Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 428
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6124

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf LadyFox » 11. okt 2016, 16:53

Dajeg igår igen-igen snakkede om den stakkels killing nede på vejen og han sagde "Så gå ned og hent den" og da jeg kom op igen lidt senere uden kat og han sagde "Vent 15 min så går vi ned og finder den sammen, den skal ikke være dernede længere" <3
18
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 14. okt 2016, 07:01

Han har lagt verdens sødeste sedler i min madpakke :lun:.
6
I'm not limited edition, I'm weird.
Ladysparrow
Kort karma: 23
Likede indlæg: 295

Indlægaf Ladysparrow » 14. okt 2016, 10:15

Han står op efter et par timers søvn for at hente min nye bil så jeg har den når jeg får fri fra arbejde.
0
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 14. okt 2016, 14:59

Han har lige givet mig (endnu) en helt utrolig smuk ring :love:
3
I'm not limited edition, I'm weird.
bluetof1
Kort karma: 134
Likede indlæg: 647

Indlægaf bluetof1 » 14. okt 2016, 20:46

Spurgt efter min ringstørrelse... :gruble:

Jeg tænker det er til en julegave.
4
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5955

Indlægaf Smiling_Goat » 15. okt 2016, 23:18

Han håndterede min PMS aldeles fantastisk.

Han var usædvanligt irriterende, og jeg reagerede fuldstændigt urimeligt. Jeg vidste det med det samme og stormede ud af lokalet, hvor jeg så overvejede at blive for evigt, fordi jeg var så flov :genert:

Jeg tog mig dog lige sammen, gik tilbage til ham og ville undskylde, men før jeg nåede det, krammede han mig og sagde, at det var okay. Han vidste godt, det var hormonerne, der talte og han var ked af at ikke have taget hensyn.

(Jeg undskyldte altså alligevel, men hvor var det stort af ham, at han ikke blev sur. Det havde været helt på sin plads.)
7
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 506

Indlægaf Luffegås » 16. okt 2016, 08:40

Smiling_Goat skrev:Han håndterede min PMS aldeles fantastisk.

Han var usædvanligt irriterende, og jeg reagerede fuldstændigt urimeligt. Jeg vidste det med det samme og stormede ud af lokalet, hvor jeg så overvejede at blive for evigt, fordi jeg var så flov :genert:

Jeg tog mig dog lige sammen, gik tilbage til ham og ville undskylde, men før jeg nåede det, krammede han mig og sagde, at det var okay. Han vidste godt, det var hormonerne, der talte og han var ked af at ikke have taget hensyn.

(Jeg undskyldte altså alligevel, men hvor var det stort af ham, at han ikke blev sur. Det havde været helt på sin plads.)

Jeg har også en kæreste der er god til at tackle det med, at han godt ved jeg bliver flov, og fyldt med skam, hvis jeg overreagere på et eller andet. Man ved bare, man har en fantastisk storsindet kæreste, når sådan noget som de situationer opstår.
1
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 101
Likede indlæg: 1858

Indlægaf Sangius » 16. okt 2016, 08:49

Han har siden vores datter kom til verden lavet mad hver aften, klaret al opryfning, tøjvask og indkøb. Jeg sætter godt nok pris på, at få hjælp til alt, når man sidder med en lille en på armen 24/7
9
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 70
Likede indlæg: 612

Indlægaf flicka » 16. okt 2016, 09:27

Kørt mig forbi den lokale bland-selv-pusher, da vi var på vej hjem fra lufthavnen, uden at jeg havde nævnt min craving. Og sovet i ske med mig hele natten. Nu står han og laver morgenmad/brunch med amerikanske pandekager, bacon, røræg og rundstykker :lun:

Og han havde en kold cola klar i bilen, da han hentede mig i lufthavnen :love:
9
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5955

Indlægaf Smiling_Goat » 16. okt 2016, 09:49

Luffegås skrev:
Smiling_Goat skrev:Han håndterede min PMS aldeles fantastisk.

Jeg har også en kæreste der er god til at tackle det med, at han godt ved jeg bliver flov, og fyldt med skam, hvis jeg overreagere på et eller andet. Man ved bare, man har en fantastisk storsindet kæreste, når sådan noget som de situationer opstår.

Jeg har heller aldrig i mit liv reageret, som jeg gjorde i går (jeg kastede 2(!) vandflasker ned i jorden og råbte rend mig, før jeg stormede ud :genert:.) Jeg tror også, det var derfor, han kunne være så overbærende, for den adfærd er jo overhovedet ikke mig.

Det må heller aldrig ske igen. At han er forstående betyder ikke, at jeg har carte blanche til at være urimelig.
2
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 42
Likede indlæg: 343

Indlægaf sortkaffe » 16. okt 2016, 09:55

Jeg var jo lidt muggen i går fordi han kom sent ud til mig.
Nu har han lige ringet og startet samtalen sådan her "Ehm..det er altså bare...du skal bare lige vide hvor jeg står..."
Og jeg blev sådan helt :panik:
Men han ville så bare fortælle at han enormt gerne vil holde juleaften sammen med mig :lun:
:santa2:
Senest rettet af sortkaffe 24. okt 2016, 15:16, rettet i alt 1 gang.
11
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 506

Indlægaf Luffegås » 17. okt 2016, 06:20

Jeg kan godt lide af mindreværdskomplekser og dårligt selvværd, og bare føle alle andre er meget sejere end mig. Jeg er en poptøs og har fundet sammen med en rigtig smagsdommer der er til hård rock, og kalder Volbeat for et popboyband. Så i går da vi hørte "MyRock" følte jeg mig jo ikke helt på hjemmebane, og kom så til at spørge om han var ked af jeg ikke var sådan en rocktøs. Selvfølgelig var svaret nej. Så siger jeg så at vi jo ellers har mange veninder der sagtens ville kunne snakke med ham om rock og metal, og bedre kunne forstå alt det.
"Ja, men tilgengæld ved de ingenting om popmusik, og der er du jo mesteren. Uden dig ville jeg ikke have fattet så mange referencer i SouthPark, Family Guy, og meget andet, så hellere lære en masse om noget man ikke kender". Og så var jeg bare glad :D
4
Brugeravatar
ina
Kort karma: 134
Likede indlæg: 728

Indlægaf ina » 17. okt 2016, 18:40

"Når vi får nr. 3 og jeg går på barsel med den, så.. (...)" :love: :love: :love:

(Jeg havde spurgt ham for noget tid siden, om vi skulle have en 3'er, men han var lidt afvisende og derfor har vi aftalt at tage det op igen til januar. Men nu lyder det som om han har lyst alligevel :lun: )
8
Ladysparrow
Kort karma: 23
Likede indlæg: 295

Indlægaf Ladysparrow » 18. okt 2016, 03:25

Fik en SMS efter at have været hos ham hele weekenden... "I just love coming home and knowing you're here... I am looking forward for you to move in" ud over det så sender øjebliksbilleder når vi ikke er sammen...
1
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 167
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2578

Indlægaf Mi55y » 18. okt 2016, 19:23

Købt en blomst med hjem til min mor, fordi vi skulle over til hende og spise. Og mens jeg hjalp min søster med at skrive nogle ansøgninger, sad han og underholdt min niece - som i øvrigt er ret forgabt i ham.
0
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)

Tilbage til "Forhold og sex"