. vores hus, vores katte og at vi selvfølgelig skal have en fælles kat ud over hans 2 når jeg flytter ind.
1
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 9. okt 2016, 18:54

No1 skrev:At jeg aldrig skal bekymre mig om min vægt ift ham, fordi jeg er hans "smukke pige" og det ændrer sig aldrig.

Okay, med de ting jeg har set dig skrive om ham tænker jeg bare SÅ meget på, om det er min eks :lol:
1
x
No1

Indlægaf No1 » 10. okt 2016, 09:07

Sophaya skrev:
No1 skrev:At jeg aldrig skal bekymre mig om min vægt ift ham, fordi jeg er hans "smukke pige" og det ændrer sig aldrig.

Okay, med de ting jeg har set dig skrive om ham tænker jeg bare SÅ meget på, om det er min eks :lol:

Er han hollænder eller hvad? :lol:
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 10. okt 2016, 09:29

No1 skrev:
Sophaya skrev:

Englænder, men vi mødte hinanden på samme måde og han kaldte mig "smukke pige" alle 5 år :lol: det er selvfølgelig ikke den samme, bare lidt sjovt :P
1
x
No1

Indlægaf No1 » 10. okt 2016, 10:10

Sophaya skrev:
No1 skrev:
Sophaya skrev:

Englænder, men vi mødte hinanden på samme måde og han kaldte mig "smukke pige" alle 5 år :lol: det er selvfølgelig ikke den samme, bare lidt sjovt :P

Haha, ja det er lidt sjovt. Nu er min eks så også englænder, så det kunne have været. :D
0
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5955

Indlægaf Smiling_Goat » 11. okt 2016, 16:12

Jeg trådte i noget skarpt og humpede ind i stuen. Her opdagede han så, at jeg efterlod bloddråber (mega lækkert, og jeg vidste ikke selv, at jeg gjorde det, fordi jeg havde taget mine linser ud.) Han bad mig sætte mig, var væk i tre sekunder og kom tilbage med et plaster, som han satte på såret under foden.

Han rørte ved min klamme, blodige fod uden handsker :lun: .. Det er kærlighed.
1
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 167
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2576

Indlægaf Mi55y » 11. okt 2016, 16:13

Kommet hjem med blomster i anledning af vores årsdag :blush2:
4
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)

Tilbage til "Forhold og sex"